Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

1. Minder dan 1 week

15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

37,4%
  3. 2 weken tot een maand

15,8%
  4. langer dan een maand

4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Morgen kan idd ;) maar de kans dat je hem morgen binnen hebt, of donderdag, is hetzelfde! ga er gewoon van uit dat je hem vrijdag altijd hebt ;) is maar 2 dagen langer.. je gaat er tenslotte niet dood aan he! al zou ik hem natuurlijk ook liever morge dan overmorgen willen hebben, maar dat lijkt me wel duidelijk.

2. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch Repetitieweek dus zal niet veel uitmaken

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de 4e of 5e keer (tel kwijt geraakt) weer een rod, wat is tegenwoordig de wachttijd??
    voorgaande keren varieerde het van een week tot 1,5 maand :confused:

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nu is het bij de meeste maximaal 15 werkdagen ;)

5. nightflyerNL

nightflyerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb voor de 3e keer een ROD.
    Word dus al mn 4e 360...pffff...
    Begin zo langzamerhand het vertrouwen in de xbox360 te verliezen...
    Maar anyway, die gast aan de tel. zei dat hij het heel vervelend vond en dat ze mij een doos toesturen omdat het de derde keer is.
    Gisteren gebeld, wanneer zal ik de doos uiteindelijk in huis hebben?
    En wie brengt dat ding?
    Ook moet ik mijn voeding deze keer meesturen, weet iemand wat de reden hiervan is?

En tot slot, zal microsoft, omdat dit al de zoveelste keer is, er iets van een vergoeding bij doen?
    Of misschien een nieuwer type xbox terugsturen, die minder gevoelig is voor de ROD?
    Vorige keer kreeg ik er wel een maand gratis live bij!

Hopen dat ik m snel terug heb!

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik had 'm binnen een week terug. Dinsdag opgehaald, maandag terug.

7. nightflyerNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb voor de 3e keer een ROD.
    Word dus al mn 4e 360...pffff...
    Begin zo langzamerhand het vertrouwen in de xbox360 te verliezen...
    Maar anyway, die gast aan de tel. zei dat hij het heel vervelend vond en dat ze mij een doos toesturen omdat het de derde keer is.
    Gisteren gebeld, wanneer zal ik de doos uiteindelijk in huis hebben?
    En wie brengt dat ding?
    Ook moet ik mijn voeding deze keer meesturen, weet iemand wat de reden hiervan is?

En tot slot, zal microsoft, omdat dit al de zoveelste keer is, er iets van een vergoeding bij doen?
    Of misschien een nieuwer type xbox terugsturen, die minder gevoelig is voor de ROD?
    Vorige keer kreeg ik er wel een maand gratis live bij!

Hopen dat ik m snel terug heb!

8. Shizzel

Shizzel Guest

Als je na minder dan een uur nog geen reactie terug hebt hoef je echt je post niet opnieuw te maken hoor.

De doos zou ik niet weten, ik zou ook een doos moeten krijgen, maar die heb ik nooit binnengehad.
    UPS haalt je Xbox 360 op en brengt hem terug, denk dat de doos ook via UPS komt.
    Je moet je voeding meesturen omdat die misschien wel de veroorzaker van de RROD was, en ze willen zeker weten dat dit niet zo is.
    Je moet gewoon vragen naar de klachtenafdeling hoorde ik, en daar kunnen ze dan meestal wel een gratis controller of game aan je geven.

Waarschijnlijk heb je een nieuwere versie die inderdaad minder gevoelig is voor de RROD, maar dit is niet zeker.

Edit:

Hij is terug!! En ja hoor, heb een hele nieuwe revisie: hij heeft 2 fans aan de achterkant erbij, en is idle veel stiller dan de vorige; de drive is nog steeds een BenQ, dus gelukkig niet een Hitachi terug. MFR is eind april, valt nog mee. Heb ook zo'n HDD-klepje voor op de Core gekregen, al heb ik die niet nodig. Ook meteen een maandje Live erbij :D. Ga zometeen luisteren of het geluid van de DVD-drive tijdens het gamen is afgenomen.

Hier is trouwens een foto van iemand anders van de revisie die ik nu ook heb:

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2008
  9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit heb ik nu ook weer staan... zal nog wel een dikke week duren :mad:

10. nightflyerNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelposten ging eigenlijk per ongeluk, ik wilde hem editen ;)

Thnx voor je reactie, ik heb net even gebeld om te vragen voor een vergoeding, maar na navraag van de telefonist gaven ze daar geen toestemming voor...
    Wel vertelde hij me dat ik een versnelde procedure inging zodat het allemaal snel word afgehandeld!
    Ik denk sowieso niet dat ze elke Xbox360 die binnenkomt meteen per stuk gaan nakijken en dan gerepareerd opsturen, waarschijnlijk worden alle xboxen met de ROD op een stapel gegooid en word er automatisch een andere retour gestuurd, in dit geval met een nieuwe voeding.

Hoe lang ben jij hem kwijt geweest?

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  11. Shizzel

Shizzel Guest

Heb hem vorige week maandag op laten halen, dinsdag was hij daar, en heb er nu dus een nieuwe voor teruggekregen.
    Ze kijken volgensmij bijna elke Xbox wel na, want sommige mensen krijgen alleen een vervangen mobo en DVD-drive, en anderen (ik bijv.) krijgen gewoon een hele nieuwe Xbox.

12. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Mazzelaar mijnes heb ik vandaag denk ik wel terug. ik heb hem bijna op de zelfde datum laten ophalen als Ralluff.

13. nightflyerNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, dat zou kunnen, alleen heb ik wel al 3 keer een andere gekregen, nooit mijn eigen xbox360 gerapareerd.
    Ik ben erg benieuwd!

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Dat is idd wel heel erg raar.. Ik heb precies het zelfde als jou staan, namelijk dit:

Alleen heb ik bij Status: Afgeleverd , en jij hebt daar ' terug gezonden naar klant ' staan..

dat is wel heel erg raar aangezien mijn xbox zich op dezelfde plaats bevind, is ups dan laat met bijwerken? of krijg ik die van mij gewoon wat later en klopt er niks van?

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Euhm, Vanaf de launch hebben xboxen al 2 fans achterin zitten. En weet je zeker dat het een benq is? Ze gebruiken in het reparatiecentrum tegenwoordig Lite-ons, met dezelfde tray als in een benq. Wel heb je een kans dat je het nieuwe Opus moederbord hebt. Wat een falcon moederbord zonder HDMI is.

16. Shizzel

Shizzel Guest

Was dat met die fans al zo ja? Dat heb ik bij die van mij nooit gezien eigenlijk.
    En jep, weet zeker dat het een BenQ is, hij heeft 2 witte draadjes ipv 2 gele.
    Als ik het Opus moederbord zou hebben, zou ik toch ook een andere powersupply moeten hebben? Die heb ik namelijk niet.

17. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of ze opus mobo's al verschepen. Er zijn mensen die zeggen er één te hebben..

18. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb alles zo'n beetje bekeken, en ik heb waarschijnlijk dus een Opus.

Mijn nieuwe Xbox heeft een ander type ingang voor de stroom, die pinnetjes van de powerkabel zijn niet meer nodig: Falcon.
    Ik heb gekeken naar die groene ringetjes (conductors oid), en ze liggen op het moederbord, niet staand in ieder geval; en als ik het goed kon zien zijn het er 2: Falcon.
    Ik zie geen koperen dingen, kan dus een Falcon zijn.
    MFR datum is 24 april, kan dus een Falcon zijn.

Moet even een Maglite zaklamp erbij pakken, maar het ziet er naar uit dat ik een Opus heb :D.

19. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Het kan geen falcon zijn, een falcon heeft HDMI. Een falcon zonder HDMI is een opus

20. Shizzel

Shizzel Guest

Woops, dat bedoelde ik dus. Alles van een Falcon, maar dan zonder HDMI ;).
    Kan de Maglite niet vinden, maar met een andere zaklamp kon ik wel zien dat er 2 conductors liggen, en het is dus 99% zeker :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina