[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lola is en blijft lekkah

Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  2. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat eindelijk iemand de 6 vingers van Lola ziet. Ik zag het al een tijd geleden maar wilde niemands fun bederven. Idd: what has been seen cannot be unseen.

Ik kom trouwens vers uit New York City.. En mijn god: Wat lijkt Liberty er veel op. Ben ook op Coney Island geweest en de sfeer is perfect overgebracht. Het is alleen tig keer groter, gebouwen in de game staan willekeurig door elkaar vergeleken met NYC.
    Maar de sfeer is perfect overgebracht, heel erg sterk.

Mijn vriendin werd ook gek van me.. Heel de tijd ging het: "Hey, dat lijkt sprekend op LC!! TOFFFF, Dat zit ook in GTA!!"

Gisteren nog even gespeeld om het weer te vergelijken. Het is nog steeds te geniaal gemaakt maar het oogt nu stil en leeg vergeleken met NYC.

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    LOL! Zie t idd al helemaal voor me ;)!

4. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.344
    het metlife en getalife building is ook echt briljant gedaan!

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ben zo een anderhalf jaar geleden in NYC geweest en idd het lijkt er goed op , alleen het ene ding waarom het toch heel anders is is de drukte. Waar er in NY niet doorheen te komen is , is het bij LC muisstil

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    OMFG wat zijn die duiven kut saai :{!! Heb er vanavond weer 50 gedaan...meer kan ik echt niet...dalijk ga ik nog van kapot knallend duiven dromen ook 8)! Nog 80 te gaan...maar denk dat ik daar dus nog wel 2 avonden over doe |:-!

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ze nog steeds niet? :+

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hou op man....kutbeesten...en dat leuk uitelkaar knallen heb ik nou ook wel gezien!

9. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heeft er iemand ook last van dat het voortaan altijd regent in de game zelfs als ik weer save blijft het regenen zelfs online echt fucked up
    iemand hier die er meer vanaf weet???

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij schijnt de zon.

11. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan heb jij geluk zal straks nog is checken maar ik denk dat ik weer in de regen beland8):'-(

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Tja bij een ander is et gras altijd groener he. :) Wel apart dat het altijd regent, ik heb keurig afwisselend weer met zo nu en dan een bui, hier en daar opklaringen (vooral daar, meestal niet hier) en lokaal komen mistbanken voor. :thumbs:

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    piet's weer bericht

Vanmiddag kunnen we boven liberty city een hoog druk gebied verwachten waardoor er licht tot zware regen kan vallen, de wind komt uit oost-westelijke richting, met een snelheid die wisselt van windkracht 2 tot 9, later in de middag zal het opklaren,

terras: 7
    barbeque: 6
    als een moordzuchtige idioot door de stad rijden: 9,

oet moen!

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle duiven en stunts. Zit aan 95.50% ik denk dat ik toch niet meer verder doen. rondom mensen zie ik niet meer. Alleen alle vrienden zitten onder de 50 % als like en sommige activiteiten heb ik nog niet gedaan met bepaalde vrienden. Misschien nog doen maar dat is voor later. Al denk ik dat dat niet genoeg is om aan 100% te geraken.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Is dit nou een vraag of een opmerking?

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel slim natuurlijk, na het meest frustrerende deel gehad te hebben, voor de laatste 5 % opgeven.

17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook wel juist weten wat je moet doen. Ik zal 100% wel halen maar na duiven en ramps hebben te gedaan heb ik toch terug even zin in GRID.

18. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    hey, is er een garage waar je je auto's/motoren kan opslaan?
    thx alvast!

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je kunt ze voor je huis/huizen parkeren, in het gele vak (2 per vak, als je er meer parkeert, willen ze nog wel eens verdwijnen). :)

20. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    thx man :) had een hele vette chopper gejat, en dacht dat ik hem nooit meer zou zien. zag er vandaag in een uur nog 5 rijden dus was niet zo erg dat ie gejat was achteraf :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina