Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Sommige zijn heel makkelijk en sommige heel moeilijk. Je hebt volgens mij zeven die echt te simpel is en negen was ook niet echt moeilijk (beetje frusterend)

Is vijf die met die mechs en die gasten met multi-rocketlaunchers? die vond ik irritant --> gooi gewoon incedary shiruken naar die gasten met rocketlaunchers. Dan springen en Y. Als die dood zijn (gewoon om het veld rennen) dan pas die mechs aanpakken. Gebruik daarvoor Wind Ninpo en dan oblarations en ultimate technieks (alleen als er essence in de buurt hangt) en springen en Y. Let erop dat ze ontploffen

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja die vliegen rond.En terwijl komen er zo van die grote beesten op mij af.het is vooral frusterend ja.Ik ga het straks nog is proberen.Alvast bedankt voor de tip.

3. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het meest makkelijke is om die gasten met shuriken meteen af te maken. Deze staan vooral aan de zijkant van het gevecht. Met de Dragon Sword kan je 3x een hele snelle aanval doen (naar voren springen+Y+Y+Y). Geloof dat ie dan wel op level 3 moet zijn?
    Let op:Als er rode essence vrijkomt moet je even ninpo gebruiken op die mechs (het liefst die vuurballen). Die shuriken-ninja's blijven een x aantal keer respawnen maar na een tijdje komen ze niet meer. Dan kan je je concentreren op de mechs. Deze zijn het makkelijkst af te maken met de zeis.

Heb zelf deze techniek gebruikt en op Path of the Mentor kom ik zelfs easy erdoorheen. Veel succes!

4. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^zo heb ik het ook gedaan. gewoon als een gek rond springen dan doen die mechs en rokets je niets. als je dan een ventje tegen komt die kop er af en weer veder jumpen.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je Dragon Sword lvl 3 hebt moet je naar een Mech springen, YYY gebruiken en dan nog 1 x Y zodat hij hem in 1 klap afmaakt. Krijg je geen schade.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is de truc bij de eindbaas in Chapter 3? Die domme, vliegende, ijzeren, elektrische, ding...?
    Ik schiet wat met mijn boog op het hoofd, liefts met UT. Maar dan nog, vind die bollen kut, die vliegende dingen kut, wat is de truc? 8)

Dit is echt enorm demotiverend. Speel op Warrior en ben de eerste 2 chapters niet doodgegaan. Nu enkel bij de boss. Frustrerend. :+

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet je Lunar Staff gebruiken bij die 'bollen', gewoon de Y aanval gebruiken en dan sla je ze allemaal weg voordat ze schade kunnen doen.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind zo knap dat het bij iedereen werkt behalve bij mij:+
    ik laad me pijl en boog op en dan vuurt die ze af, dus ik cancel en begin zo snel mogelijk op y te rammen, maar als hij eenmaal de aanval doet zijn ze al lang in me gezicht ontploft8)
    tell me:D iig heb ik hem uitteindelijk gehaald, geen idee hoe:+

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Jij bent toch dik pro :p dan moet jij het wel kunnen.

Anyway... Kwestie van geduld vooral het hoofd raken doe je het meeste dmg, komen die monsters ninpo om geen dmg te krijgen etc.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Die ijzeren slang? Die had ik idd met UT boog verslagen, ik vond hem eigenlijk best makkelijk :9. (Ja, op Warrior)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat Nightbringer zegt,.. geduld, niet proberen nog een pijl te schieten als je eigenlijk weet dat je weer moeot gaan ontwijken;) uit zn buurt blijven is het makkelijkst maar als je goed timed kun je tussen zn aanvallen door ook veel damage doen met melee attacks in zn zij

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Na hoeveel chapters ongeveer ;P?

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    What? Kreeg uit zo'n schatkistje een orb ter waarde van 30,000 :eek:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: met andere woorden, een gratis weapon upgrade naar level 3

ik kreeg bij een test of valor een Talisman of rebirth waar ik niks aan had :mad:

ik was in de veronderstelling dat je daar altijd life of a thousand god kreeg

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Of een zo'n paars dingetje (ff naam vergeten) waar je je ninpo kan upgraden. Maar ik ben zo'n Test of Valor vergeten :mad:. Nu heb ik die achievements 1 t/m 5 en 7 :+.

16. Revlite

Revlite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 en half keer spelen. :p

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De actie en gameplay is vaak super, maar sommige dingen zijn zo dramatisch uitgewerkt..

Act 12:

Sowieso het gevecht met Zedonius. De camera is zo slecht dat ik hem de helft van de tijd niet zie. Dan val ik in de lava, maar zodra ik naar boven zwem, word ik weer kapot geknald door vuurballen. Wat heb je aan een boss fight als hij de halve tijd ver weg boven lava hangt?
    Maar goed, na enkele tries krijg ik Zedonius eindelijk neer. Hèhè, werd eens tijd. Ik loop over het lava naar de tunnel en boem, dood. Mag ik de boss weer opnieuw gaan doen. :confused: Wie verzint het nou om direct na een bossfight mijnen te verstoppen onder het lavaoppervlak? Dit is gewoon net zo krom als bosses die exploderen nadat je ze verslagen hebt.

Ironisch is de volgende boss Volf, dan weer zo absurd makkelijk...

Gametrailers wist het heel goed te nuanceren. Waar NG1 haar moeilijkheidsgraad kreeg doordat je de moves nog niet onder de kndie had, berust het in NG2 vooral op geluk.

18. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    net uitgespeeld op warrior mode, ik d8 dat ik die 3 eindbazen nooit ging halen, ik had geen enkele healthpotions!! ging voornamelijk om de 1e van de 3, die vond ik egt superkut.. die 2 daarna vrijwel geen moeite meegehad :D

@The Matrix, die baas vond ik ook irritant moeilijk, duurde wel honderden try's voordat ik hem verslage had, en toen ging ik ook dood door die mijnen :+.. wat werd ik toen gek 8)

19. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste baas is idd het lastigst. Die 2e baas is behoorlijk simpel en de 3e is opzich ook wel te doen als je eenmaal door hebt hoe het moet. Ik geloof dat ik het vaakst dood ben gegaan bij die laatste baas.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in Chapter 9 op Warrior en vind het spel tot nu toe nog niet eens zo denderend moeilijk. Af en toe wel wat gemene stukken en zo nu en dan een irritante baas, maar over het algemeen is het prima te doen. Heb tot nu toe ook alle Tests of Valor gedaan en op vrijwel iedere Chapter een Master Ninja Ranking gehaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina