Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga eind augustus/begin september naar New York maar als ik het goed begrijp kan ik dus vanaf daar geen Iphone zonder abbo kopen?

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, importeren gaat dus niet door.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De iPhone moet voortaan in de winkel geactiveerd worden.
    Hiermee wil Apple het jailbreaken tegen gaan.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: dat wordt dan geen 2.0 voor mij ,.. alhoewel ik denk dat ook voor de 2.0 op termijn wel een grijs circuit zal ontstaan

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je kan hem in Italie zonder abbo kopen hoor, 500 euro heb ik gehoord. Dacht dat het laatst een keer op tweakers of iets dergelijks stond. Vind ik nog niet echt duur, de meeste soortgelijke telefoons kosten hetzelfde. Nokia e90 kost bijv nog meer zelfs.

Ik denk dat ik die 2e versie zeker wel wil hebben, maar niet voor zoveel geld. Ik wacht wel een halfjaartje en pluk er voor een mooi prijsje eentje van marktplaats ofzo.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Zonder abbo is natuurlijk nog niet simlock vrij ;). Het klopt inderdaad dat hij in Italië en Groot Brittanië in ieder geval als pre-paid wordt verkocht, maar dan betaal je inderdaad rond de 500 euro. De vraag is natuurlijk hoe makkelijk hij te unlocken is ;). Ik weet niet of de interne hardware op dat gebeid erg veranderd is.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    T-Mobile Duitsland onthult prijsplan iPhone.

Zo wisselt de prijs van de iPhone bij de Duitse telecomproviders tussen de 1 en de 170 euro, voor de acht gigabyte versie.
    De 16 gigabyte versie kost ongeveer 20 euro bij een abonnement van 90 euro in de maand. Wanneer men de 16 gigabyte versie bij een dertig euro abonnement wil, moet er 250 euro betaald worden. De prijzen variëren dan ook tussen de 20 en de 250 euro.

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

heb hem nu ook 1.1.4 en wat een geweldig ding zeg:D

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hoop dat er hier in NL een 20 of 25 euro abbo ofzo erbij komt, wil wel iets meer betalen voor de losse 16GB iphone.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    heb net een email gekregen van t-mobile.
    het voordeligste abbo is 29.99

12. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wi hem wel, maar geen T-Mobile dus ja dnk dat ik maar even ga wachten. Misschien dat hij later los te koop zal zijn of gewoon importeren.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    importeren gaat niet lukken voor de 10e keer. dit omdat hij in de winkel geactiveerd moet worden

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    hmmm 30 euro is ook precies mijn grens. Moet toch een nieuwe phone na 4 jaar, ding werkt brak. Ben benieuwd wat voor bundel het is.

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    vers van de pers, iPhone nu ook te koop bij APR's.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Helaas wel met contract van T-mobile. Niet unlocked ofzo :'-(

Zelfde gewoon als de T-mobile zaken zelf. Of kan je wat voor me regelen bij de macme? :+

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd hetzelfde als bij de T-Mobile winkels. Het is nog niet precies bekend hoe het ingevuld gaat worden. Misschien dat er een T-Mobile medewerker in de APR's komt, maar het kan ook dat er binnen de APR's iemand de abbo-aanvragen via het T-Mobile programma gaat regelen.

Ik ben alleen benieuwd of dat programma wel draait op de Mac ;).

18. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    €29,99 per maand is voor mij een prima prijs. Ik denk dat je dan nog ongeveer €125,- bij zal moeten betalen. De vraag is wat je er voor abonnement bij krijgt. Flex, Relax, hoeveel beltegoed of hoeveel belminuten? Ik ben benieuwd.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoelt T-Mobile met dat mailtje niet de 3 verschillende abbo versies (Flex, Relax en MyFaves)?

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In Duitsland moet je voor de 8GB al €170,- bijbetalen en voor de 16GB moet je €250,- betalen. Dus reken er maar op dat dat in Nederland idem dito zal zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina