[Mmorpg] All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 6 dec 2005.

1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet wachte,
    hoop dat er veel variatie zit met het oprichten van je clan, bijvoorbeeld een itiliaanse maffie: you have no respect for the familia, tonight you sleep with the fishes..

of yakuza, of van die neger gangsta shit, :D
    eerste keer dat ik van deze game heb gehoord, en ik kijk er nu al naar uit,, ik vraag me af of je met een 360 tegen pc spelers kan spelen, want hij komt toch op beide platformen uit?

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Tering ik was nog helemaal niet op de hoogte van deze game, maar ik ben nu al fan. Crackdown was briljant, maar dit wordt nog veel extremer

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het wordt zeker een vette game, nu nog wat nieuws, heb al heel lang niets meer gehoord.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ (smart)ass:

Het hele spel draait om customization dus dat zal er vast allemaal in zitten. Ik heb nu alle trailers gezien, inclusief de customization trailer en het is echt wel supervet. Alleen 250 auto's per stad is wel weinig. Ik ga zeker wel een vette bak maken.

Ze moeten alleen wel heel veel vette extra's voor politiemensen erin doen want het is natuurlijk veel vetter om gangster te zijn, en anders wordt dadelijk niemand politie.

Als je die trailers trouwens bekijkt, dan vind ik wil dat de ventjes echt lelijk rennen en de auto's lelijk bochten maken. Maar het is dan ook nog niet helemaal af. Als je die filmpjes bekijkt dan zie je wel dat het echt al wel heel ver af is.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Al lang niks meer van gehoord? 8)
    Heb je de vorige pagina wel gelezen?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dóh, ik dacht dat dat oud nieuws was.. :eek:
    *gaat lezen*

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1880/All-Points-Bulletin/p3/

Deze zomer of volgende zomer, als in 2009?

Hmmmm...

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik zie me trouwens zelf als een cop spelen. Ik ga een beetje de badass cop uitspelen, geef me geld in de game en ik laat je rustig een bank overvallen . Muhwawaw! :cool:

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Aardig snel?!?! Ze hebben vorig jaar gezegd dat het eind 2007 in de winkels zou liggen!!! En ze zijn er al 4 jaar mee aan het werk! Als er iets niet aardig snel gaat dan is het dit.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is er eigenlijk bekend of je maandelijks moet betalen? dat vind ik persoonlijk een grote afknapper en ben bang dat hoe vet het spel ook is dat ik hem dan niet neem.

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    serieus? gaan ze je hiervoor maandelijks laten betalen??

Waarom niet gewoon 50 euro... dat vind ik veeeel fijner

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Contradictio in terminis?:+

Waarschijnlijk wel, dat is bijna standaard verbonden aan MMOs aangezien ze grote servers continue moeten draaiende houden voor hun spelwereld.
    Het klinkt allemaal wel interessant, maar wat meer informatie over de spelwereld, etc is zeker welkom. Ik ben op zich wel gewonnen voor het concept van (meer) degelijke (console-only)MMOs, als de controller button layout goed uitgewerkt is en geintegreerde voicechat, dan is er toch niets fijner dan lekker vanuit je zetel te genieten van een MMORPG. Echter vrees ik wel dat deze setting minder geinteresseerden lokt dan de klassiekere fantasy (Aion, WoW, Lineage 2,...) of sci-fi (Eve online, Star wars galaxies,...).

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan je 50 euro laten betalen, en misschien ook nog is maandelijks, maar dat staat niet vast,
    maar bijvoorbeeld bij world of warcraft, betaal je maandelijks, maar er komt wel regelmatig updates uit en nieuwe content,

ik denk dat als wij hiervoor maandeiljks gaan betalen, dat we dan ook wel meer updates krijgen, en meer content, want met meer geld, kan je gewoon meer doen:) vraag is nou wel of die developers er een jacht van gaan kopen, of het gaan investeren in de game:+

maar misschien hoef je niet eens maandelijks te betalen, volgens mij nergens gezecht

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Yeah! Ik wil zeker aan die beta meedoen.

Ik vind wel dat ze weinig info geven over wat er mogelijk is. Terwijl de game in die filmpjes toch al flink af leek. Iig voldoende af om wat info en screens te laten zien, en misschien een schatting van de releasedate.

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Er is natuurlik nog een reden waarom we nu weer wat horen.. de GTA4 hype is voorbij en het duurt nog even voordat saints row uitkomt.

Ben benieuwd of de beta ook op de consoles komt.

19. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wanneer moet die dan ongeveer gaan komen?

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    van de vorige pagina :)

Oudere qoute alweer, maar dit gaat om zomer 2009.

Deel Deze Pagina