Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het lijken wel poppetjes van klei :x

    Bagger Treyarch.
     
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigelijk wel meevallen van wat ik hier zie hoor.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Meevallen? Dit is een Call of Duty, hoor! :x
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik wacht nog wel eventjes op COD6 van Infinity Ward met moderne wapens, en geen bagger shit van de tweede wereldoorlog....................
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ninja Zwaard=(
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn maar een paar screenshots. Ik denk dat het beter is om eerst wat meer footage af te wachten.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe zijn de screens van CoD 2 mooier dan deze...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ís het wel CoD 5? Is het niet gewoon MoH: Rising Sun of een andere game?
    Want ik kan mij niet voorstellen dat de game er zo uitziet op dit moment..
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het er nog niet eens zo slecht uitzien eerlijk gezegd...;)
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Afbranden maar jongens.. gaat lekker zo.

    zometeen is de game uit de alpha fase en zie je de in-game footage, zit iedereen weer de game te prijzen.
    Wacht nou eerst maar eens af in plaats van meteen bagger te roepen, na een half jaar zal het weer anders eruit zien.

    Dat gezegd.. vindt het er al prima uitzien.. textures zijn al 2 keer mooier dan die in COD4, nu maar hopen dat het minstens voor de helft zo soepel loopt met grote maps, vliegtuigen, boten en wagens over het veld.

    Ik zie ook een jungle... een vietnam COD leek me nog toffer, maar dit komt aardig in de buurt zo.
    Ik hoop op een toffe multiplayer ervaring, iets wat COD3 al had, maar dan nog uitgebreider en mooier.
    Single player was niet zo bijzonder in COD3, beetje rommelig en eentonig, ik zie dat niet zo snel veranderen, maar wie weet verassen ze ons.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt gelijk ,ik heb ook pas een oordeel als ik wat gameplay zie (op hd).
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag toch wel een oordeel hebben over de screens? Die zijn gewoon ver onder de maat. Over het spel weten we verder allemaal nog helemaal niets, maar ik vind het een beetje amateuristisch om bij zo'n grote titel als eerste info deze gare screens vrij te geven. Bij CoD 4 was er meteen een heel mooi trailertje, waardoor iedereen er meteen helemaal zin in kreeg.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    het kan aan mijn ogen liggen hoor,maar ik vind die screens minstens even mooi, zoniet mooier dan cod4. Kijk naar die achtergronden, veel detail en die textures haarscherp. De vlammen uit die vlammenwerper zijn prachtig en dat rook ook. Zet er maar een cod4 screen naast en bekijk de verschillen.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, dat vind ik ook. Die screens zijn echt wel hartstikke mooi!

    Maar het is en blijft wachten op de eerste gameplay beelden!:)
     
  15. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    als het ook op de ps2 is...
    zal het best wel een saai spel worden
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    onder de maat voor wat? apha / beta / final versie????? |:-

    fijn toch dat ze de fanbase al wat info en screens gaan geven ter informatie? weet je wat de setting en sfeer ongeveer gaat worden, ook al is het niet de final build!
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  17. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de screens er prima uitzien, zelf zie ik dat de textures van betere kwaliteit zijn dan in COD4.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    In mijn optiek gewoon mooi. Daarnaast draait de game op dezelfde engine als CoD4 als ik me niet vergis, dus ze staan voor l*l als het spel er minder mooi uit gaat zien.

    Dat van die zwaarden vind ik wel vet! Ze vechten tegen de Japanners dus het is niet out of place.
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Eerste Call of Duty 5 beelden dit weekend op Xbox Live

    Persbericht - Geschreven door Dirk Wolthuis op 18 Juni, 2008 om 09:33
    Microsoft heeft laten weten dat fans van het Call of Duty franchise dit weekend aan de slag kunnen met de eerste trailer van het nieuwe deel uit deze franchise. Nieuw beeldmateriaal debuteert namelijk dit weekend op de Xbox Live Marketplace.

    De eerste beelden van Call of Duty: World at War zullen dit weekeinde exclusief te downloaden zijn vanaf Xbox Live, de online service van de Xbox 360.

    De video van Call of Duty: World at War zal in-game beelden bevatten en zo zullen we dus voor het eerst meer te weten komen over het grafische aspect van deze potentiële topper. In het persbericht, dat vandaag door Microsoft is rondgestuurd, staat dat Xbox 360 gebruikers 21 of 22 juni aan de slag kunnen met deze video. Ook vermeldt het bericht dat de trailer exclusief op Xbox Live verschijnt.

    "Call of Duty: World at War herdefiniert de Tweede Wereldoorlog en daagt spelers uit om de hardste en opwindendste gevechten van de Pacifische en Europese bodem te overleven," aldus het persbericht.


    Overigens is deze trailer vanaf vrijdag al te zien op Spike TV, een Amerikaanse omroep. Geheel exclusief is deze trailer niet, maar in tegenstelling tot de PlayStation 3 gebruikers, kunnen gamers met een Xbox 360 deze trailer wel downloaden op hun console.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bedankt voor het vermelden van de info en screens heb de start post even aangepast met nieuwe info!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina