Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 4 nov 2006.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik net mijn 360 terug, krijg ik de headset niet aan de praat.. Hij spring de hele tijd naar kwadrant 2.. Iemand een oplossing?
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst je headset toewijzen en dan pas je controller? Of andersom?
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eerst headset toewijs, komt hij op kwadrant 1 en kan ik praten zonder problemen.. Wanneer ik dan mijn controller aanzet, dan gaat de headset naar kwadrant 2 en doet hij het niet meer.. Wanneer ik eerst controller doe en daarna headset, dan gaat de headset ook naar kwadrant 2...
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, komt me wel bekend voor trouwens, ik heb deze week ook met mijn wired headset moeten spelen omdat ik ook geen gehoor kreeg bij mijn wireless headset.

    Opnieuw opstarten enzo helpt ook niet?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het probleem al gevonden, de headset kan niet synchroniseren met de oudere controllers.. Microsoft wil mijn bevindingen niet bevestigen, dus enige oplossing is zelf een nieuwe controller te kopen..

    Bewijs: http://nl.youtube.com/watch?v=LpVuoKn-DOA
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wijzen op dat filmpje ofzo, dit moeten ze gewoon aanpakken denk ik.

    Ik heb zelf geen oudere controller denk ik, ik heb mijn xbox pas sinds december 2007 dus hopelijk lag het gewoon aan mijn onkunde :eek:
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog keer gebeld, deze keer kreeg ik iemand anders aan de lijn.. Deze bevestigde dat er een bepaalde lichting controllers is waarop de headset niet werkt.. Daarom krijg ik nu kosteloos een nieuwe controller opgestuurd, heb ik er straks twee :)
    Moet ik alleen nog steeds 2 weken met deze kapotte headset doen, dus niet gaan schelden als ik jullie niet goed versta ;)
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook een gekregen van microsoft omdat ik nog al wat problemen heb gehad met m'n 360tje.
    Super netjes natuurlijk en ben ook ontzettend blij met alleen het gebaar al !

    Alleen werkt ie bij mij helemaal niet zo goed als ik gewend ben van mijn normale headset.
    Het geluid komt lang niet altijd door en soms hoor ik midden in een chat het geluid van diegene over de tv ipv van mijn headsetje.

    Dit is dermate vervelend dat ik meestal maar gewoon de normale headset neem.
    Ik heb er eerlijk gezegd een beetje moeite mee om nu weer te gaan zeuren bij MS, je mag tenslotte en gekregen paard niet in de bek kijken :)

    Ik hoop dat iemand hier een waardevolle tip heeft en/of oplossing.

    edit : ik zit grofweg 2-3 meter van de xbox af en de batterij is volledig opgeladen ..


    Vooral omdat iedereen hier zo ontzettend enthousiast is over dit apparaatje heb ik zo iets van " He dit werkt kennelijk prima " terwijl ik dacht dat de probleempjes er gewoon bij hoorden ...

    Bedankt alvast ...
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nooit last van als ik met je in een lobby zit...
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  10. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou X jij bent er snel bij :) , ik zal eerst volgende keer eens de wireless set gebruiken !
    Gebruik jij ook een WL headsetje eigenlijk ?
    Jij bent namelijk wel goed te verstaan !
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik al sinds tijden de gewone headset... Net zo makkelijk.
    Zodadelijk ff testen? Ik ga nog een uurtje Halo'n.
     
  12. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Mijn oplader van mijn wireless headset is spoorloos verdwenen en de batterij is dus leeg.8)

    Is er wellicht een mogelijkheid om die adapter ergens goedkoop aan te schaffen of zijn er wellicht adapters van andere apparaten die ook passen op mijn headset ? :confused:

    ik heb de oplader van mijn nokia tel al geprobeert maar die werkt dus niet :9
     
  13. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand een oplossing voor bovenstaand probleem :emo:
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    De stem van andere mensen verschilt bij mij heel erg dan bij de wired headset op een negatieve manier.. Is dit normaal want het is echt heel anders. En mensen zeggen ook dat mijn stem is veranderd?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is normaal. Je klinkt nu waarschijnlijk als een "robot" en ook klinkt de rest wat dof. Dit is ook één van de redenen waarom ik hem al gelijk weer had geruild.
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Vind het ook niet fijn.. Kan ik hem nog ruilen bij de intertoys zodat ik me geld terug krijg :+
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dus nog niet zo lang een xbox dus noob sorry alvast voor deze vraag maarre ik heb dus een wireless controller met een wired controller maaar krijgt de headset nie aan de praat
     
  18. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus de xbox360 op "search controller zetten" met het kleine knopje naast de memory unit en daarna direct je het kleine knopje op je wireless headset indrukken.
    Er gaan dan 4 lampjes "scrollen" op je headsetje en na een seconde gaat waarschijnlijk het eerste lampje branden en klaar ....
     
  19. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry ik legde het verkeerd uit ik bedoel een wireless controller met wired headset is dat mogelijk? of moet ik nu helemaal een wireless headset halen omdat me controller ook wireless is.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kan de wired headset gewoon onderop je controller klikken :+
     

Deel Deze Pagina