Gaat wel leuk worden zeker met aan paar vrienden, maar ik koop hem wel in de bazaar voor 30 euro ofzo.
Vernieuwende gameplay Die muziek zet ik ook gelijk uit. Verpest de sfeer. Commentaar ook dramatisch, het toontje dat ze gebruiken. Maar goed, ik zal hem wel weer kopen
ik ben benieuwd naar de online mogelijkheden! ik heb op de dreamcast dit tijden gespeeld kom maar op met die game!
Vroeg me al af of die box anders wordt voor andere landen. Bij de eerste boxshot op de vorige pagina dacht ik even dat je alleen amerikaanse deelnemers kon kiezen... Verder zijn dit toffe games voor de zatte uren op de bank
online zal toch wel? Dat lijkt me juist het leuke. Een 10 kamp met 8 man ofzo? Ziet er leuk uit dat hardloper Kijk toch wel naar deze game uit!
Ik had wel gelezen dat je het spel online kon spelen, ik ben benieuwd met welke onderdelen. Het online spelen met Track and Field vond ik al leuk, dus dit lijkt me ook wel wat. Ik hoop ook op een tienkamp ofzow
De achievements: http://www.xbox360achievements.org/game/beijing-2008/achievements/ Ja, je kan online
Yeah! Dit wordt een vette game, kan niet wachten! Ik begin echt in de stemming te komen voor deze game, vooral nu je zeker online kan!
Ik heb zeker zin in deze game, maar wat bijvoorbeeld niet klopt is dat in het filmpje van de 100m bij de mannen de starter ong. 5 seconde wacht na 'klaar'. In het echt is dat hooguit 2 seconden... Gewoon niet te veel op de kleine dingen letten, dan kan het een hele leuke game worden, zeker ook online!