Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer, 3-0 voor op Man UTD, 60e minuut:

    ''De verbinding met de ander speler is verbroken. De gamesessie in beëindigd.''


    Wordt hier strontziek van
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat soort mensen moeten eigenlijk even kort gebanned worden. De eerste 10 keer dat het gebeurt een dag, de keren daarna steeds langer. Dat zal ze leren ;)
     
  3. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd want er gaat geen wedstrijd voorbij of zo'n ventje kapt er weer mee.

    Net weer, 118e minuut maak ik de 2-1, stopt tie, gelukkig telt dan voor mij de overwinning \o/
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren even gekocht voor de 360 voor €25,-

    Coach begonnen met Stockport en 't loopt wel lekker, al moet ik nog steeds een beetje wennen aan de controls, speelt toch wat anders als Pro Evo..

    Gaat wel lekker dus, heb één spitsje en die scoort wel aardig makkelijk (Liam Dickinson)..

    Dat 'Be a Pro' vind ik héél tof, alleen hoe speel je nou een seizoen? Tot nu toe kan ik alleen maar training doen?

    Tenslotte; is er ergens een lijstje met goedkope, goede spelers voor de League Two?? Heb namelijk niet zoveel geld, hehe..
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Be a Pro kan je dacht ik geen seizoen lang spelen, alleen maar voor één wedstrijd. Wat ik altijd doe bij mijn carreer als ik een slechte club ben, ik haal vrije spelers. Hoe je alleen maar het salaris te betalen, en als je geluk hebt haal je echte toppers binnen, want ze willen vaak voor een standaard loon komen.
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik ga het in de winterstop proberen! Heb tot nu toe alleen een speler kunnen huren..
     
  7. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook handig is is om jonge spelers zoals Bojan, Pato en Walcot te kopen en een 5 jaars contract aanbieden. De meeste jonge spelers bij grote clubs worden later echt heel goed. Wat je ook kan doen is bijvoorbeeld Robben in seizoen 1 voor 11 miljoen kopen en het jaar daarna is zijn waarde al naar 21 miljoen gestegen en op een gegeven moment wordt het ook 40 miljoen geloof ik waardoor je dus ontzettend veel winst draait.
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor moet je dan wel elke keer z'n eigenschappen verbeteren d.m.v die punten, neem ik aan? Iemand daar nog tips voor, trouwens..? Ik verdeel die dingen nu maar lukraak namelijk..
     
  9. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet automatische ontwikkeling aan als je 100% realisme wilt. Dan verbeteren je spelers echt op elk punt, dat is in mijn ogen leuker dan lukraak de belangrijke stats
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zit al een paar dagen alleen maar met Manchester United te spelen, en dan van ver afstandschoten lossen. Blijft heerlijk als ze er in gaan, en dan een half uur naar de herhaling kijken. :cool:
     
  11. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, nieuwe managermode gestart met Arsenal. Druk wezen shoppen. Heleboel spelers verkocht en uiteindelijk De Rossi, Gatusso, en Ribery kunnen kopen. Gerrard heb ik nog nooit kunnen overkopen dus die moest ik echt voor managermode al transferren in teammanagement.

    ----------Fabianski----------
    ----Eboue--Toure--Gallas----
    ----------------------------
    -----De Rossi---Gatusso-----
    --Fabregas----------Ribery--
    -----------Gerrard----------
    ----Cantona jr.--v Persie----

    Die Cantona jr. is een selfmade speler. Start op 62 rating maar is dan ook jongst mogelijke speler die je kunt maken. Iets van 15 of 16. Erg kopsterk gemaakt. Leuk om hem te zien groeien.
     
  12. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    he ,
    ik ben nieuw met fifa 08 en ik vroeg me af of iemand me kan uitleggen hoe ik vrijtrappen moet nemen op goal. ik heb nu door dat je met LB ingedrukt beter schiet alleen moet ik nog over de muur heen. kan iemand het me een beetje uitlegge? en hoe je effect moet geven? alvast bedankt, :p
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Effe vraagje, kan je de besturing ook zo instellen dat de knoppen hetzelfde zijn als Pro Evo?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.
     
  15. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ?.?
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik ben ook altijd goals aan het herhalen als ze geweldig zijn :b:
     
  17. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    dat wil ik dus ook weten : hoe je effect aan de bal geeft


    EDIT: Waarom maakt 1 iemand niet ff een competitie met password anders maak ik er wel ff 1 en gaan we een toernooi houden met xboxworld members?????????:D
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  18. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    lees je et boekje even
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mik altijd net naast de dichtstbijzijnde paal schiet met RB ingedrukt en dan je linker pookje naar voren ingedrukt houden. Als ik de goede kracht heb vliegt ie er altijd in. (niet van verre afstanden doen)

    Je kan ook dit proberen maar het is wel moeilijker:

     
  20. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    die heb ik dus niet anders had ik dat wel gedaan O-)
     

Deel Deze Pagina