Ik zag dat er nog geen topic voor deze game is, dus heb even een nieuwe gemaakt. Krijg je in deze game updates om de transfers en statistieken bij te werken of blijven die gelijk aan het moment waarop het spel gemaakt is? In de pc versie zijn er namelijk wel updates te krijgen.
Is dit spel ergens voor een leuk prijsje te halen? Vind FM namelijk best wel leuk, maar speel veel liever een spel op de console dan op de pc. Dus zou het me leuk lijken om hem op m'n xbox te spelen!
Mwoah, hij is nu denk ik een maandje uit. Maar ik zou hem persoonlijk liever spelen op de PC. Om nou zo'n spel te spelen met je controller.. dat gaat niet werken denk ik, althans niet zo goed.
Nee, ik speel het nu regelmatig op de PC maar ik vind het veel leuker om als ik thuis kom even te xboxen op de bank dan boven achter een computer te gaan zitten
Daarom wil ik m dus ook op de Xbox, speel daar liever op, maar wil dan wel weten of de statistieken en transfers wel geupdate worden.
Ik heb 2007 en 2008 op de 360 geprobeerd maar updates zitten er niet in volgens mij, ook door het ontbreken van een editor zal daarom de database al snel niet meer kloppen. Hij speelt best redelijk op de 360 maar na 2 seizoenen merk ik toch dat het steeds trager draait. Heb 2008 nu maar voor de pc aangeschaft, is toch wat overzichterlijker en straks kan je de nieuwe transfers weer updaten, of natuurlijk wat fantasie transfers ( Deco naar Feyenoord bv.) Hij kost op het moment slechts 19,99 op frs.nl. (PC)
Heb de demo gespeeld op de Xbox360 en vind 'm echt vreselijk spelen. Ben al Football Manager (voorheen Championship Manager) speler van het eerste uur en blijf het lekker op de PC spelen.