[PC] Guild wars 2

Discussie in 'Games' gestart door Gdzr, 11 jun 2008.

1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Guild Wars 2

Rumors:

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al aardig wat meer informatie beschikbaar, mss wat voor de startpost.
    Als je wilt vertaal ik dit allemaal morgen wel eventjes.

Rechts een Sylvari

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  3. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of dit wel een echte MMORPG wordt? Want ik heb GuildWars een tijdje gespeeld alleen ik vond er geen ruk aan omdat je maar met 6 spelers buiten de steden kon.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik juist gaaf....al die andere spelers die jouw loot pakken en anders voor je neus weg graaien....vast groepje van 6 man vind ik genoeg geloof dat het 8 later word ofniet? Ik kan niet wachten! Guild wars sinds de release gespeelt ben alleen al een dik jaar gestopt. Ik wou uitbreiding sets kopen maar ik wacht wel op dit!

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb ook al een ajar niet gespeeld. totdatr iemand uit mijn klas weer begon te spelen. had ik weer zin. heb nu 5 mini pets. xD allemaal omdat mijn chars al lang niet gespeeld had. ben nu weer lvl 9 in ascalon. wil alleen ff naar nightfall om heros te halen

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja ik heb idd tijdje terug weer even gespeelt! ik heb idd ook iets van die rare beestjes!!! 8)

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het blijft zo dat je met maar 6, of 8 spelers wat Tricker zei buiten de stad kan spelen? Dan staat deze Online RPG (Imo kan je het geen MMO noemen) van m'n lijstje geschrapt. Ik had wel zeer veel interesse in deze game namelijk als het anders zou zijn, want blijkbaar gaan ze aan het Player versus Enviroment systeem werken en daar ben ik wel benieuwd naar.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    er is alleen nog bijna niks van te vinden. relase data dat soort dingen.

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet de zelfde generic MMO als degene die de laatste tijd de grond uit worden gestampt.
    De 8 player parties hebben namelijk vele voordelen voor het spel imo:

Meer tactiek
    Party samenstellingen zijn erg nauw bekeken
    Hechtere spelergroepen

Verder kan hierdoor ook een hogere grafische kwaliteit aan het spel worden gegeven wat altijd al een pluspunt van GW is geweest, elke area ademt een echte sfeer uit.

Van mij apart mogen die parties mooi zo blijven.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    idd. dat maakt de gameplay van guild wars zo goed. dat je van te voren goed moet nadenken wie je meeneemt. als je 1 verkeerd iemand mee neemt. maakt het al een heel stuk moeilijker. + je hebt minder lagg. + het kan graphisch veel mooier, omdat je alleen in de dorpen meerdere mensen ziet.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij wel naar die steden geweest of tussen post imo? Daar zit het altijd vol met mensen! Dus tja MMO is het in feite dan wel weer. En ik ging altijd in die kleine groepen nooit groter gedaan ook niet echt in WOW dat vond ik veels te chaotisch werken. En er is nog niks over dat bekend dus misschien word het wel een wow principe

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kijk zeker uit naar deze titel. Wat me altijd aansprak aan GW was dat je makkelijk een potje kon doen. Je kon altijd in een uurtje een missie doen of wat quests en reizen was een muisklik en je bent er.

In WOW (vond ik ook leuk spel overigens) vond ik het een minpunt dat het 15 minuten duurde soms ergens naar een dungeon te warpen, dan 10 minuten wachten tot de rest er was en dan duurde zo'n dungeon een paar uur!

Als je een korte sessie wilde spelen kon je net de auction house en de post van je character checken en dan naar de plaats vliegen waar je wilde gaan questen

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Startpost klopt trouwens niet geheel, 2008 betatest is 2009 geworden en de rumored release is in 2010. (Topic zal dus nog wel eventjes open staan) :+

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Volgens mij was de beta nog altijd op 2de helft 2008. Heb je bronnen dan dat het in 2009 uitkomt?

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb langer als een jaar Guild Wars intensief gespeeld, maar dat vond ik eigenlijk alleen maar leuk omdat ik in een guild van een paar goede vrienden van me zat, want dat maakt het een stuk leuker om te spelen. Ik vind het nog steeds een geweldig spel, maar na elke campaign een aantal keer uitgespeeld te hebben was de lol er toch een beetje af. Farmen werd generfd en ik ben er mee gekapt.

Ik heb alle MMO's inmiddels eigenlijk een beetje afgezworen. Ik kan mezelf er meestal niet van behoeden om eraan verslaafd te raken, en vorig jaar heb ik daardoor al een lastig jaar op school gehad. Dit jaar ging gelukkig beter omdat ik gestopt was met het spelen van MMO's. Ik vind het erg jammer want ik verheug me echt op GW2, maar ik kan hem gewoon niet spelen, omdat ik simpelweg toch al weet dat ik er verslaafd aan zal raken. Klinkt misschien raar, maar het gebeurt toch en daar heb ik geen zin in.

Desondanks weet ik wel dat ik een paar interviews erover heb gelezen enz en dat het me wel tof lijkt. Volgens mij werd het gewoon Guild Wars, maar dan meer van alles. 1 kenmerkend aspect is dat het gratis zou zijn en blijven, net als deel 1, want dat was voor veel spelers de grens tussen GW en WoW. Ik hoop dat ze hun concept behouden van veel mensen in de steden, en buiten in je eentje met je party. Echter grotere party's mag wel van mij, 12 tot misschien wel 16 man zou erg tof zijn, samen met een in-game voice chat zou dat echt ideaal zijn. Maar dat laatste is misschien wel een beetje teveel gevraagd, zeker in combinatie met meer spelers. Maar zeker wel handig, want onder het vechten is het vaak niet erg handig om tactieken door te geven of te zeggen wat een ander moet doen, als je alles moet typen.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Even ter verduidelijking de bron gevonden (gewoon de GW website)

Link hier: http://guildwars.com/products/guildwars2/gw2faq/

Helemaal onderaan.

Deel Deze Pagina