Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in level 10 en ik hoor mijjn wapens en 'ninja' geluiden nog maar heel zacht als ik aan het vechten ben dit is best jammer ik heb al een paar keer opnieuw opgestard maar dat helpt maar ff als ik dan een gevecht heb een een grote move maak valt het geluid weer weg. iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
    en als ik op die trap aan het vechten ben dat er heel veel van die ninja's aankomen wordt het ook allemaal heel traag, hebben meer mensen hier last van. ik vraag me trouwens ook af of dat niet express gedaan is om het wat gaver te maken (want het heeft opzich wel wat :) )
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Misschien Scart kabel beetje aandrukken, als ie er niet goed inzit kan het geluid wel eens wegvallen. Of heb je het alleen bij Ninja Gaiden?
     
  3. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die sloomheid op die trap had ik ook last. Net alsof er bullet time aanstond:p
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is dat gewoon framedrop.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij laad hij dan:)

    Want ik had dat oook bij een trap, toen ging ik dood en had ik precies op de zelfde punt weer die 'laad/framedrop'.
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een framedrop...die game is echt niet stabiel op bepaalde momenten hoor. Als er veel van die rocket dudes staan die 10 rockets schieten en dan 5 van die kereltjes dan lagt het echt. Had dat tijdens zo'n Test of Valor dat je alleen maar van die rocket dudes had en van die robots...dat maakt het bijna onmogelijk
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    het was het kabeltje van me stereo die niet goed zat|:-
    maar toch bedankt voor je hulp:thumbs:

    @ atton

    ja dat vond ik nog wel de moeilijkst test. ik sprong gewoon dat hele level door en dan eerst die roketmannetjes de keel doorsnijden tot ze niet meer respawnen en dan die groten afmaken is dan een eitje.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zijn jullie favoriete wapens naast de Dragon Sword? Ik varieer tussen de Scythe en de Tiger's Fang and Dragon's Claw. Ik hoorde veel over de Tonfa, maar ik moet nog ontdekken waarom. Ik vond er niet zo heel veel aan, moet ik bekennen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Idem, de Scythe vind ik ook erg tof alleen kan ik daar nog geen goeie combo's mee. De Falcon's Talons is mijn persoonlijke favoriet. Ken daar ook veel combo's mee en elke keer geniet ik er weer van. Die pure snelheid in combinatie met bruut chopwerk.

    Ik heb ook sinds kort de Tonfa, maar ook ik moet nog ontdekken waarom veel mensen dit een erg tof en lekker wapen vinden. De Lunar Staff gebruikte ik veel in chapter 1 t/m2 maar wist mij niet echt te overtuigen.

    De dual katanas schijnen ook erg tof te zijn, heb ze een paar keer gebruikt maar vond ik wat tegenvallen, maar ik heb die wel naar level 2 ge-upgrade.

    En dan heb je nog dat wapen aan een ketting, die is nu bij mij level 1 maar weet er nog geen handige combo's mee. Meestal als ik aanval dan zijn het wat hits maar meer dan dat is het ook niet, niet echt krachtig als je het mij vraagt.

    Hoeveel wapens zijn er eigenlijk te vinden in de game?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tiger's Fang and Dragon's Claw zijn de dual katana's. Volgens mij ben jij in de war met de Falcon's Talons aan de handen en voeten.
    En voor je vraag:

    Melee
    Falcon's Talons
    Dragon Sword
    Eclipse Scythe
    Tonfas
    Lunar Staff
    Dragon's Claw and Tiger's Fang
    Kusarigama
    Vigoorian Flail
    Blade of the Archfiend

    Ranged
    Bow
    Shuriken
    Windmill Shuriken
    Incendiary Shuriken
    Gattling Spear Gun
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat klopt, die twee haalde ik door elkaar. Die vind ik echt zo bruut!
    Die had ik ook als eerst naar level 3 ge-upgrade. :)
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 4 dagen geleden de game in de kast gezet toen ik bij chapter 5 was, denet er weer ingestopt, maar het kan me niet echt boeien om het te gaan spelen.. Iemand een tip?
     
  13. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje lastig om een tip te geven als je geen reden zegt waarom je de game niks vind of het probleem beschrijft waarom het je niet boeit. "Het boeit je niet zo veel" zeg je, dat zegt mij dat je de verkeerde game hebt gekocht want mij bleef die constant boeien:)
     
  14. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit pas in chapter 2, maar vonden jullie ninja gaiden 1 niet veel tactischer? hier krijg je soms een gigantische horde mannetjes op je af en dan is een paar knoppen indrukken soms al genoeg. Vond de level opbouw in ninja gaiden 1 ook wat beter tot nu toe. En de filmpjes!! ik mis de CGI filmpjes, alles is ingame volgens mij :mad:
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jha alles is nu ingame gedaan, maar ik vind het er nog ontzettend goed uitzien :)
    en in de latere chapters word het zeker wel moeilijker, en vooral op Path Of The Mentor, dan moet je echt veel tactischer te werk gaan!
     
  16. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 persoonlijk niet tactisch omdat je op het begin gewoon je swaard tot lvl 3 upgrade en dat had je het beste wapen voor elke situatie, en je swaard is dan vooral in het begin veel te sterk voor de moeilijkheidsgraad :9 Ik merk nu dat ik voor verschillende groepen vijanden verschillende wapens gebruik. Bij deel 1 kon je ook zo belachelijk veel potions kopen, en je kreeg ook zoveel essence dat de uitdaging helemaal zoek was. Nu is het ook al niet heel uitdagend (ben nog niet zo ver, kan nog veranderen uiteraard) maar ik vind dit dus geen nadeel ten opzichte van deel 1.
     
  17. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister weer opnieuw begonnen op Acolyte zodat ik al mijn wapens nog heb en dit maal ga ik voor de Tests of Valor. Ik ben gister de eerste in lvl 3 tegen gekomen en die was wel cool. Eigenlijk best stom dat ik de Rod of Trails de eerste keer heb gemist want ik heb nog een flink tijdje stil gestaan bij dat altaar om te kijken of er iets lag:p Wat ook wel chill is, is dat ik nu al veel geoefend heb en minder potions hoef te gebruiken/kopen waardoor ik mijn Scythe op lvl 2 heb en mijn Dual Katanas op lvl 3:)
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij chapter 4 geloof ik (ergens in NY) en vind het echt een brute game. Die tests of valor ben ik nog niet tegengekomen. Toch maar eens kijken waar ik die kan vinden.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Kom net van de demo af en vond het aan het end moeilijk saai, die levels zijn helemaal linear, dat zielige kistjes openschoppen/gozer met zwaard in ze flikker had ik ook wel gehad na 20 keer en alles vijanden ziet'r hetzelfde uit. De omgeving ken niet eens kapot, what the fuck hebben die gasten al die tijd gedaan ?

    En alle actie gebeurt buiten me camera...seriues hoe kunnen ze deze crap uitbrengen?:x
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds deze week en ik vind het een vette game. Paar dingen die me opvielen (na Ninja Gaiden I helemaal kapot te hebben gespeeld trouwens..):

    - Het is makkelijker dan 1. Ik heb pas twee chapters gedaan maar ben eigenlijk nog maar 2 keer doodgegaan (ik speel op 'medium', zeg maar de moeilijkste die je in het begin kunt kiezen).. Zal nog wel anders worden, maar het valt gewoon op vooralsnog. Vriend van me, waar ik 1 mee heb uitgespeeld, is bovendien al bij chapter 4 geloof ik en is ook nog maar 2 keer doodgegaan..

    - De wapens zijn gaaf, maar ik vraag me af of ik ze veel ga gebruiken want ik heb het idee dat de Dragon Sword nog steeds het sterkst is.

    - Ik vind het wel jammer dat er zoveel 'nep' tegenstander inzitten, ik heb zelf meer met gewone mannetjes/ninja's dan van die gigantische draken.. Maar goed.

    - Moves zijn erg nice, de finishing moves zijn echt tof. Het gaat wel bijzonder snel allemaal, ook vergeleken met 1, waardoor ik af en toe geneigd ben maar wat te doen omdat ik niet zo goed zie welke knop welk effect heeft.

    - Het is niet bijzonder mooi. Komt ook omdat ik geen HD-tv heb, maar ik weet die filmpjes van 1 nog en het is niet véél mooier vind ik.

    - Af en toe hapert ie wat als er echt veel ventjes in beeld zijn.

    - Camera is soms niet ideaal, maar heel veel last heb ik er ook niet van.

    - Ik ben benieuwd of ik alle 'eindbazen' kan waarderen, want ik zat mee te kijken bij de eindbaas van, ik geloof, chapter 3 en dat was zo'n debiel metalen slang waar af en toe kleine visjes vanaf kwamen. Echt een debiel ding, kan me niet zo boeien om zoiets te verslaan.

    - Het save-system is een stuk handiger, heel relaxt dat je zo kunt doorlopen..

    - Het kleine menuutje dat je linksonderin kunt oproepen vind ik niet onwijs overzichtelijk, het is wel handig dat ie het onthoudt als je tijdens een combo op START drukt, dan gaat ie gelijk als de combo klaar is naar het menu..

    - Tenslotte, ik vind het GAME OVER schermpje niet echt mooi :+ Beetje cartoony..
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina