Logo voor website maken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 jun 2008.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Idd, een mooie leeftijd om te beginnen met dit soort dingen. Als je je er een beetje in gaat verdiepen kun leer je heel veel! Er zijn ook veel tutorial/skinsites te vinden, erg handig voor een forum. :)

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

@danzlindragon: euhm..:D wat is een skinsite? of kom ik nu dom over:9

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Er staat btw een fout in je link in je Signature. ..TK ;)

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Daarom deed ie het niet, ik dacht dat ie gewoon nog niet op het web was gezet maar wel vast het domein had gereserveerd :+

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een site om het uiterlijk van je forum te veranderen. Templates, buttons, en overige dingen. Je kunt ook dingen toevoegen als een chatbox, shoutbox, bepaalde membergroepen kleur geven.

Ik werkte altijd met Invisionfree, daar had je altijd een site (die bestaat nog steeds) die dacht ik IFskinzone heette. Daar kon je allemaal skins en overige zooi vandaan halen of aanvragen.

6. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok ik ga daar wa is kijken

bedankt!

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

weet iemand de naam van de ftp-server van KPN?|:-

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer google ook te gebruiken...

9. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Oh bedankt! ik heb wel op google gezocht hoor Zal het dan wel niet goed gedaan hebben:p:)

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hey,

Ik heb nu een forum van www.forum-host.nl maar dit is met reclame.
    Nu kun je ook van de website van phpbb een forum downloaden, zonder reclame, als ik die zou downloaden kan ik die dan gwn d.m.v een ftp programma op het domein zetten zeg maar? of heb ik hier een aparte server voor nodig??

Gr Daan

11. Shizzel

Shizzel Guest

Als je webhosting hebt kan dat wel ja, als je alleen een domeinnaam hebt niet; dan zou je je eigen server op moeten zetten, en dat lijkt me voor jouw leeftijd niet echt een alternatief :9.

12. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok maar ik heb een mijndomein.nl domein het totaal pakket, zit daar webhosting bij in??? wel schijfruimte namelijk..

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2008
  13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan heb je webhosting :) Dan idd het één en ander naar je ftp van je domein uploaden. En goed de installatie instructies van dat forum lezen.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ah das mooi:D geen reclame op je forum:p ik heb nu alles aangevraagd en nu duurt het maximaal 24 uur voordat je inloggegevens binnen zijn:confused: wel een beetje lang.
    Maja..

Gr

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Inloggegevens hoor je binnen een uur te krijgen van Mijndomein hoor, ik heb er zelf 4 domeinen lopen. Meestal heb je een mailtje al binnen een paar minuten...

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok ik heb een mailtje met de inloggegevens, en ik gebruik smart ftp. maar als ik dus inlog met die gegevens zegt dat het niet klopt? of duurt dit 24 uur want iin de mail stond dat het 24 uur duurde voordat hij op internet stond i.v.m doorgeven aan de providers??

Gr Daan

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    LoL doorgeven aan de providers? :lol: Nog nooit van gehoort, je hosting is wat anders als je provider. Met de 1 kan je namelijk het internet op, met andere kan je iets op het internet plaatsen. Maargoed je FTP gegevens horen gelijk te werken dat houdt in je voert in als Hostnaam: ftp.xboxgaming.nl Gebruikersnaam: md... (je eigen gebruiksnaam uiteraard) en wachtwoord spreekt voorzich.

Gebruik anders FileZilla als ftp.

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

ok ik heb nu filezilla, maar ik heb alleen een map met public en geen www map en daar moeten toch de bestanden in? als ik heb aanmaak, en ik et er een bestand in geeft ie hem nog steeds niet?

Gr

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee Public is goed, ik heb er 2 Public en Private, die andere kan je alleen zelf bij. Maargoed je moet alles gooien in Public dan staat het online! :)

Deel Deze Pagina