[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Doe dat vaak genoeg en je zal niet langer als 2 weken in een hardcore guild blijven. :+

2. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee, maar op een vriend z'n Hunter deed ik gewoon rustig auto-shoot ging ik 10 min op MSN, en focusde alleen bij de bosses voor een aantal weken lang, en dat wou gewoon in BWL. 8)

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk niet weten hoe het zit met het raiden in TBC aangezien ik nu alleen nog maar casual speel. Pre-TBC was het iig 6 dagen raiden en de 7de dag gewoon een instance voor de lol.. En dan raidde je van 18.00 tot midden in de nacht. Bijv. MC/BWL op 1 avond. Maarja dat zit er voor mij niet meer in ;)

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er voor iedereen een tijd komt dat ze het gewoon druk hebben en dat ze toch echt even prioriteiten stellen. Of er anders hard met hun neus opgedrukt worden!

Maar is dat niet gewoon met elke tijd rovende game zo?

5. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    als ik zo veel zou spelen sloegen mn ouders me denk ik ook van de computer af :9 ze vinden nu al dat ik te veel speel terwijl ik eigelijk nooit een instance doe haha

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Jou ouders zeggen zeker dat je VIEKANTE OGEN KRIJGT..
    Net of gamen ongezond is ofzo.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeggen ze bij mij ook, terwijl ik 16 : 9 scherm heb, dat is toch niet vierkant?:p

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe ken het...maar goed ik vond altijd dat die instance zo gigantisch lang duren en dan moet je eten etc...en dan dit...terwijl je ertussen toch echt dik 2 uur hebt en toch nog te weinig is...heb het daarom ook maar amper gedaan vond het gewoon tijd verspilling want dan mistte ik altijd de big bosses. en Vierkante ogen? Mijn opleiding zit ik vaak achter de pc dus tja mijne zouden nu al driehoekig zijn

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ogen zijn nu wel een keer in een sterretjes vorm gaan staan maar dat ging er na 4 uur wel weer uit hoor :9
    maar ff serieus: ik hoorde dat die season 4 set over 13 dagen ofzo gerealesed word. das wel vet. raden jullie aan voor mij om dan die hele set weer te halen? heb namelijk net season 1 gehaald en weet niet of ik dan niet beter de arena in kan gaan ofzo?

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Honor sparen + arena leechen. :)

11. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik eerst de bg honor farm en daarmee dan resto spullen koop en me dan omspec naar resto en dan ga ik hopsakee de arena in :)

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Rogue en Shaman wotlk talents waren gelekt. Stonden op wotlk.wikidot.com maar blizz heeft ze er al afgehaald :mad: Shaman talents zagen er wel imba uit!

13. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    ah damn die shamans zijn nou al niet te kille :9

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shaman ftw :+
    binnekort nieuwe pc binnen, wow trekt me toch wel weer, vooral met die expansion,
    ga van de zomer toch wel weer spelen denk ik:)
    kan ik weer verder levelen met mijn 70 shaman, veel mensen zeggen dat het spel pas begint als je maxed out bent met je level,

maar dan wordt het voor mij juist saaier, samen met andere levelen is veel leuker imo

15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    jij vind levelen leuk :eek: ik word er echt helemaal gek van :p ik ben nu met me nieuwe char op nieuwe server lvl 50 maar ik vind er echt nix meer aan het is dat ik zo graag 70 wil zijn :p je mag anders wel voor me lvlen hoor als je dat leuk vind ;)

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed, pm je gegevens maar, maar hou ebay ff voorlopig niet in de gaten ok?

:+ nee just joking, ik ben al een poosje level 70, maar het word gewoon saai, pvp=saai
    pve=leuk, alleen jammer dat ik of in een guild kom, waarmee het raiden niet echt opschiet, maar wel gezellig is, of een guild waar het raiden goed is, maar ze willen 100% sociale controle over je, en zowat elke avond MOET je raiden,

ik denk dat het tijd wordt voor mij voor een nieuwe mmoprg,
    zit te twijfelen tussen conan en warhammer, waarschijnlijk wordt het warhammer,

17. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    warhammer lijkt me dan idd leuker dan conan :)

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Boeiend, doet dat lekker als hij uit is.

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    age of conas is toch al uit ? waarschijnlijk gaan nu best veel mensen spelen net als met lotro. En dan over 2 maanden gaat iedereen weer wow doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina