Of de andere weg zoeken als je bij de verkeerde ingang bent, je moet de meest oostelijke ingang hebben.
Uitgespeeld *O*. Credits heb ik ook gezien maar als ik nu naar die machine ga dan kan ik niet alle memory's loaden ? Als ik bv Memory Block 7 load ben ik weer terug in Masyaf waar die gehypnotiseerde gast tegen je praat en daarna moet je vechten maar dat heb ik al een keer gedaan.
Wanneer je teruggaat naar Masyaf omdat je erachter bent dat Al Mualim je heeft verraden. Als je dan net door die poort bent praat zo'n bewoner van het dorp tegen je en hij geeft Al Mualim gelijk en praat alsof die gehypnotiseerd is door die bol van licht.
Nee, dat hij leeft in een illusie ofzo, zoals iedereen het doet, in de macht van die bol o.i.d. Had mijn gamertag een keer per ongeluk verwijderd waardoor ik al mijn saved games en gamerpoints kwijt was (Zat nog niet op live). Nu maar eens besloten om AC uit te spelen, wat me vandaag gelukt is in 7 uurtjes tijd . (Voor de 2e keer dus). Zit momenteel op 575 Gamerpoints, wat ik nog even hoop op te krikken richting de 700+. Ben er nu wel een beetje zat van zeg .
Spoiler nee, ali heeft je gewoon bespeeld, en hij wilt nu de bol gebruiken voor zijn egien dool einden, het is namelijjk een kaart met locaties van andere.... bollen? niks geobsedeerd, of gehypnotiseerd, dat is gewoon een excuus wat ze in lotr gebruiken terwijl ze gewoon gierig zijjn, EDIT: Sorry, dit had ik gelijk even in de spoilers moeten zetten, hopelijk heb ik het voor niemand gespoiled,
Heb m al enige tijd binnen, maar nog niet aan toegekomen. Met een beetje geluk kom ik er vanavond of zondag wel aan toe.
Beter al doen jullie dat even tussen spoilers.. dit is echt een huge spoiler en zeker niet leuk voor de mensen die er nu pas aan beginnen. 2K, Grapefruit etc..
Heb het al gehaald, moest gewoon de 6e memory loaden. Moet alleen nog de Save Citizen achievement van Jerusalem en dan heb ik ze allemaal (Behalve de vlaggen, die ga ik echt niet zoeken)
775G atm . Ik zal vanaf nu ff uitkijken of ik DMC4 of DBZ:BL voor mijn AC kan ruilen. Misschien nog vrijwilligers?
Leuk, heb je alle view points gecomplete, in de Kingdom en 3 steden. Krijg je geen achievement. Zie ik iets over het hoofd?
Kijk op je radar of je zeker geen arendje meer ziet. En ook in de lucht kijken voor vliegende ardends... anders weet ik het ook niet