Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je wel voor de games die je hebt een baan of een wapen ofzo downloaden...
    bij forza motorsport 2 kan je bijvoorbeeld extra banen en auto's downloaden.

    maar kan dat bij elk spel???
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sommige spellen ondersteunen map-packs, etc. Downloadable Content.

    ;) Niet elke spel ondersteunt dit, maar op de achterkant van het spel staat of die het ondersteunt of niet :)
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vraagje. Mijn headset is van de week weer kapot gegaan. Ik kan er niet meer door praten blijkbaar. Dit is al de 3e headset die kapot is gegaan met normaal en goed gebruik. Kan ik dan de MS lijn bellen om een nieuwe te vragen of werkt dit niet?

    Wat zouden jullie doen?
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gaan zeggen dat de headset niet meer goed functioneert, en dat je er niks doorheen hoort. Dan vragen ze of je even in je instellingen kunt kijken. Dan zeg je dat je dat gedaan hebt enzo. En dan zo proberen te zorgen voor een nieuw headset die je van hun opgestuurd krijgt ;)

    Maar misschien staat het bij hun geregistreerd dat dit je 3e headset is. Als dat zo is, moet je waarschijnlijk gaan bijbetalen ;)

    mvg Steel Dogg
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon een nieuwe vragen, daar doen ze niet moeilijk over hoor. :)
     
  6. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen van XBW.
    Ik wil binnekort een HDD van 20GB kopen maar ik heb een probleem.
    Ik wil hem zo snel mogelijk halen en aangezien het nu zaterdag is wil ik dat ik hem natuurlijk maandag binnen heb. Maar er is bij ons niemand smorgens om maandag thuis!
    Dus is mij vraag kan een HDD door de brievenbus? Alvast bedankt.
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    kan niet door de brievenbus, meestal geven ze het bij de buren af ofzo.
     
  8. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke toch nog bedankt he.
     
  9. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ff een klein vraagje

    Hoe kan je je 360 aansluiten via optical (naar surround), als je de 360 al via hdmi naar je tv hebt?
    Want er lijkt dus geen plaats meer te zijn voor optische kabel aan te sluiten doordat die hdmi-kabel in de 'weg' ligt.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is de goedkoopste en beste oplossing : MS HDMI kabel? Absoluut NIET nodig. of je moet de HDMI kabel van Microsoft kopen daar zit een stekker voor het geluid bij
     
  11. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. Maar die goedkoopste oplossing ga ik laten vallen:p
    Ik heb de elite versie daar zat dus een hdmi kabel bij, beetje zonde dat ik nu geld zou uitgeven aan die van Microsoft met optical bij.

    Ik denk dat ik het zo ga laten dan, ik krijg 5.1surround via stereo, juist dat het iets minder scherp geluid is vergeleken met men PS3 die via optical loopt.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bij de elite zit toch ook de optische kabel oplossing?
     
  13. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dan moet je die erin doen he.
     
  15. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wil hem op hdmi houden;)
    Toch bedankt!
     
  16. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand van jullie hoe je muziek nvan limewire naar mediaplayer zet en zo naar je xbox of op een andere manier. alvast bedankt
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  18. VatoLoco

    VatoLoco Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote Xbox360

    Me geduld begint nu toch wel op te raken:mad:

    Dus even in het kort.

    5mei xbox360 aangeschaft met cod4, geen problemen toen ongeveer 20 dagen erna gta4 aangeschaft.

    In het begin geen problemen en op ongeveer 37%, ik laad me game loop uit me safehouse en vast, en dat bleef zo.

    Me Xbox360 opgestuurd naar het buitenland na anderhalve week kreeg ik em weer terug met het bericht dat me moederbord is vervangen.

    Dus ik gelijk thuis gta erin en in 1e instantie liep ie niet vast na me safehouse, ik helemaal blij maar al na 15 min, vast grrrr en dat blijf ook aanhouden.

    Ik microsoft gebeld en kreeg daar te horen dat ik met rockstar contact op moest nemen want door het nieuwe moederbord zou het onmogelijk zijn dat ie weer vast liep.

    Dus toen heb ik het maar gelaten, ik heb deze week eindelijk is een weekje vrij dus ik 2 oudere spellen gekocht die ik al wou uitspelen, eerst saints row gekocht, ik spelen en na een fokking uur weer vast.

    Toen gewoon gereset en kon blijven spelen en af en toe liep ie vast, dus ik heb het spel uitgespeeld en gisteren def jam Icon gekocht, dus hij liep vandaag vast ^%^$ haal ik de dvd eruit die er niet uitgeweest is sinds ie uit de verpakking is, zit er gewoon een fokking halve ronde kras op door die laser en nu na het laden en een gevecht zegt ie unreadable disc.

    Nou ik zweer het, ik heb dat ding bijna tegen de muur aangegooid en nu moet ik weer microsoft bellen 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kan ik muziek op me HDD zetten zonder met de computer te linken ofzo. Ben nog een noobie ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een cd rippen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina