Tsjah...easy 1000G's...Je kunt t van twee kanten bekijken. Aan de ene kant kan het iemand snel een voorsprong geven, maar aan de andere kant kunnen anderen ze gebruiken om een achterstand in te halen!
Gebruik je ze in het begin zodat iedereen zoiets heeft van o shit dat haal ik nooit meer in? Of op het eind om een genadeklap uit te delen?
En bij welke challenge gebruik je ze? Bij die korte van 3 dagen? Of bewaar je ze tot er een keer een langere challenge komt (waar je veel meer punten verdiend als je wint, zie hier in de spoiler)!
Ander punt is, dat mensen met hoge gamerscores vaak al meerdere easy 1000G's games gespeeld hebben, en dus minder keus hebben. Mensen met lage gamerscores daarintegen hebben vaak veel keus uit meerdere easy 1000G's games! Daar zou je ook op kunnen letten als je aan een challenge mee doet.
De challenges gaan om de GS points die gehaald worden, daar kun je niks aan veranderen. Je kunt ook nergens zien hoeveel achievements iemand precies heeft gehaald (of je moet van iedereen de blog in de gaten houden), dus ik weet niet of dat werkt! Maybe zou je kunnen doen dat er een bonuspunt (of meerdere) is voor degene met de meeste achievements!
Maar goed, al met al vind ik dat easy 1000G's gewoon part of the competition zijn! Het hoort erbij!
En zoals GForce al zei, de challenges gaan (nog) nergens om, slechts bragging rights! En natuurlijk gewoon voor de fun!
Laatst bewerkt: 18 jun 2008