Ik werd vandaag gebeld door mijn plaatselijke gameshop dat ze de limited edition binnen hadden. Daar wilden ze 79 euro voor hebben! Dus ik vroeg maar meteen of ze ook de gewone versie hadden maar die kwam pas morgen binnen. Daarom toch maar even naar de Bart Smit. Ze hadden nog steeds het kaartje hangen bij het XBOX schap over de pre-order actie. Dus ik wou pre-orderen, zeggen ze opeens dat ze het spel al hebben. Na even zeuren kreeg ik de limited edition mee voor 50 euro! Da's snel even 30 euro bespaard. Ik heb zonet de eerste twee chapters gespeeld en ik ben het wel eens met de Eurogamer review. Het spel ziet er geweldig uit en heeft veel afwisseling maar de controls zijn niet best. Maar als je een fan bent van survival horror spellen dan is het wel een aanrader. Dan kom je wel over de controls heen en heb je een mooi spel te pakken met een boeiend verhaal.
lawl, dat iedereen de controls zo klote vind, ik vind het echt wel fijn werken nu hoor, begin is lastig maar je went eraan. had toch wel verwacht van Eurogamer dat ze er een 8 voor zouden geven hoor, als je ziet hoe hij er toch ook veel goeds over kan zeggen...zelfde als met PU review. de hele tijd met lof over de game spreken en dan alleen lopen te zeiken over de besturing die hun moeilijk vinden
Als het een terecht punt is zul je het moeten accepteren. Je hebt duidelijk niet de hele review gelezen, want dit is niet het enige kritiek die het spel krijgt.
Je zou ook de brakke controls en slechte camerastandpunten kunnen zien als de echte Alone in the Dark ervaring. Alone in the Dark 1 t/m 3 voor de pc hadden namelijk precies ook die problemen. Ondanks dat heb ik toch veel plezier met die spellen gehad en dat zal met deze ook wel zo zijn.
Probeer de Gameshop Twente maar eens. Die krijgen meestal spellen al binnen op woensdag. Die in Hengelo had vandaag in ieder geval de limited edition al binnen maar daar was die dus 79 euro.
De camera is ook niet de reden waarom ik het koop. Tuurlijk, hij zal best irritant zijn, en de besturing zal even wennen zijn. Maar ik koop het spel op een goed verhaal, mooie graphics, de nieuwe episodic ervaring die het spel biedt, vernieuwende vuurphysics, central park in het donker, en het feit dat het, zoals ik al eerder heb gezegd, een prachtig maar uitstervend genre is. En om die redenen wil ik graag over de besturing en camera heenkijken!
ben me overigens al een paar keer kapot geschrokken, dat er opeens een vijand achter je rug staat zonder hem te hebben gezien of te hebben gehoord
Shit ik heb hem gemist gisteren op tv @tricker: beter haal je hem wel, en gaan we een keer voice chatten als je aan het spelen bent: Opeens is het een tijdje stil, je hoort alleen wat gekraak. Een gil! Je vraagt wat er is. Geen antwoord. Je wordt zenuwachtig, en gaat gillen als een klein meisje. Je kalmeert. En dan opeens.......... Boe!
ik doe er vaak 2 tot 3 uur over om een Episode uit te spelen. Er zijn iets van 12 Episodes. maar ik doe wel meer dan alleen de story hoor, ik ga ook Roots uitroeien. Maar de replay value is denk ik redelijk.
Weet iemand of die demo nog komt? Ik twijfel of ik deze game ga kopen en zou eerst de demo willen proberen
Hij is binnen Ga hem alleen nog niet spelen nu, moet nog leren en als ik nu begin houd ik niet meer op