Ik lag er al snel uit met een baggerteam, dus heb hier niet veel meer gekeken, maar ik snap jou eigenlijk niet. Je zit even in een ander zijn toernooi alles te regelen (zelfs PMen) en deadlines te stellen. Ook kun je geen begrip opbrengen voor iemand die moet werken en daardoor nog niet kan spelen. Je komt eerder zelf egoistisch over.. Je houdt iedereen zo wel aardig actief, maar je kan ook te ver doorslaan hoor
waar slaat dit nou weer op. maarja gezien de redelijke reacties van andere mensen waar ik dan wel weer respect voor heb zal ik me er maar buiten houden en gewoon mijn potjes winnen
ik heb toch gezegd dat ik me er niet meer mee bezig houd. en dan komt ie met zo'n kinderachtige opmerking.
Ik vind het goed dat hij die taak op zich neemt hoor. Jerooney heeft niet veel tijd gehad en dus houdt Viktor het toernooi goed op orde.
Is ook niets mis mee, want het loopt nu weer wat dood hier. Alleen dat pm-en en deadlines opdringen is niet nodig.
Ik heb gister 3 PM's naar oostenrijk gepmt maar hij zat call of duty 4 te spelen en negeerde alles dus lijkt me dat de 3 punten voor mij zijn aangezien die ook nooit meer op het forum is..Turkije en Zwitserland wanneer kunnen jullie spelen? Dirkiekuijt was zaterdagavond hele avond online maar jullie waren er geen van beiden dus laat aub zsm iets weten. Kroatie wanneer spelen wij onze wedstrijd?
Duitsland(Jerooney) - Kroatie(dyonko) 2-1 Wedstrijd die er niet meer toe deed aangezien beide landen al door waren, toch een leuke wedstrijd met erg veel kansen. Ik schoot hem nog voor een leeg doel over Maar ging er uiteindelijk vandoor met de winst door een prachtig zondagsschot! Bij mij scoorden pomatski en kruger Zal morgen de site en keer helemaal bijwerken
bij mij scoorde Klasnic. Werd wel gek van het feit dat de 1e keer toch wat lag bevatte (ik had de bal enopeens was die in de voeten van een duitser) en de 2e goal puur gekut was wilde bal met a naar mijn keeper spelen en die gast speelt hem recht in de voeten van die duister. Maarja niks aan te doen gefeliciteerd
De site is weer bijgewerkt, Portugal-Zwitserland-Turkije-Oostenrijk spelen jullie je wedstrijden nog? Tot en met zondag kunnen jullie nog spelen, als er dan nog niet gespeeld is volgt er een regelmentaire 3-0 overwinning voor diegene die het meeste moeite heeft gedaan! Dus spreek maar iets af over live of op dit forum