[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf, Narcosos & Notice Je kan doen: Vitual Briefing - oefenen met wapens en CQC

Tijdens de normale game en Vitual Briefing, druk op start en dan briefing, je ziet nu alle mogelijke controls, acties van Old Snake zoals CQC, lying dead en Hold up met search;)

2. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ok, maar das toch geen echte tutorial, das gewoon de besturing etc. Niet wat je precies moet doen enzo. Maar ik ben nu de Retrospectives op GT aan het kijken, en dat helpt al wel ^^

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het uitleggen van de controls is toch juist een tutorial? :9

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ok, gelukkig ging de update van MGO nog vrij snel. Gemiddeld een snelheid van 110 KB/s en het downloaden duurde zo'n 5 minuten. Je hebt 1 character slot ter je beschikking per game ID. Je kan er meer hebben, maar die zul je moeten kopen.

Ik heb echter geen idee op welke regio ik zit. Al de server namen zijn in het Engels, enkel de server "Koreans only" doet me vermoeden dat ik vast zit in de Aziatische regio. Heb echter nog geen game gespeeld dus hier ben ik helemaal niet zeker van. Nu ga ik echter aan de single-player beginnen :D.

Over dat begin:
    Geen idee wat de bedoeling er van is maar wel nice dat je de posten kan veranderen. Je moet zeker channel 48 checken :+.

Je kan in de filmpjes ook in-zoomen door op het pijltje naar boven te drukken.

Tutorial: Van zodra je controle krijgt over Snake moet je Otacon via de codec contacter. Als je dan verder gaat spelen zal hij de controls uitleggen.

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan een vraag over de cut-scenes over de mysterieuze "x" knop die rechtsboven in beeld verschijnt het volgende:

Ik zag dus die oranje "X" verschijnen in diverse cut-scenses en vroeg me af wat dat was. Ik was bang dat ik dan het filmpje zou overslaan of doorspoelen. Toch was ik nieuwsgierig en drukte er kort op, toen:

, omdat ik er zo kort op drukte (?) kreeg ik een hallicunatie te zien.

Uhh, toen de volgende keer dat de X verscheen niet op de X gedrukt en toen gebeurde dat dus niet, daarna wel weer op de X gedrukt en toen kreeg ik weer zoiets raars zie spoilertekst 8). Wat is nu het nut hiervan? Wat als ik wel / niet die X doe, wat heeft heeft dit nu wel of niet voor gevolgen of invloed of de duur van het indrukken? Net zoals die 2 echte "mensen" video's verwarren die me op dit moment ook behoorlijk en kan het niet plaatsen :confused:

ps. ja, ik ben nieuw op MGS gebied! :+

Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ga nu eerst maar eens alle vorige MGS delen spelen. Ik heb alleen de eerste op de Playstation 1 gespeeld. Waarom ik nooit verder ben gegaan weet ik niet, maar ik ben ze nu van Marktplaats af aan het plukken, zodat ik me straks helemaal kan concentreren op deel 4! \o/ :D

Ps. Weet iemand of het 40 Gig model wel Playstation 1 games pakt? Of moet ik hier ook mijn Playstation 2 voor aansluiten?

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    moet je helaas toch echt je ps2 weer aansluiten

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je op X drukt krijg je een soort van flashback te zien, net zoals bij echte mensen (als je over iemand begint visualiseer je die persoon ook eventjes meestal). Als je een L1 te zien krijg en je druk op L1 dan kijk je door de ogen van Snake.

Jah, PS3 speelt gewoon PS1 games af ;).

Nope, PS3 pakt PS1 games hoor.

9. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    :D
    oops ik las PS2 games|:- maar dan nog heb ik weer wat geleerd:D

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Metal Gear Retrospective Part Six (20 minuten):
    [GT]35094[/GT]

Hier in wordt heel het verhaal nog eens chronologisch verteld, aanrader dus :).

11. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik lig om een deuk in dit spel..
    die rookie die zijn broek onderschijt tijdens een vuurgevecht hahahahahah:D geweldig spel!!

/Mod spoilers ;) ~Kevf

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Daarnaast ben ik er nog niet helemaal uit met de echte mensen video's, maar die eerste is een interview met David Hayter, degene die de stem voor Solid Snake al jaren inspreekt. Waarschijnlijk gewoon bedoelt als grappig stukje.

13. Buddha

Leuk Bevonden:
    0

Let op!! Er is een probleem met het opslaan van savegames van ps1 op de ps3.

Heb je nog een ps1 memorycard? Zo ja pak dan gewoon je ps2 + ps1 memcard;)

Zo niet check dan ff google voor het aanmaken van een ps1 saveding op je ps3.

14. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die deze game hebben, is ie echt zo vet? want dan bestel ik m zo ff

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees even een paar pagina's terug zou ik zeggen ;)

16. Buddha

Leuk Bevonden:
    0

Ja!!! Als je het complete verhaal niet kent, kan je het hier en daar niet helemaal snappen, denk ik:confused:. Maar ook dan blijft het dan nog een vette game hoor:cool:

17. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alleen deeltje 3 niet gespeeld, mis ik dan wat of niet?

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een beetje, maar in de startpost staat genoeg materiaal om je kennis wat bij te werken ;).

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren maar een klein stukje van de eerste act gespeeld, maar wat een goed spel! :cool: Moest wel weer heel even aan de besturing wennen. Grafisch ziet het er ook geweldig uit (ondanks dat die ene knakker weer lijntjes heeft zitten tellen met z'n <720p resolutie 8)). Geluidseffecten zijn ook prima uitgewerkt, evenals de trileffecten van de DS3 controller. :)

20. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game zeg!!!! Vanaf de openingsscene met kippenvel zitten spelen. De sfeer, graphics en typische MGS elementen! En de geluidseffecten zijn werkelijk de beste die ik ooit in een game ben tegengekomen. Ga er verder geen woorden aan vuil maken want deze game is voor mij nu al GOTC!!!

Deel Deze Pagina