sorry als het hier fout staat, maar ik heb een vraag. vandaag kreeg ik mijn xbox 360 elite binnen en daarbij onder andere assasins creed.Toen ik hem wou gaan spelen, stond er dat ik een update moest installeren voordat ik het spel zou kunnen spelen. Dit lukte niet, waarschijnlijk omdat mijn Xbox nog niet op internet is aangesloten en ik dus geen teogang tot live heb, maar ik zie dat ook niet zo gauw gebeuren (lastige situatie). Nu is mijn vraag dus: is het mogelijk om de update van internet te plukken en dan op je HD te zetten via een USB-stick, of is er nog een andere manier? Laat het me alsjeblieft weten. Tot die tijd houd ik me wel bezig met GTA4.
Hé, dat is vreemd! Nu kan het zijn dat ik er naast zit, maar als jij geen toegang tot Xbox Live hebt, hoe kan je console dan herkennen dat er een (nieuwe) update is? Daarnaast hoef je je neit heel veel zorgen te maken over updates. Je kan het spel ook spelen zonder updates. Wel moet je, zo gauw je Xbox Live aangesloten hebt en verbonden bent, de update downloaden wil je verder gebruik kunnen maken van Xbox Live. Wat betreft je vraag, ik meen me te herinneren dat het mogelijk is om de Dashboard Updates te downloaden en óf via DVD of USB te installeren. Dat weet ik echter neit zeker. Of dat ook kan voor de updates van games apart (die vaak maar enkele MBs zijn) weet ik niet.
nou ik kreeg zo'n bericht van: 'in order to play this game, you must install an update. otherwise the game won't start' of iets in van die strekking. ik heb het nog niet geprobeerd als ik zeg de update niet te installeren, want je kon niks meer doen op het scherm dat de update niet geinstalleerd kon worden ndat ik koos voor update installeren. Toen besloot ik eerst maar iets anders te doen. maar dan zal ik nog wel even googlen naar of het mogelijk is updates van games via USB op je HD te zetten.
Bij elke nieuwe game moet je een content downloaden, voor je achivements enzo geloof ik. Dat zou moeten werken .
Ja maar kijk, dat kan gewoon niet, want anders zou iemand zonder Xbox Live (en kilon is echt, echt niet de enige) niks aan zijn games hebben. Wat dus bullshit is.
Het is een content die op je schijfje staat om je XBox aan te passen aan de game, deze zit er standaart op en moet volgens mij altijd geinstalleerd worden als je een game voor het eerst in je XBox drukt.
maar het rare is dat andere games als GTA4, Forza 2 en Halo 3 (de andere games die ik heb gespeeld) het wel in een keer deden. Het enige verschil is volgens mij dat Assasins Creed geen multiplayer heeft, maar dat maakt niks uit lijkt mij. Ik weet niet in hoeverre andere games patches hebben? Als Assasins Creed een van de weinige is kan het daar aan liggen?
bijna elke game, heeft op ten duur wel patches. maar die zijn niet verplicht zolang je geen XBL heb, als het goed is. Als je geen antwoord vind op je vraag gewoon even microsoft bellen morgen.
Je hóeft hem niet te kopen, hoor. Bovendien zijn er mensen die wel een vervolg willen dus dat is een beetje egoïstisch van je!
Beter ze focusen hun krachten op een goeie game ik ben wel benieuwd naar het verhaal, alleen hopelijk maken ze het een beetje goed. en niet weer zo repetetief. ( repetief)?? als de vorige. alleen wil ik AC zien als een tech demo voor de graphics en de techniek. de echte game is prince of persia
toenik het vandaag op goed geluk nog maar eens probeerde, bleek hij het wel gewoon te doen... ach ja, nu kan ik hem tenminste spelen. En of het nou met of zonder patch is, hij doet het goed (geen freezes etc.)
Wat deel 2 een vette game zou kunnen maken: - Zelfde besturing / klim gameplay; - Veeeeeel meer uitdaging en een veel hogere (eerlijke) moeilijkheidsgraad; - Minder repetitief zijn; - Er moet meer te doen zijn buiten het hoofdverhaal (zorg bijvoorbeeld dat guards goud kunnen laten vallen, zodat je ergens voor kan sparen); - Werk de belachelijke "ik counter 100 man met 2 vingers in mijn neus" combat beter uit, maar ga niet het hele systeem op de schop gooien want het werkte voor de rest best lekker;
Kan niet wachten in ieder geval. Assassins Creed was toch wel een van de toptitels die ik op mijn 360 heb gespeeld, het mocht dan na een uur of 20 saai worden maar die 20 uur die ik gespeeld had was voor mij legendarisch. Sfeertje was zo erg goed, en grafisch zeer sterk en het was weer iets heel anders. Volgende deel alleen wat meer sidemissions, en het verhaallijn mag ook wel wat uitgebreider en beter. En op zich mag het wel wat meer mensen in de straten lopen, want ik vond het erg weinig. Misschien ezels, en andere dieren ook in de steden.