Als je na minder dan een uur nog geen reactie terug hebt hoef je echt je post niet opnieuw te maken hoor.
De doos zou ik niet weten, ik zou ook een doos moeten krijgen, maar die heb ik nooit binnengehad.
UPS haalt je Xbox 360 op en brengt hem terug, denk dat de doos ook via UPS komt.
Je moet je voeding meesturen omdat die misschien wel de veroorzaker van de RROD was, en ze willen zeker weten dat dit niet zo is.
Je moet gewoon vragen naar de klachtenafdeling hoorde ik, en daar kunnen ze dan meestal wel een gratis controller of game aan je geven.
Waarschijnlijk heb je een nieuwere versie die inderdaad minder gevoelig is voor de RROD, maar dit is niet zeker.
Edit:
Hij is terug!! En ja hoor, heb een hele nieuwe revisie: hij heeft 2 fans aan de achterkant erbij, en is idle veel stiller dan de vorige; de drive is nog steeds een BenQ, dus gelukkig niet een Hitachi terug. MFR is eind april, valt nog mee. Heb ook zo'n HDD-klepje voor op de Core gekregen, al heb ik die niet nodig. Ook meteen een maandje Live erbij
. Ga zometeen luisteren of het geluid van de DVD-drive tijdens het gamen is afgenomen.
Hier is trouwens een foto van iemand anders van de revisie die ik nu ook heb:
Klik om te vergroten...