Filmpje was er al een tijdje maar het blijft leuk om te zien. Vind het ook mooi dat ze het spel wat makkelijker gaan maken.
Zou het niet precies weten, het was inderdaad niet zolang geleden maar ik dacht dat een GH fanatiekeling zoals jij hem al zou hebben gepost.
Wie the f*ck is die Run DMC? Talk about het verkloten van Walk This Way... Anyway, die trailer heeft me wel overgehaald, deze ga ik maar ook kopen! ^^
Run DMC is die rapper die met Aerosmith Walk This Way heeft opgenomen (en die versie is imo vetter dan de versie van alleen Aerosmitsh)
Zo hey! Mooie tip! Heb hem gelijk besteld bij de Wehkamp! Daaaag Bol.com _0/. Vind het trouwens wel apart, de PS3 en Wii versie zijn 97 Euro met gitaar en de Xbox versie 59 Euro. Volgens mij een fout van de Wehkamp.
Wist niet eens dat Aerosmith dit nummer eerst alleen had gemaakt. Volgens mij is de Run D.M.C. versie toch wel het bekendst bij de meeste mensen (en de beste natuurlijk).
inderdaad: bedankt voor de tip... ik heb em ook hier besteld... dit moet gewoon een fout zijn van Wehkamp... but who cares
Ook maar besteld bij Wehkamp; wilde eigenlijk de gitaar toch nog een keertje halen, dus als hij geleverd wordt gewoon de game verpatsen en Rock Band halen .
Waren toch al bekend? http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2819527&postcount=71 Maar hier staan mooie plaatjes bij; dat is altijd een pluspunt
Weet iemand of de Achievements deze keer recursible zijn ? Kan dat namelijk niet van de site aflezen.