Welk slecht spel vind jij goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 jun 2008.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk (goed) beoordeeld spel vind jij juist erg (slecht)?

    vind GTA4 verschrikkelijk saai.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed beroordeeld met slecht.

    Ik vond Bioshock heeft me nooit echt kunnen boeien.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Goede game(s) die ik slecht vind:
    -Oblivion met stipt op 1, wat een saaie game zeg. Na een paar uur had alles al zo'n beetje gedaan en daarna was het herhaling, herhaling en nog eens herhaling. En dan stond er in de reviews dat er zo veel te doen was, daar heb ik niks van gemerkt. Veel missies ja maar die had je na een tijdje wel gezien. Vechtsysteem was leuk gedaan though maar de grotten etc. zagen er allemaal hetzelfde uit dat was jammer.

    - Assassins Creed, na 3 uur spelen nooit meer aangeraakt doordat het al snel in herhaling viel.

    - Bioschock, ik heb hem snel verkocht omdat het ook saai en irritant werd. maar eigenlijk is het een geweldige game. Heel origineel en de graphics zijn denk ik nog steeds niet geëvenaard. Verhaal toch ook wel leuk, ik wil hem eigenlijk nog wel een keer spelen(lenen). Deze vind ik dus eigenlijk niet echt slecht:9


    Heel misschien GTA IV, wordt ook saai en het verhaal boeit toch niet echt. Maar het blijft toch ook weer leuk. En het ziet er prachtig uit en de details zijn geweldig. Multiplayer is daarentegen niks vind ik. Schiet- en coversysteem is bout.

    Slechte games die ik goed vind:
    Geen idee, ik heb tot op heden nog geen echt slechte games gespeeld. BFME II werd niet overal goed onthaald maar die vond ik wel leuk.
     
  4. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede games die ik "slecht" vind:
    GTA IV Zoals velen, weinig te doen als je je (met veel moeite) eindelijk door het verhaal heen weet te werken. Verhaal is wel goed, maar de game zelf vind ik vrij kak. Ook die hype over de physics van de voetgangers. Een klein stootje is wel grappig, maar je ramt ze vaker in (GTAIV) volle vaart dan een klein tikje... Vice City blijft verruit de vetste uit de serie.

    Gears of War Misschien moet je een amerikaan zijn of de Rambo/Terminator films supervet vinden om je hierin te vinden, maar die mucho macho stijl is echt ruime crack...Het "verhaal" is helemaal shit alleen al door de belachelijke dialogen, maar wie weet was het wel expres zo over-de-top, wie weet... Gameplay was wel ok verder, maar shooters op console werkt gewoon niet zo lekker als op de PC. Coop is wel ok verder...

    Slechte games die ik goed vind:
    Marvel:Ultimate Alliance Ik weet eigenlijk niet of deze zo slecht ontvangen was, maar kan me goed voorstellen van wel. De coop is echt zo briljant dat het inmiddels de 6de keer is dat ik het doorloop :)

    Saint's Row De beruchte "GTA kloon"... Alsof GTA een genre is, maar goed... Veel dingen veel beter uitgevoerd dan in welke GTA dan ook, lekker over-de-top anti-gangster grappen, lekker hoor :) De multiplayer werkte trouwens meer dan prima na een tijdje zonder lag. Vermaak me er nog steeds mee! Saint's Row kom maar op! :D

    De mensen die Bioshock niet tof vinden zijn de reden dat console games "dumbed-down" (dommer gemaakt voor console) denk ik. Ongelovelijk goed verhaal, sfeer dat het uitademd is belachelijk goed gedaan en de replay waarde is (voor mij) erg groot. Ik kan iedereen hem aanraden om deze game met de gordijntjes dicht en de lampjes uit helemaal uit te gaan spelen. Dat betekend ook dat waaklampje naast je bed wat altijd van je moeder aan moet blijven.
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb jij GOW online niet veel gedaan? Want dat is zó geweldig. Ik speel het tot op de dag van vandaag nogsteeds
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ''Goede'' games die ik "slecht" vind:

    GTA IV Ik vind deze niet zozeer slecht, maar het heeft de hype gewoonweg niet waargemaakt. Ik snap ook niet waarom we worden omvergegooid met 10-en=( Het is zoals al veel gezegd hebben, niet uitgebreid. Ze hebben zoveel kwaliteit ingegooid dat ze de kwantiteit compleet vergeten zijn. Zonde!

    ''Slechte'' games die ik ''goed'' vind:

    Shadowrun Zwaar onderschat vind ik. De mix van wapens en magie is gewoonweg briljant:) Dan is misschien niet alles even goed uitgewerkt, maar dat zijn maar kleine dingetjes!
     
  7. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als eindbaas zijnde is het wel realistisch als je 24 uur op dezelfde plek blijft:confused:. In een winkelcentrum vol met zombies notabene. En tuurlijk is graw langzaam, het is een tactical shooter:confused:. Voortaan misschien maar eens meer aandacht aan het spel besteden voordat je hem koopt :)

    Mijn ''Underrated'' games:
    Shadowrun: Erg orgineel en leuk bedacht, enige nadeel zijn de graphics en de content. Gelukkig had ik hem voor 10,- dus dat maakte al veel goed.:)

    Dead Rising: Kreeg hoge scores maar was toch erg negatief gevallen bij publiek. Als je dit spel de kans geeft, beleef je hier velen uren aan.

    ''Overrated'' games:
    Pes6: leuk spel alleen het feit dat de goedkopere ps2 versie beter was..

    Pgr3: Totaal niet mijn spel. geen idee waarom :p
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead rising was inderdaad ronduit geniaal. De maffe humor, perfecte gore, idiote verhaal en leuke gameplay maken deze game een topper.

    Underrated game die ik leuk vind:
    Jedi power battles heb ik me werkelijk UREN mee vermaakt is de co-op.

    Overrated game die shit is:
    Halo 3: het verhaal zuigt ballen, gameplay is TOTAAL niet vernieuwend, en er zitten geen grote gevechten in.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Goede games die ik "slecht" vind:
    GTA IV

    Ben op 40% kan mezelf er niet toe zetten om verder te spelen.

    Elke keer: rij hiernaartoe, krijg opdracht, voer opdracht uit. Dat is de cirkel die je constant uitvoert..
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hey ik vertel jou toch ook niet wat je moet doen.. ik hou van scripted games en een tactical shooter hoeft toch niet langzaam te zijn :confused: het voelde gewoon houterig aan klaar..
     
  11. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat je het moet doen, tis een advies, lijkt me toch dat als je dat doosje bekijkt en video's checkt, je wel weet wat te verwachten. Zelfde als ik een race game koop, bijvoorbeeld forza, en ik weet dat ik racen haat, en vervolgens ga ik klagen dat het een race game is
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ik denk dat hij bedoelt, dat de besturing te langzaam/houterig is, en dat vind ik ook. Rainbow Six Vegas is ook een tactical shooter, maar wel een stuk 'sneller' dan graw.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef deze even een kick. Ik ben wel benieuwd wat jullie van de nieuwere games vinden. Zet er natuurlijk wel bij waarom!

    En doe het a.u.b. op deze manier:

    Voorbeeld:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Over het algemeen komt het zelden voor dat ik letterlijk word weggeblazen door een game,en vaak is het bij mij zo dat ik de games die wat altijd in de hemel worden geprezen juist minder vind en omgekeerd.

    Wel toen ik Oblivion voor het eerst speelde had ik echt zoiets van wauw,nou dat is pas ruig.
    Mass Effect eveneens,dus die 2 eigenlijk.
    Niet zozeer alleen in beeld maar ook de charme van de games,en de intensie dat je voelt dat het jou avontuur word.

    Edit

    Een slechte game die ik leuk vind,Rumble Roses natuurlijk.:b::cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er is maar 1 "slecht" spel wat ik heel goed of in ieder geval heel leuk vind, EDF! EDF! EDF!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Games Goed, maar Slecht volgens mij: GTA IV en nu ook Fable II.

    GTA IV: Zelfde standaard shit en weinig vernieuwing in de kwantiteit zoals gezegd is.

    Fable II: Zelfs te makkelijk voor mij; zeke de eindbaas. Schandalig gewoon!

    Games Slecht, maar Goed volgens mij: Two Worlds

    Two Worlds omdat ik er toch een heel goede ervaring mee hebt gehad na een uurtje of twee. Dan begint de game pas op gang te komen. Vond het stacken van items erg goed gedaan en was leuker dan een volle inventory hebben zoals in Oblivion, waar je ook nog eens stil staat. Two Worlds qua verhaal is crap, maar de rest is echt leuk.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mwoah was er na een paar levels wel klaar mee.

    Persoonlijk vind ik Viking erg gaaf om te spelen. Het spel werd neergesabeld in de reviews, maar zo nu en dan is het heerlijk er op los hakken.

    Op de ps3 vond ik Heavenly Sword echt te gek :)
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Over Fable 2,hoelang ben je ermee bezig geweest?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je hebt gelijk Kevf, maar daarentegen waren de verhoudingen tussen eindbaas en al het sneaken ervoor bepaald niet gelijk of in balans. De eindbaas is niet kut, alles daarvoor best wel. Zoals het sneaken in het fort op het tweede eiland in voor die draken gem. Vor de rest echt een heerlijk game zoals je zegt, dus die mag er ook bij. Batlles vond ik echt heel super, ook al zeggen anderen van niet. Rome: Total War is ook geen godeheid in battles, maar minstens zo vermakelijk. Beetje van alles had Viking. de Orbs en Graphics uit Fable, hakken en slashen zoals in GOW 1&2 en Ninja Gaiden. Alles in een lekker rustig tempo en het was ook prima speelbaar. Ik zou voor Viking een 8.4 geven.

    @ MaxxRaptor: Nog lang geen 10 uur als je al het ronddwalen er af haalt. Dit kan allemaal wel in 6 a 7 uur denk ik. Eindbaas in een schot dood en dat zo slap einde, ff wens kiezen en weer vrolijk niks doen, wat geld uitgeven enzo. Vond het persoonlijk jammer, maar jij mag er anders over denken.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef deze even een kick. Er zijn weer een hoop nieuwe titels uit, misschien vond jij Gears of War 2 wel zo gigantisch slecht of de arcade game Dash of Destruction helemaal geweldig. Laat het hier weten, en post a.u.b. met inhoud.
     

Deel Deze Pagina