Over waar je vast zit: Spoiler Schiet de gecko's kapot met het wapen dat er voor dient (naam ben ik even kwijt) en dood zoveel mogelijk van die frogs. Dan heb je even tijd om die deur open te doen vooraleer de volgende vloot van vijanden komt. Voor de rest wat ik van MGS4 vond (of toch zeker een deel van MGS4): Spoiler Heel act 4 vanaf het moment dat je het Helicopter pad van Shadow Moses binnen sluipt tot dat je aan Rex komt is gewoon één groot moment van nostalgie. Ik kreeg echt terug zin om deel 1 weeral te spelen, gewoon de beste act van heel de game en om eerlijk te zijn, als die act er niet geweest was was MGS4 voor mij waarschijnlijk een kleine teleurstelling geweest. Want buiten act 1 (en 4) waren al de acts wat minder (vooral act Maar welke MGS nou de beste is weet ik ook geen antwoord op, ze zijn gewoon te verschillend. Heb MGS4 in 20 uur, 19 minuten en 23 seconden uitgespeeld en heb de titel van "Inchwrom" gekregen: "The title awarded to sneaky soldiers who constantly crawled on the ground" . Ik zou het leuk vinden moest er in de toekomst nog een Metal Gear titel komen waarin we zien wat Raiden allemaal heeft gedaan tussen MGS2 en 4 (en dat we dus ook Sunny mogen redden), als is het maar als DLC voor MGS4. Nee, ik heb hem nog. Ik had hem ergens opgeraapt maar ik zou totaal niet meer weten waar . Bovendien krijg je de echte AC outfit als jij de game finished met de Assassin titel. Zo gaaf? Nee, zeker niet. Een goede game? Ja, tenminste als de gameplay je aanspreekt en je tegen de cut-scènes kunt. Ik raad je sowieso aan om de geschiedenis van MGS te lezen.
Pegas (en anderen die het hebben uitgespeeld), heb je nu nog veel vragen over? De saga zit erop, maar zitten er nog grote open plekken in het verhaal? Ondanks dat ik de game niet kan spelen, probeer ik hier toch alle spoilers te vermijden. Wie weet krijg ik op een dag die kans wel.
Kan me geen vraag bedenken buiten wanneer dat de volgende Metal Gear game komt . Natuurlijk zou ik graag willen weten wat Raiden enzo gedaan heeft (zie vorige post), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dat als een reden zie voor meer Metal Gear. Ik denk dat alle antwoorden omtrent the Patriots zijn gegeven, ook waarom Snake zo verouderd, ... . Kan me momenteel echt geen vraag bedenken. In augustus ga ik echter (weeral) eens alle MGS games achter elkaar uitspelen en wie weet kom ik dan nog wel een vraag tegen die onbeantwoord is gebleven. Heb eigenlijk spijt dat ik niet geprobeerd heb om een LE te pakken te krijgen .
Het is helaas niet mer PSN ID/Konami ID/Game ID, maar per PS3 systeem. Het enige wat ik zou kunnen doen, is de save van mijn broertje op een memorystickje zetten, maar dat werkt alleen als je steeds die saves eraf gaat halen, althans, het is maar de vraag of het niet verborgen is opgeslagen. Maar het is gewoon irritant, om volledig gebruik te maken van Metal Gear Online moet je 83 ID's aanmaken, en vervolgens kan je nog niet gratis online spelen. Een gedeelde Playstation lijkt me toch vrij vaak voorkomend. Maar het meest irritante is, is dat je dus niet via de store dingen kunt kopen, maar enkel via de MGO Shop..
Je kan hem aanzetten met vierkant als je het wapen in de R2 menu (wapens) kiest. Bij mij werkt alles ok. Mooie verrassingen voor Snake: Bosses killen of lege stamina ..... (net als bij deeltje 3 )
Whaaaa, ik wil deze game ook spelen, maar dan moet ik Snake Eater ook nog doen... Ik heb de hele avond Bart Smit . com al aanstaan met de PS3 MGS pack erop Maar heb nog net niet genoeg geld, en ben bang dat mijn vriendin me vermoord als ik hem bestel...
Als het je lukt om hem uit te spelen voor ze je vermoord zal je tevreden sterven met een lach op je gezicht .
Eurogamer geeft het spel slechts een acht! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=143797&page=3
Is toch al lang bekend? Game is gereviewed door een persoon die niet direct fan is van de MGS4 reeks dus vind ik 8 nog een mooi cijfer.
Ik vermaak me prima me MGS4, meer dan ik had gedacht. Wat het voor mij zo plezierig maakt om te spelen is dat je niet verplicht bent om alleen maar te sneaken maar ook gewoon kan knallen als je wil. MGS2 heb ik daarom nooit uitgespeeld. Het verplichte voorzichtige spelen werd te vermoeiend voor me. Gelukkig dat MGS4 een betere balans daarin heeft gevonden. Voor de rest ziet het er super uit en tot nu toe is het verhaal boeiend.
Heb door m'n werk de afgelopen dagen weinig tijd gehad om de game te spelen, maar ben nu aan het einde van act 2. Wat is die act tof zeg! Is echt een flinke act zeg. Zitten trouwens echt veel wapens in de game! Wat een game zeg.
Is wel vreemd dan. Als ik de zaklamp aanzet en ik richt, zie ik de lamp 1-2 seconden schijnen. Daarna gaat ie weer uit totdat ik weer opnieuw richt. Is dit dan bij jullie niet het geval? Blijft de lamp bij jullie constant aan?
@ Buddha.....omtrent de pakjes.... Dit pak vind men op de volgende plek : Spoiler If you mean the Act 2 rebel suit, free the rebels that are being held hostage by the PMC Troops and they'll unlock the door to a building that has the rebel suit laying on the floor within Volgens de guide (die ik btw niet heb) kun je op deze manier de Assassins Creed pak krijgen : Spoiler Assassin emblem - defeat 50+ enemies with knife kills/stuns - use a cqc hold 50+ times - be discovered less than 25 times special completion bonus: Altair disguise Dus na het finishen van de game dit behalen... @ Kevf...Eurogamer is net als Edge magazine ook altijd "kritischer" dan andere sites. Voor het opvallen...of meer bezoekjes op de site zelf hierom...??
Ik vind het altijd flauw om te zeggen dat iemand een lagere rating geeft zodat men opvalt. Edge en Eurogamer heeft nu eenmaal kritische recensenten en daar is niks mis mee. Het gaat om een goeie onderbouwing van hun verhaal en bij Eurogamer zat dat wat mij betreft goed in elkaar (Edge heb ik nog niet gelezen). Die meer dan 2000 reacties op MGS4 bij Eurogamer zeggen meer over de mensen die er niet tegen kunnen dat een spel niet de hoge cijfers krijgt die zij willen zien dan over de recentie.
Act 3 vondt ik echt geweldig.. het hele verhaal is sowiezo al om te smullen! moeilijk te volgen, yup... maar elke keer ben ik weer verbaasd hoe dit spel je kan verassen... een keer wat anders dan al die recht-toe-rechtaan shooters die ik de laatste paar jaar heb gespeeld... MGS is gewoon weer terug zoals het altijd al was, altijd origineel en verassend, zeeeeer stijlvol en het ziet er ook nog eens gigantisch mooi uit. Ben net begonnen met act 4... lol.
Hij heeft z'n mening in ieder geval goed beargumenteerd. Bovendien is Eurogamer nou eenmaal geen site die met hoge cijfers strooit en blijft een recensie nu eenmaal de mening van de auteur. Dat ik het niet met hem eens ben (zie hier), staat overigens vast. Daarvoor kent het spel in mijn optiek te veel klasse.
Heb de review niet gelezen hoor (heb geen enkele review van MGS4 gelezen). Maar een review (en vooral de score) blijft altijd subjectief en het is nou niet alsof een 8 een slecht cijfer is hé. En wat vond iedereen zo geweldig aan act 3? Ik vond het juist de minste act van allemaal. De gameplay was wat aan de saaie kant en de cut-scènes waren mij iets te Hollywood achtig. Gelukkig was act 4 er om het allemaal goed te maken .