Goede games die ik "slecht" vind:
GTA IV Zoals velen, weinig te doen als je je (met veel moeite) eindelijk door het verhaal heen weet te werken. Verhaal is wel goed, maar de game zelf vind ik vrij kak. Ook die hype over de physics van de voetgangers. Een klein stootje is wel grappig, maar je ramt ze vaker in (GTAIV) volle vaart dan een klein tikje... Vice City blijft verruit de vetste uit de serie.
Gears of War Misschien moet je een amerikaan zijn of de Rambo/Terminator films supervet vinden om je hierin te vinden, maar die mucho macho stijl is echt ruime crack...Het "verhaal" is helemaal shit alleen al door de belachelijke dialogen, maar wie weet was het wel expres zo over-de-top, wie weet... Gameplay was wel ok verder, maar shooters op console werkt gewoon niet zo lekker als op de PC. Coop is wel ok verder...
Slechte games die ik goed vind:
Marvel:Ultimate Alliance Ik weet eigenlijk niet of deze zo slecht ontvangen was, maar kan me goed voorstellen van wel. De coop is echt zo briljant dat het inmiddels de 6de keer is dat ik het doorloop
Saint's Row De beruchte "GTA kloon"... Alsof GTA een genre is, maar goed... Veel dingen veel beter uitgevoerd dan in welke GTA dan ook, lekker over-de-top anti-gangster grappen, lekker hoor
De multiplayer werkte trouwens meer dan prima na een tijdje zonder lag. Vermaak me er nog steeds mee! Saint's Row kom maar op!
De mensen die Bioshock niet tof vinden zijn de reden dat console games "dumbed-down" (dommer gemaakt voor console) denk ik. Ongelovelijk goed verhaal, sfeer dat het uitademd is belachelijk goed gedaan en de replay waarde is (voor mij) erg groot. Ik kan iedereen hem aanraden om deze game met de gordijntjes dicht en de lampjes uit helemaal uit te gaan spelen. Dat betekend ook dat waaklampje naast je bed wat altijd van je moeder aan moet blijven.
Klik om te vergroten...