Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik m dan nog morgen verwachten ook al is ie vandaag verzonden en er toch 1 tot 2 werkdagen bij staat?
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, zolang je het maar haalt lijkt mij. :) Vanavond misschien ff coopen?
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    izx goed, heb je nu eigenlijk mic?

    EDIT: Ja, in principe haal ik alles, alleen green grass high tides nog niet tot het einde, bas haal ik wel tot eind bij GG&HT, ook erg tof om bass te spelen bij dat nummer.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb wel een mic ja, maar geen headset. Dus ik kan wel praten als ik zing, maar niet praten als ik met gitaar speel duss..
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je komt online om te co open...
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maakt mij niet uit.
     
  7. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Citaat:
    Product tip:
    Heb je eindelijk je drumkit binnen, klagen de buren over de herrie.... Met de zachte drumpads van Drumshhh kun je weer tot diep in nacht door spelen..



    Thanx voor de tip! Heb ze gelijk besteld. Heb al een keer m'n buurvrouw langs gehad vanwege de herrie (dat was tijdens een nummer van Metallica haha). Hopen dat het flink wat minder herrie maakt die drumpads :thumbs:
     
  8. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar je dit citaat vandaan getoverd hebt? Maar je hebt ze al besteld... Ik heb zelf mijn dempers hier gehaald:

    http://www.rockbanddrumsoft.com/

    En ik kan deze iedereen aanraden ik heb zelf de Micro-cellular Urethane variant. Liever gum rubber gehad maar die schijnen niet goed te werken op een EL kit. Maar die ik nu heb dempen het geluid voor ongeveer 50%, geen effect op de gevoeligheid van de pads en bovendien een betere terugslag/veerkracht.

    Bij mij heeft de buurman ook aan de deur gestaan en heb toen maar die pads besteld, niet alleen omdat de buurman last van het lawaai had, want volgens mij is dat meer van het bas pedaal dan van het geklak van de pads, maar ik heb ze vooral besteld voor de betere veerkracht.

    Genoeg geluld over drumpads!

    DLC

    Deze tracks voor a.s. dinsdag

    Avenged Sevenfold - Afterlife, 160pts

    http://www.youtube.com/watch?v=I8akxHCUBLk


    Avenged Sevenfold - Critical Acclaim, 160pts

    http://www.youtube.com/watch?v=XpN08dYV1fU


    The Offspring - Hammerhead, 160pts

    http://uk.youtube.com/watch?v=HntWZRWQ-mk


    Crooked X - Rock 'n' Roll Dream, 80pts

    http://www.youtube.com/watch?v=P_W4BGMuxd4


    Dit album over twee weken:

    Pixies - Doolittle

    “Crackity Jones”
    “Dead”
    “Debaser”
    “Gouge Away”
    “Here Comes Your Man”
    “Hey”
    “I Bleed”
    “La la Love You”
    “Monkey Gone To Heaven”
    “Mr Grieves”
    “No 13 Baby”
    “Silver”
    “Tame”
    “There Goes My Gun”

    Alle nummers 160pts p/s
    Album 1520pts (14 nummertjes)
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Offspring, avenged sevenfold: tol!
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Avenged Sevenfold is cool en eindelijk iets van The Offspring :D Worden waarschijnlijk weer must-have downloads voor mij. Maar als 'Wave of Mutilation' representatief is voor de muziek van Pixies mogen ze dat hele album lekker houden. Wat een ongelooflijk schijtnummer is dat zeg, niet eens zozeer om te spelen maar het klinkt gewoon nergens naar. Het enige voordeel van dat nummer is dat het maar heel even duurt voordat het afgelopen is....
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind alleen de intro en zo van Wave of Mutalation wel goed, maar de zang...kan gewoon niet.

    De DLC: WHOOOOO! Avenged Sevenfold!!! Solos worden leuk! En is het eigenlijk nodig om elke keer dlc te posten? Dan zal ik dat ook maar doen. :+
     
  12. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    Ga jij jezelf eens flink schamen! De Pixies is/ was een hele goeie band en voor vele een grote inspiritatie geweest oa. voor Kurt Cobain/ Nirvana.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  13. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel hip toch, is er iedere week weer wat om over te discussiëren. Maar ik heb echt zin in de A7X songs volgens mij zijn die echt ziek moeilijk op de drums :d
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Drumstel binnen! Leek wel een klein kind met het uitpakken en in elkaar zetten, iig ik ga nu lekker hele dag drumme.. eh en beetje schoolwerk..
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Kick some arsch eh. :x

    Lukt het een beetje op medium?
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat vinden jullie tot nu toe van de song list?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En....? Ik vind het nummer 'Wave of Mutilation' gewoon grote bagger, punt. Ik heb nergens gezegd dat ik dat van de rest van de nummers van Pixies ook vind, want ik ken ze niet. Heb wel gezegd dat als 'Wave of Mutilation' representatief is voor de rest, ik de rest ook niet hoef te horen ;)
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit toch maar op easy, gaat voor geen meter, nog nooit 4 sterren gehaald op easy. Heel veel 3 tjes en aantal 2 tjes zelfs. En dan te bedenken dat ik met de gitaar op expert 7/8 van alle nummers 5 sterren haal.

    Probleem bij mij met de drums is de bassdrum, druk hem te vroeg/te laat in, of ik blijf perongeluk doorgaan, mee met de muziek. Erg irritant... loop sowieso altijd bij nummers met mijn voeten mee te stampen, maar nu moet ik ze onder controle houden, erg lastig.

    Verder is het hele drumgebeuren enorm vet!
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf een gitaar speler en heb dat ook, ik tik mee met de tellen met me poot. Hoop dat dat het niet gaat fokken wanneer ik Rockband binne heb :+
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yaaaay! Nog maar 10 nummers 5* op Expert vocals in de main-setlist!!!!! Net Wave of Mutalation, Long Time, Reptilia en nog veel meer 5* gehaald. Ook m'n 4de nummer 100% gehaald: Little Sister! Dus gaat lekker. Flirtin' with Disaster heb ik de hele tijd bijna 100%, ik mis telkens één kutstukje. "Nooooooooow come on, babe!" Ulghhh..

    Vocal Expert 100%:
    Bitzkreig Bop
    Hysteria
    Trasher (makkie, en grappig om te zingen:9)
    Little Sister

    Met Expert Guitar heb ik alles al Gold Star in de main-setlist behalve Run To The Hills. Echt irritant, heb ik die tripel chords goed onder de knie, verleer ik die tussenstukjes weer. Schiet niet op zo he. Ik zit 1000 puntjes naast de cut-off. '¬¬

    Oeehhh ik heb zo'n zin in dinsdag, die Offspring track is zo bruut en ook nog A7V: nice!
     

Deel Deze Pagina