[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, beter dan MGS 1 zou ik niet zeggen maar slechter ook niet. Maar als ik echt moet kiezen zou ik zeggen dat MGS 1 beter is gewoon omdat het daarmee is begonnen.

2. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik MGO wil spelen en probeer in te loggen krijg ik telkens de melding dat mijn Game ID of password niet corrects is. Als ik naar de site van Konami ID ga kan ik wel gewoon inloggen. Ik gebruik voor beide dezelfde Game ID en password maar krijg bij MGO de melding dat het niet correct is terwijl dit dus wel is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Game ID en Konami ID kunnen niet hetzelfde zijn, idem voor hun paswoord.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan zou je jezelf niet eens kunnen registreren.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, dat maakt dus dat hij het zich fout herinner en dat zijn ID's gewoon hard op elkaar trekken (is trouwens ook zo bij mij, moest ook eventje in m'n mail gaan kijken toen ik mijn Game ID terug moest ingeven :+).

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de mijne lijken ook op elkaar maar tis wel uit elkaar te houden in mijn hoofd ;) Denk idd dat ie beide door elkaar haalt dan.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    even serieus??! Is dat gelazer met die Konami id's ook bij de retailversie nodig? :eek:

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het valt wel mee. Ze vragen het een en ander maar het was bij mij binnen 2 minuten gepiept.

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Is er hier iemand al op extreme begonnen? Hoe moeilijk is het? Ik ga er zo mee beginnen :9

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heerlijke game dat teneerste :) had echt zondag weer zo'n momentje wat ik lang niet heb gehad.
    Om 12.00uur de game gestart met de gedachte ff een uurtje.
    Om 18.00uur met zweet op mijn hoofd mezelf moeten dwingen te stoppen.. op zo'n manier dat als je je ogen dichtdoet je alles nogsteeds ziet :D

Vraagje: Heeft iemand al ontdekt hoe je je "Allies" items kunt geven?
    In het boekje staat L2 ingedrukt houden en dan driehoekje maar dit werkt niet bij mij...

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij kun je ze alleen maar eten geven. (Rations bijvoorbeeld) Voor ze staan met de Rations geselecteerd bij de items L2 en driehoekje. Ik heb ze een paar keer noodles gegeven, kreeg ik Ammo voor terug :9

Even een paar test foto's gemaakt in MGO..

Its me!

I salute you!

Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  12. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteren uitgespeeld en kan niets anders concluderen dat het een meesterwerk is. Ik heb alle delen uit de MGS serie gespeeld en deel 4 is een waardige afsluiter geworden.

Bij het kijken van de cutscenes chapter 4 t/m de credits kreeg ik regelmatig kippenvel en werden er emoties opgewekt (lees; af en toe bijna tranen. Ja echt!). Echt, het samenkomen van de verhaallijn en de daarbij behorende muziek, geniaal! De MGS serie is voor mij sowieso één van de weinige (zo niet de enige) game's waarbij je echt gaat meeleven met de characters.

Petje af voor Kojima en z'n team!!!!!!

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels de eindbaas verslagen. Tjezus wat waanzinnig tof zeg! _O_ Zo filmisch en zoveel emotie! Ga zo de afsluitende cutscene kijken.

14. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb gisteren de PS3+MGS4 pakket gekocht. De PS3 neem ik puur alleen voor dit spel. Ik heb lang zitten nadenken vanwege de prijs van € 439. Ik heb ook nog een 360 met GTA4 en Burst Limit. Toch heb ik zo'n naar gevoel van of het wel waard is voor zoveel geld. Het lijkt op het eerste gezicht een awesome game, maar als ik het uitspeel dan is het misschien over en uit. De Blu-ray speler is daarentegen wel iets extra voor mij.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is ingame?! _O_

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vandaag de onbrekende delen van Metal Gear Solid binnen gekregen, dus we gaan vanavond eerst eens beginnen met Deel 3 daarna 1 en daarna 2 om me vervolgens helemaal te storten op deeltje 4! \o/

17. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Je hebt toch nog meer spellen voor de ps3?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die MGO al speelt/heeft gespeeld mij even opheldering geven over het volgende ?

Ik heb dus gisteren een Konami ID en een Game ID aangemaakt, nu weet ik dat die Konami ID alleen voor de site is. Neem aan dat je de Game ID dus zult gebruiken om in te loggen bij MGO. Het gare vind ik echter dat je bij het aanmaken van beide ID's, voor zover ik heb gezien, geen gebruik mag maken van hoofdletters. Heb dus uiteindelijk twee ID's aangemaakt die wel binnen de eisen vielen, maar die ik eigenlijk liever anders had gezien. Ik hoop dus niet dat je Game ID ook je ingame nickname is als je aan het spelen bent ?

EDIT : Never mind. Ga het zometeen zelf wel ff checken.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  20. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ben in act 3
    maar kan nu al zeggen dat dit naast vice city en ninja gaiden 1 hoort
    als een van de beste spellen ooit gemaakt

Deel Deze Pagina