[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat staat er vanaf het begin dat die game op de site staat. Vorige week is echter een nieuwsbericht naar boven gekomen waarin stond dat MGO (dus niet MGS4, maar MGO) region blocked is. Maar of het waar is en hoe je regio bepaald wordt blijft voor mij de vraag.

    En blijkbaar kan je weeral van alles unlocken als je bv. bazen niet dood (damn, wat was hetgene dat ik heb gezien mooi :eek:).


    @ Kevf: Je pak veranderd automatisch naar de ondergrond als je eventjes blijft liggen (zo was het toch in de MGO bèta en blijkbaar ook in de filmpje) maar het camo systeem van MGS3 zit er blijkbaar ook nog in. Misschien om je camo een accentje te geven? :+
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
  5. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    voglens mij maakt dat idd niks uit met welke regio je hebt, ik kan me ook herinneren dat ik wel eens met japanners online heb gespeeld met een PAL game
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De ene online game is regio locked en de andere weer niet.

    Aan de ene kant hoor ik dat het bepaald wordt naar welke versie je hebt en aan de andere kant hoor ik dat het afhangt van je ID. Denk dat ik het zelf zal moeten ondervinden om het antwoord te weten te komen :+.

    Ben trouwens benieuwd of de Aziatische versie ook Engelse stemmen heeft of niet. Denk van wel aangezien het om een wereldwijde release gaat. Waarom ik de Engelse stemmen wil? Omdat ik ze al gewoon ben van de vorige MGS games en omdat ze helemaal niet slecht zijn. En anders moet ik maar doen met Akio Ohtsuka als Snake hé :D
     
  7. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik dacht dat alle games regio vrij waren, dan heb ik niks gezegd:D

    straks meteen na mn werk de stad in en dan regelrecht naar huis!, ik vermaak me vandaag wel
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat was de Aziatische boxart nu weeral? Deze?:
    [​IMG]

    Hoop van wel, want die vind ik vetter dan de Europese (en die van Amerika vind ik gewoon uit lelijk).
    PAL:
    [​IMG]
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dunno eigenlijk, vind ze beiden mooi

    review van gt over MGS4. Ongeacht wat ik van het cijfer vind, vind ik de review ook erg matig.

    [gt]35051[/gt]

    De hele review verloopt als volgt:

    'het mag dan wel een vet verhaal zijn maar'

    'de graphics zijn dan wel vet maar'

    'de cutscenes zijn dan wel super maar'

    Daarnaast ook nog eens melden dat het spel nog altijd lineair is. Duh! Ik geloof dat we nog erg weinig non-lineaire games hebben gezien op dit vlak. Misschien AC, maar die was weer repetetief. GRAW 1 en 2, Halo 3, Gears, CoD 4, Rainbow Six allemaal stuk voor stuk lineair.

    Ik heb verder wel genoten van het filmpje zelf. Ongelooflijk wat een graphics, wat een opties, wat een presentatie en wat een sfeer. Sony maakt voor mij iig veel goed met dit spel en dat mag ook wel na alle missers van afgelopen tijd.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo, heb een startpost voor deel 2 gemaakt die grotendeels gebaseerd is op die van dit topic en aangeziek ik een luie persoon ben is het geen uitgebreide maar verwijs ik gewoon door naar het topic in Neogaf :+.

    Zo meteen dus eens een 2de deeltje open doen aangezien de game vandaag officieel uit is en we toch bijna aan de 1000 posts zitten :).
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat meld je hier even zodat je hier EN in deel 2 complimenten kan vangen? :9

    ;)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Uhuh :). Ik aanvaard ook geld btw ;).

    :+
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game zojuist opgehaald, de special edition! Mij zie je hier de komende tijd niet meer. :cool:
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier alvast je eerste keer complimenten! ;)

    /Mod Zoals ik al zei: ik aanvaard ook geld...




    :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina