moet je playboy X ook op 90 halen als je hem hebt laten leven? aangezien hij niks meer met je te maken wilt hebben.
Iemand al moedig geweest om 'story' uit te spelen binnen 30 uur? Want heb sinds verleden week een nieuwe LCDtv en heb wel zin om GTA is opnieuw volledig uit spelen. Maar dan zou ik tegelijk voor die achievement gaan. Alleen heb ik opgemerkt tijdens intro filmkes dat je tijd blijft lopen. Dus wou is horen of het niet beter is van gewoon elke keer te skippen.
zit op 58% met 23 uur en 34 minuten gespeeld, dus dat red ik wel (zonder moeite te doen ervoor) Heb zefls alle cutscenes bekeken.
Gewoon alle cutscenes skippen en altijd taxi gebruiken en die (duh) ook skippen! En als je een missie failt...RELOADEN! Niet via sms opnieuw doen dus! 10:44 uur deed ik er de 2de keer over !
Eerste keer dat ik het spel had uitgespeeld zat ik aan bijna 50 uur ofzo. Maar is omdat ik ook veel ernaast deed zoals activiteiten met vrienden, racen enz... Maar als story gemakkelijk uit te spelen is binnen de 30uur met de cutscenes, dan ga ik daarvoor. Ik mis die grappige uitspraken van Niko en andere. Thx for info guys. GTA IV op 46 inch scherm is ook een wereld van verschil t.o.v. mijn vorige van 32 inch
Patsertje Moet je alle missies doen voor die 30 uur, of is er een bepaald pad wat je moet doorlopen en dat je missies voor bijvoorbeeld brucie niet hoeft te doen?
Je hoeft alleen de story mission te doen! Dat zij de missie die met een letter op de map worden aangegeven! Side missions als auto's jatten voor Brucie, assassin, drugsrunner voor Jacob, enz die hoeven dus niet!