Hm, ik respond op jou comment, maar dat komt dan weer op jou blog te staan. Goede gesprekken kun je zo niet echt voeren Maar dat mag de pret niet drukken. Laat de comments maar komen.
Wat is nou eigenlijk die betekenis van de IN "badge"? Die heb ik ook af en toe maar die omschrijving maakt het niet veel duidelijker en wil het toch wel eens weten Alleen wacht ik op het moment op de goede spellen die pas in Q3 gaan komen. Met als gevolg:
Dus als je op een dag een game hebt gespeeld die veel andere 360Voice members die dag ook hebben gespeeld ben je 'In' \o/
Dat verklaart wel waarom ik hem alleen kreeg als ik GTA en Halo deed . Na de tentamens ga ik eindelijk beginnen aan al de spellen die hier nog liggen. Zijn die stats ook gelijk wat positiever
Mijne op 17. Maar mijn meeste achievements op 1 dag zijn 44! En mijn favoriete genre is Sandbox. Klopt als een bus! Toch is mijn meest gespeelde game Skate.
Bij mij zegt die dat ik op 10 Juni hem totaal genegeerd heb, maar volgens mij is 10 juni niet voorbij en ik ben nu aan het spelen.
Ik snap het niet helemaal, zal ik me maar gewoon aanmelden en zien wat er gebeurt? Zie je dan wat je longest streak is enzo? meeste game gespeeld
Ik heb al jaren zo'n profiel. Sinds ik Xboxlive heb geloof ik. Ik heb aardig wat spellen meer als 100 dagen gespeeld. PGR3 eigenlijk het langst want die heb ik ook nog voordat ik live had erg veel gespeeld. http://www.360voice.com/tag/Gold%20Rush%20NL Hoe krijg je dan zo'n comment balk enzo? En hoe kan je iemands profiel bekijken. Heel veel mensen hebben zo'n afbeelding met 20 people watched you maar daar moet je een knop voor indrukken denk ik. Statics: >Mijn blog< Current streak: 19 days Longest streak: 106 days Largest achievement gain: 5/15/2008 (9) Largest gamerscore gain: 8/13/2007 (370) 14,335 / 15,405 (93%)
Om zo een comment balk te krijgen moet je een Full-Membership hebben (gratis) Dan kun je bij Settings de Blog Comments aanzetten Bragging Rights Current streak: 8 days Longest streak: 27 days Play percentage: 71.2% Largest achievement gain: 12/25/2007 (1 Largest gamerscore gain: 12/20/2007 (950) 360voice member: 773 days Top 3 meest gespeelde games: Halo 3 995/1000 (100%) 75 days Guitar Hero II 730/1000 (73%) 54 days Guitar Hero III 350/1000 (35%) 48 days Klik Zo.
Ik kom er net achter dat ik helemaal niet meer kan inloggen op die site. Ook ken hij mijn email(s) niet dus ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen. Heb ik weer
Had ik gister ook, toen heb ik een nieuwe aangemaakt met alles hetzelfde als de vorige. En toen kwam ik weer bij die oude terecht die ik een week geleden heb aangemaakt.
Ik weet alles niet meer. Gebruik niet altijd hetzelfde wachtwoord helaas. Vind het wel raar dat hij mijn e-mail niet herkent.
http://www.360voice.com/blog-games.asp?tag=Def K damn wat heb ik revenge veel gespeeld! echter dat is gewoon het aantal keren dat je een spel gestart hebt toch? en dan max 1x per dag tellen oid?
Vreemd, want dat probleem had ik dus ook. Heb wat zitten prutsen en kwam er na een tijdje gewoon weer in. ow ja weet ook weer hoe! Ging 'sign in for full membership' doen en kon toen weer opnieuw alles invullen. Echter alle oude meuk stond er ook nog.