[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Nee! Grifball hoef je alleen de Heroic, en dus gratis maps voor te hebben.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh gelukkig. Had ik bijna geld verspild :+ Over de nieuwe maps gesproken, hoe zijn die eigenlijk? (ik weet het, ben al té lang niet meer met Halo bezig...)
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen zegt dat ze goed zijn. Maar ik wacht gewoon tot ze gratis komen, speel Halo toch bijna nooit meer.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vandaag op legendary uitgespeeld:D
    250 G erbij.

    nu wil ik al die campaign meta-points maar het wil niet lukken iemand tips hoe je al die dingen op 15.000 kan halen..?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2008
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    kick mijn vraag:+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oke, morgen dan ? :cool:
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    @viktortje007

    Meta scores aanzetten met X, game opties. Het beste kan je het met z'n 2en doen en dan op team zetten. Dan gewoon lekker killen en het level uitspelen en je hebt het wel. Ik had tot nu toe bij de 6 die ik heb gedaan telkens minstens dubbel wat nodig. Had wel 6 skulls aan staan maar toch geen last van gehad.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke thanks dan vraag ik het wel aan een vriend online!
     
  9. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    skulls aanzetten en score op speler alleen zetten en niet op team.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heb net 5 levels gedaan met een vriend, de 5de keer kreeg ik de achievement niet, we hadden samen 25,000 punten maar ik had 10.000 en hij 15.000 we hadden niet verwacht het niet te halen maar we hadden geen zin meer dus ik ging alleen maar rennen en zo heb ik het dus niet gehaald.
    bij de rest van de levels was het hartstikke makkelijk te doen dus de manier is goed
     
  11. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    zijn levels van 50,000 punten ook, en die meta games doe je best alleen.
    of tenzij je vriend enkel dient als respawnpoint.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah 50,000 zal wel pittig worden, maar dat level 5 was 15,000 maar die haalde ik niet omdat je niet kan zien hoeveel punten jij haalt maar alleen hoeveel het team haalt en we hadden 25,000 waarvan hij er 15,000 had
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die 50.000 zijn niet veel moeilijker. Dat zijn levels met scarabs. Als je die neerhaald en uitschakeld heb je flink wat punten erbij.
     
  14. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    zoals ik al eerder gezegd heb, waar je je skulls aanzet moet je niet team scoring doen maar player score zetten.

    nu kan je zien hoeveel punten je alleen hebt.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Sinds deze week ben ik ook weer begonnen met Halo 3, is wel eventjes wennen t.o.v. COD4. Wist even niet meer hoe je wapens op pakte, en sprinten doet hij ook niet :+

    Iig heb een paar keer Team Doubles gespeeld en heb al 2x leuke mensen ontmoet, zowel uit Catalan en eentje uit Nederland. Allemaal lekker op hetzelfde niveau. Dat is wel leuk aan Halo dat je soms even wat meer sociale contacten kan hebben. COD is allemaal schreeuwende amerikanen.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    *Schreeuwende britten.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bungie serves up new Cold Storage screens

    [​IMG]
    Late last night as part of the Bungie Weekly Update, the Bungie gang finally acknowledged Halo 3's Cold Storage map on Bungie.net (up until now, we only knew about it via MLG's coverage) by releasing two gorgeous new Cold Storage screenshots of which are in the gallery below. Note the yellow juice in the right take, we speculate that it's some sort of Flood sterilization fluid, but can't be sure. Though, one thing we are sure of is that it isn't lemonade. Another thing we're sure of is that we're super excited to get our hands on Cold Storage due to our account of fond Chill Out memories from back during the days of Halo:CE. And if you're the numbers type, we recommend making the jump to read some very mathematical Battle Rifle analysis which includes number crunching, MS Paint diagrams and arithmetic. Did we mention bobble-heads? The Bungie Weekly Update has bobble-heads too.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik hoop dat ze deze gratis weggeven. :9 Zal wel niet, maar ik mag hopen.
    (het lijkt iig niet deel uit te maken van een map-pack zoals Heroic of Legendary)
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk wordt deze betaald en word Legendary map pack gratis :D
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Heb de game nu eindelijk ook. Ben net met de single-player begonnen en ow ow ow wat vet is dat. De soundtrack is prachtig, de gfx zijn stoer..... het is een episch avontuur :D.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Mag toch hopen dat er wel weer een Pack komt i.p.v. één losse map :{. Vooral als die ene map weer een remake is (niet dat ik chill out geen vet level vond, maar hoop toch weer op wat nieuwe maps.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina