Ik heb hem ook sinds deze week en ik vind het een vette game. Paar dingen die me opvielen (na Ninja Gaiden I helemaal kapot te hebben gespeeld trouwens..):
- Het is makkelijker dan 1. Ik heb pas twee chapters gedaan maar ben eigenlijk nog maar 2 keer doodgegaan (ik speel op 'medium', zeg maar de moeilijkste die je in het begin kunt kiezen).. Zal nog wel anders worden, maar het valt gewoon op vooralsnog. Vriend van me, waar ik 1 mee heb uitgespeeld, is bovendien al bij chapter 4 geloof ik en is ook nog maar 2 keer doodgegaan..
- De wapens zijn gaaf, maar ik vraag me af of ik ze veel ga gebruiken want ik heb het idee dat de Dragon Sword nog steeds het sterkst is.
- Ik vind het wel jammer dat er zoveel 'nep' tegenstander inzitten, ik heb zelf meer met gewone mannetjes/ninja's dan van die gigantische draken.. Maar goed.
- Moves zijn erg nice, de finishing moves zijn echt tof. Het gaat wel bijzonder snel allemaal, ook vergeleken met 1, waardoor ik af en toe geneigd ben maar wat te doen omdat ik niet zo goed zie welke knop welk effect heeft.
- Het is niet bijzonder mooi. Komt ook omdat ik geen HD-tv heb, maar ik weet die filmpjes van 1 nog en het is niet véél mooier vind ik.
- Af en toe hapert ie wat als er echt veel ventjes in beeld zijn.
- Camera is soms niet ideaal, maar heel veel last heb ik er ook niet van.
- Ik ben benieuwd of ik alle 'eindbazen' kan waarderen, want ik zat mee te kijken bij de eindbaas van, ik geloof, chapter 3 en dat was zo'n debiel metalen slang waar af en toe kleine visjes vanaf kwamen. Echt een debiel ding, kan me niet zo boeien om zoiets te verslaan.
- Het save-system is een stuk handiger, heel relaxt dat je zo kunt doorlopen..
- Het kleine menuutje dat je linksonderin kunt oproepen vind ik niet onwijs overzichtelijk, het is wel handig dat ie het onthoudt als je tijdens een combo op START drukt, dan gaat ie gelijk als de combo klaar is naar het menu..
- Tenslotte, ik vind het GAME OVER schermpje niet echt mooi Beetje cartoony..
Klik om te vergroten...