Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me eerder een gerucht.

Persoonlijk zou ik dat erg klote vinden, vond het een superspel :)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat men nu heel ontspannen aangeeft dat "de games op hetzelfde niveau zitten" ipv er velen malen mooier uit gaan zien etc.
    Dit soort berichten geeft me in iedergeval niet meteen zo'n vieze smaak in de mond.
    Chapeau voor de realiteitszin van Sony \o/

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso, 100% zeker dat Ninja Theory niet meer aan een Heavenly Sword game gaat werken. Blijkbaar heeft Sony 't dus nu ook helemaal laten vallen.. helaas..

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.729
    Ach, laat men maar ff wachten met het mooier maken van games. Laat alle developers eerst maar eens naar Metal Gear Solid 4 kijken om te zien hoe je een game moet maken. Ik zit bijna bij het einde, en wat een game _O_

IMO duidelijk de beste game tot nu toe van deze hele generatie. De presentatie van de game is gewoon zo goed als flawless en de emoties die de game naar boven brengt zijn gewoon abnormaal. Paar keer met kippenvel gezeten. Er zijn weinig tot geen games die je zo erg doen meeleven met de personages, zowel de goede als de slechte. Daar mogen de heren game developers zich eerst eens op gaan spitsen, daarna komen de betere graphics wel.

Ode aan Kojima en zijn team! _O_

Ik hoop echt voor de non-PS3 gamers dat jullie ook ooit de kans krijgen dit pareltje te spelen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de ophef niet helemaal, maart 2008:

http://www.gamesindustry.biz/articles/ninja-theory-considers-cgi-movie-to-accompany-new-multiformat-title

Ook deze developer is nu een multi-platform developer! Een vervolg op Heavenly Sword leek mij niet echt logisch, een echt commercieel succes was het niet.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had je hem in de winkel moeten kopen voor die paar euro extra. ;) :+
    Dat is dus gelijk de reden waarom ik games in de winkel koop en niet via internet bestel, zeker niet bij een game die nog uit moet komen (heb zelf overigens de Special Edition gekocht). Heb geen zin om 1,5 tot 2 weken te gaan zitten wachten. Heb MGS4 inmiddels in die tijd al nagenoeg uitgespeeld. Vind het niet zo erg dat HS II niet zou komen. Zo geweldig was deel 1 namelijk niet.

Maargoed:

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Dennis: Komt ws door de concepts die in omloop waren.

@ Alonso: ik heb geen 20-30 euro over om een spel 1,5 week of 2 weken eerder te spelen. Ik heb het spel voor 38 incl verzenden besteld en bespaar zo genoeg om er een 360 spel naast te kopen. (al was mgs4 deze keer geloof ik op sommige plekken 44,- alleen absoluut niet hier)
    Ik mag toch hopen dat een spel als mgs4 een paar weken later nog dezelfde gamewaarde heeft :+ Daarnaast weet ik dat dan wel geduld moet hebben, maar waar een ander aftelt tot de release doe ik dat tot de bezorging ;)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.729
    Komt er vast wel. Sowieso was het al een gerucht...

Lol @ Vegetom die die rumors echt gelooft :+

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik snap die ophef rond HS2 ook niet helemaa. De game is nooit officieel aagekondigd... dus kan hij ook nooit voor ons gecancelled worden.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vinden jullie het niet jammer dan als hij gecancelled zou zijn?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.729
    Het zou best jammer zijn. Maar de mensen die het nieuws een beetje volgen weten dat de game nooit aangekondigd is en Ninja Theory al vaker zei dat de keuze bij Sony ligt. Daarom snap ik de mensen die die geruchten geloven ook niet.

Daarnaast is God Of War 3 toch op komst, dus ja... :+

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, op de vorige generatie heb ik twee verschillende MGS's een poging gegeven maar ik kwam er gewoon niet in....
    Ik ben wat dat betreft gewoon een "te simpele" gamer.... :emo: Ik wil actie en daar niet te lang op wachten. SplinterCell games etc. probeer ik ook iedere keer weer maar ik kom er gewoon niet in... Mass Effect.... Idem.... I know, schandalig en ik zou heel veel missen maar goed. Ik ben voorlopig nog wel ff zoet met Ninja Gaiden 2. En in de verloren uurtjes moet ik Bioshock ook nog steeds uit spelen.... Halo 3 slokt stiekem ook nog wel eens wat tijd op...O-)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    FF XIII is degene met al de kleurtjes en Versus is de donkere, zo onthoud ik het :+.

En het uitstellen van deze game lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch... .

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan mag je mij vertellen waarom er dan een datum word geprikt als het dan toch al zo logisch is dat de game tot onbepaalde tijd wordt uitgesteld? ;)

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    FXIII Versus toch niet on-hold:
    Eurogamer

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    HS 2 komt er echt niet, door devs op officiele forum bevestigd.

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina