[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor, act 4 en vooral act 5 is kort qua gameplay toch. Denk dat je in act 5 een uurtje gameplay hebt en dan 2 uur cut-scènes (mja, het is dan ook het einde van de game hé) met wat interactieve stukken er tussen.

Maar als je de filmpjes niet bekijkt is dat wel zeer irritant, vooral die laadtijden zijn om zot van te worden. Zo zit je dan bijna 5 minuten naar alleen laadschermen te zien :+.

Oh ja, als de (eerste) credits beginnen niet weglopen want die zijn vrij kort en daarna heb je nog een hoop cut-scènes die het verhaal afsluiten ;).

2. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game hebt uitgespeeld is het dan mogelijk om opnieuw te beginnen met wapens/items die je in de eerste ronde hebt gekocht/verkregen? Lijkt me wel leuk om chapter 1 te kunnen spelen met bepaalde items/wapens.

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, op Youtube is een filmpje van 15 min gameplay dat je in Act 1 met een sniperrifle en drumcan loopt, ook heeft ie de Solid Eye al, hij zoomt namelijk in op soldiers van PMC. Stukje voordat je de MK II en Solid Eye krijgt;)

4. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan inderdaad:):). Heb net even op Gamefaqs zitten lezen en het is inderdaad bevestigd door diverse mensen. Cool!

5. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin vasn act 5
    . kan iemand in een spoiler zetten hoe ik het best kan sluipen want ik word de hele tijd ontdekt:mad:

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet je game saven nadat het gedaan is, dan moet je die terug laden en dan wordt ineens de moeilijkheidsgraad gevraagt en kan je beginnen. Je krijgt je spullen echter wel pas als je Metal Gear Mk. II tegen komt.

7. Buddha

Leuk Bevonden:
    0

Check dit filmpje maar ...... vanaf halverwege gebruikt ie een sniper, solid eye en drumcan:cool: Het is het stuk van VOOR dat ie de mkII ontvangt.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Playable demonstration... is gewoon voor die demonstratie zo geprogrammeerd.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het is een presentatie van een tijdje geleden waar ze een demo level laten zien, dus is de kans groot dat ze alle wapens hebben omdat ze willen laten zien wat je allemaal kan.

Edit: Wat Pegas zegt dus. :)

10. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Playable demonstration wist ik dus niet, dacht dat het gewoon de Retail versie was. Mijn fout dus.......

@ Pegas - Dit was geen persoonlijke aanval hoor, gewoon een kwestie verschillende opvattingen ;)

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nam het ook niet persoonlijk op hoor ;), maar als ik het nu terug lees reageerde ik wel wat kort af, mijn excuses daarvoor.

12. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Was misschien wat kortzichtig van me|:-

Alles weer ok :thumbs:

Laten ik maar weer ontopic gaan danO-)

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren uitgespeeld... geen woorden voor zo mooi!

Veel games deze generatie zijn tof, maar een spel zoals MGS4 is uniek, het hele verhaal is zo diep en meeslepend, de karakters ook, is bijna niet samen te vatten.

Ik denk dat developers maar eens goed naar deze game moeten kijken en leren hoe je pas echt een game maakt.

Vraagje:

De game heb ik uitgespeeld, hoe kan ik al mijn items van de uitgespeelde sessie overdragen naar een nieuwe sessie?
    Ik starte zonet een nieuwe sessie op, kwam in aanraking met de MKII, maar kreeg niet de items die ik daarvoor had verdiend.
    Weet iemand hoe dit moet?

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22

Wat screentjes (zelf genomen):

Act 1:

Act 2:

15. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, Pegas was me net voor ;)

Laatst bewerkt: 16 jun 2008
  16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u!

\o/
    Dank u!

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wat screens van act 4 en ik heb ondertussen 2 (vreemde) ontdekkingen gedaan:

(Bij deze foto had ik die Ghost/Exorcise optie.)

- Game draait native op 720p . Ik heb deze screens genomen in 1080p mode maar ze krijgen dezelfde resolutie als de foto's die in 720p zijn genomen. De camera neemt geen foto van het hele scherm maar van een kader in, daarom dat de foto's een resolutie van 1024*576 hebben (wat zou kunnen suggereren dat de game native op 576p loopt maar ik denk niet dat dat het geval is).

- Op één foto kwam er een extra optie "Exorcise". Toen ik dat koos vroeg het mij of ik alle Ghosts wou wegdoen en toen werd er ineens een gezicht dat er in de lucht hangde van mij screen verwijderd... wat was daar in hemelsnaam de bedoeling van? Iemand die de officiële guide heeft, staat er daar niets van in?

EDIT: Hier staat er wat meer info, maar blijkbaar is die niet helemaal juist want je moet dat *wapen van act5* niet als weapon equiped hebben (had het zelfs niet in m'n lijst staan).

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al MGO geprobeerd, zo ja wat zijn de ervaringen ?

Heb er wat trailers van gezien en het leek me wel geinig. Wellicht dat ik binnenkort ook een account aanmaak, hoewel ik voorlopig vooral nog met de SP van MGS4 zal bezigblijven. Ben nog steeds opzoek naar een PS3 game met online wat me een beetje bezig kan houden dus ja.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb de bèta gespeeld en ik vond het wel leuk. Besturing is niet perfect voor de multiplayer, maar het is zeker doenbaar. Heb de volledige MGO nog niet geprobeerd want ik ben bang dat ik dan ineens bij een hoop Aziaten beland :+.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Deel Deze Pagina