Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat je de game niet jou ding is, dat kan.

    Maar dit is allesbehalve crap. Dit is 1 van de weinige spellen van de laatste tijd die mij echt weet te boeien. Het gaat niet om de graphics of destructable environment. Het is de gameplay dat van deze game een classic maakt. Het speelt zo lekker, de actie is zo heerlijk bloederig, snel en heftig dat ik vaak met klamme handen de controller vastklamp. De eindbazen zijn (met uitzonderingen) geniaal te noemen. En geeft echt een triomf gevoel als je het haalt.

    heerlijk deze game...
     
  2. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook, ik hou normaal gesproken echt totaal niet van hack and slash of beat em ups echt totaal niet m,n genre ben er ook heel slecht in als ik eerlijk ben maar Ninja Gaiden is gewoon idd geweldig door de gameplay, de sfeer, de voldoening, de muziek, leveldesign, het vechtsysteem en natuurlijk heeft Ninja Gaiden minpunten zoals: de camera en de graphics maar die kleine minputen vallen in het niet vergeleken met de grote hoeveelheid pluspunten dus als je het objectief bekijkt valt Ninja Gaiden allesbehalve crap te noemen en dat zegt iemand die echt helemaal niks met hack and slash spellen heeft
     
  3. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    bij 1 had ik zelf wel meer door wat ik aan het doen was. dat is nu minder. in 1 speelde je meestal maar tegen kleine groepjes vijande maar nu ook heel veel dat is opzich wel een pulspunt.
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is in mijn ogen de enigste kut eindbaas veder zijn ze allemaal wel ok.

    en dat game over scherm doet mij denken aan een oude horror film met van die gare letters
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waarom vind iedereen hier het Dragon Sword zo cool?

    Ik vind er niks aan!

    De Lunar FTW!!
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat kun je het beste doen tegen die metalen slang of whatever uit chapter 3? Dat ding is gaar. Alleen pijlen schieten?
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgeladen pijlen op z'n kop schieten doet de meeste damage. Als ie ondersteboven hangt kun je hem ook van onderen raken met je zwaard, maar alleen als ie ondersteboven hangt. Anderzijds krijg je een flinke schok als je bij um in de buurt komt.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je boog equipen, volledig opladen en dan recht op z'n hoofd schieten en dit zoveel mogelijk doen. En wanneer hij die projectielen schiet de Lunar staf gebruiken als schild dmv de Y aanval. :)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je straks op een hogere moeilijkheidsgraad speelt snap je 't wel. En het is ook een principekwestie, NINJA -> staf met pinnen = Nee, NINJA -> NINJAZWAARD = NINJA
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    relaxt word je dan helemaal niet geraakt. werd constant door die kut beesten geraakt. ga het me volgende playthrough maar eens proberen
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je eraan om de test of valor te doen? krijg je experience? en hoeveel gasten komen er wel niet?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat dacht je van speelplezier?

    En verder heb ik (nog) geen idee.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, thx
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat dacht je van materialistische voldoening. ;)

    Je krijgt dus extra spullen als beloning.

    Ik heb hem gisteren uitgespeeld op warrior en moet toch zeggen dat de laatste paar levels veel goedmaakten. Zo vond ik het spel in het middenstuk echt afzakken qua kwaliteit (met als dieptepunt het level in Rusland)... maar daarna ga je weer meer tegen ninja's vechten EN in de bush bush. Dus tussen de bamboe planten en andere foilage. Stukken interessanter en mooier om naar te kijken als je het mij vraagt. En dat je weer terug gaat naar het Hayabusa dorp en bijvoorbeeld komt op precies dezelfde plek waar Ninja Gaiden 1 jaren geleden is begonnen vond ik ook erg leuk gedaan.

    Veel nieuwe tegenstanders vanaf level 10 (ja ja, je bevecht ook dan nieuwe tegenstander en niet alleen varianten met een andere kleur) zijn ook prettig om te bevechten.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je de game op Warrior-mode uitspeelt, krijg je dan ook de achievement van het "Path of the Acoylte" niveau? Een beetje zoals bij Halo3.

    Verder vind ik het een erg vette game, maar niet echt super veel veranderd vergeleken met deel 1. Ik denk dat dat het juist erg leuk maakt :).
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt heerlijk, ben nu in Venetië en het is constant genieten, Venetië is favo level sofar TOP
     
  17. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game, behalve de irritante camera. Ben het totaal met Zifnap eens dat sommige levels in het midden een beetje treurig waren qua setting (Rusland + Daedalus) en dat daarom het midden een beetje een dipje heeft.

    Daarnaast, heeft iemand een tip voor die soort van slangen op het water in Venetie? Kom er op Mentor gewoonweg niet langs.
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ook achievements :9..
    en ik vond die level in rusland wel erg vet :D
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Yep, dus als je een beetje ervaren bent dan gewoon op Warrior proberen. 200 Punten is niet niks naderhand. :)
     
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die slangen ook richting land lokken. En in het gedeelte waar dit niet gaat kan je het beste blijven rennen over het water en dan een snelle attack met DS. Werkt een stuk makkelijker als je ze op het land lokt of zo'n bootje. Ik vind zelf dat wapen met die ketting en dat mes goed werken (ben effe de naam kwijt). Zit nu in chapter 12 op mentor en het wordt echt zwaar moeilijk:).
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina