Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok dan weet ik dat ook.

Weet iemand waar je op de Apple site kan vinden hoe en naar waar je je iPod kan terugsturen en naar wie of wat je eerst moet mailen.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval 49 euro incl. BTW in rekening gebracht.

Online serviceassistent.
    https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Klikje
    Staat gewoon boven aan de navigatie op de Apple site. Je kunt terug naar de winkel waar die gekocht is, een willekeurige APR of het product opsturen naar Apple (altijd eerst bellen naar 0900-7777703 ).

Wat ik altijd zou aanraden is om even je iPod touch te herstellen, misschien verdwijnen je klachten dan vanzelf. Informatie hierover kun je ook vinden op de Apple support pagina. Ik weet niet wat het beleid is wat betreft luie pixels bij de iPod touch, maar in het geval van de computer systemen moet je er echt wel een aantal hebben.

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wereldwijd garantie, dus als je een iPod in Amerika koopt dat je hier dan ook garantie hebt ?

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De garantie op iPods is inderdaad wereldwijd.

6. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraagje over iTunes: bij de Amerikaanse iTunes store zie ik dat je allemaal videos tegen een kleine vergoeding kan kopen van b.v. Underoath. Als ik dan switch naar de Nederlandse iTunes store en ik typ daar Underoath in, dan geeft die helemaal geen filmpjes weer. Hoe valt dit op te lossen, wanneer ik een iPod Touch ga halen ?

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alleen Amerika heeft momenteel een iTunes Video Store. Wegens rechten is dit in Nederland nog niet mogelijk.

8. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    En is er niets anders mogelijk waardoor ik aan die videos van iTunes kan komen ?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Amerikaanse iTunes Gift Cards bestellen geloof ik.
    Maar of het dan wel werkt, weet ik eerlijk gezegd niet.

10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, want dan moet je een Amerikaans account aanmaken met je adres en alles.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is niet zo'n probleem hoor. Gewoon een willekeurig Amerikaans adres invullen en de Gift Cards via eBay o.i.d. kopen.

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Zijn er ook nog andere manieren om aan ( goeie kwaliteit ) muziekclips te komen en waar ? Alvast bedankt.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand wanneer de iPod Touch compatible wordt met Xbox 360? Dat zou wel eens snel mogen.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer Microsoft het veranderde protocol van Apple mag gebruiken of doorkrijgt en vervolgens dit toevoegt door middel van een update ;). Kan nog wel even duren denk ik...

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    zit te kijken voor een nieuwe headset voor mijn ipod. Ik wil graag overstappen op een normale headset dus niet meer van die kleine oortelefoontjes. Dit omdat deze niet het geluid kunnen leveren van een headset. ik zat te denken aan de senheisser HD 202.

Iemand anders nog goede suggesties?

16. Shizzel

Shizzel Guest

Check iBood.com eens.

17. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    kan je bij itunes ook nog een afspeellijst in een afspeellijst maken zeg maar bv map hardcore en dan daaronder cd zetten

18. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je een map maken en in die map een afspeellijst zetten.

Ik heb ook een vraagje.
    Bij iTunes en iPod doen ze wel zo leuk dat je album illustraties kan hebben maar hoe doe je dat? Ik heb 14 gig. muziek op mijn Classic staan en wel geteld 4 album hoezen! Hoe zit dat?

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een iTunes account aanmaken (is gratis). Dan al je muziek bestanden selecteren rechtermuisknop en dan album illustraties ophalen

20. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje! Ik ga het eens proberen ^^

Edit:// Leuk leuk leuk.. nu moet ik weer betaal gegevens invullen! Daar heb ik helemaal geen zin in.

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina