jup kan gewoon. ik zelf ben nu ook op very hard bezig. gewoon omdat ik wel van een uitdaging hou. weet niet eens of je er dan een achievement bij krijgt want 80% is secret.
Zo vanochtend met een vriend de hele tijd die demo gespeeld. Als je wat moves kunt wordt het echt stukken leuker! Alleen mis ik de dingen die in Tenkaichi wel zaten. Daar kon je vrij rondvliegen en tegenstanders echt ver weg smijten plus een kamehameha er achteraan. Hier heb je wat kleinere combo's, dat vind ik jammer. Eens kijken of ik deze game op de Bazaar kan scoren.
Ik heb de DBZ Games nooit leuk gevonden. ik vind het altijd maar het zelfde. Ik vind Bleach toch veel better maarja, die zijn nu eenmaal niet op de 360. Zonde
probeer anders de demo als je niet op welke dbz game deze lijkt. Want hij speelt totaal niet als Tenkaichi
Identiek aan Tenkaichi? Helemaal niet Tenkaichi kan niet online, is ook heel anders opgebouwd. Tenkaichi is meer van de vele spelers waaruit je kunt kiezen in de game enz. Burst Limit is weer typisch een Next-Gen game. Mooie graphics, redelijk veel spelers, online mode die zoals op elke Next-Gen Console PWNT
Plus dat je in Tenkaichi gewoon rond kunt vliegen en tegenstanders door rotsen heen slaan, om dan zo achter hun aan te vliegen en een flinke combo uit te voeren. Jammer dat dat dan weer niet kan in Burst Limit, voor de rest is het echt een toffe game. (Heb alleen de demo gespeeld, maar toch)
haha ik heb de verhaal lijn al bijna 3X door gelopen(1X op normal, daarna alles Z op normal en ben nu bezig met very hard) en ik mis er ook nog een hele hoop.
ik had op internet een forun topic gevonden van mensen die samen de lijst met drama pieces hebben compleet gemaakt. http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=646278
oke zeer handig ga meteen weer aan de slag edit: zitten wel paar lastige tussen zeg... krijg deze maar niet te pakken: lijkt miss niet zo moeilijk, alleen hij gebruikt zn ki nooit, dus zn ki balkje zit altijd vol shit.. k had m alleen tijdens die aanval ging ie dood
soms wil hij nog weleens aura burst doen, dan moet je wachten tot hij leeg is en beste werkt dan RT y Ik vond de moelijkste Vegeta Strikes! en Piccolo's Rage. Bij deze 2 DP's moet de vijand bij jou een pursuit attack doen (voor mensen die deze aanval niet herkennen dit is RT als je iemand wegslaat en je dan automatisch achter hem komt en nog een keer slaat)
of als ze een 3hit combo moete doen.. doen ze zelden tot nooit, zelfs niet op very hard, trick is gewoon hun aan te vallen en niet te wachten tot ze iets doen, dan gebeurt het nooit
Ik heb hem nu uitgespeeld op normal, en ik zie nu echt wel dat ik nooit vechtspellen speel, want ik vond hem op normal al best pittig Het mooie is het aura burst systeem, dat geeft toch een extra dimensie, maar wat is nou de beste manier om een ultimate attack van de vijand te blocken?
met de RT block. maar wat je ook kan proberen is A+neer onder/boven, dan is de kans dat je m ontwijkt het grootst