Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt er toch echt wel
    hier dit vond ik op internet:

    John Riccitiello is vandaag al vaker geciteerd, zowel omtrent de ontwikkelingen van The Godfather 2 als Warhammer Online. Deze keer komt de baas van EA opnieuw aan bod dankzij de onthulling van een nieuwe game uit de Need for Speed-serie.

    Need for Speed Undercover is de titel van de nieuwste telg uit de serie. De game is veel langer in ontwikkeling dan voorgaande Need for Speed-games. Volgens Riccitiello waren ze ontwikkelaars echt aan het "martelen" door ze elke 12 maanden een game uit te laten brengen. Nu heeft men bij EA voor een andere aanpak gekozen, waardoor er twee teams werken in cycli van 24 maanden. Dit moet de creativiteit en kwaliteit ten goede komen. Het laatste deel, ProStreet, vond men namelijk niet al te sterk.

    Need for Speed Undercover zal volgens Riccitiello voorzien worden van een veel betere en uitgebreidere verhaallijn. Men heeft zich laten inspireren door actiefilms zoals The Transporter, om voor meer beleving te zorgen.

    Een releasedatum en platformen laten zich raden, maar het lijkt reƫel om de game tegen het einde van dit jaar te verwachten voor alle huidige platformen.

    ik weet niet of alles gaat kloppen maar het lijkt mij een gaaf spel te worden!!!
    nfs pro street was wel gaaf om de schade maar jammer dat je niet meer kon straatracen en alleeen maar op circuits kon rijden!!!
    maar ik hoop zo dat je weer kan vrij rijden en weer op straat!!!
     
  2. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop nog steeds op een vervolg van HP2.
    met of zonder tunen maakt niet uit.
    en die story line tja ik weet het niet hoor
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep dat hoop ik ook,maar ja dat zou betekenen dat nfs een hoop fans zal kwijtraken en ik denk dat EA dat niet meer kan veroorloven,want door de Underground serie zijn ze rijk geworden en dat is nu net het vervelende.
    Ook ik wil weer de exotische lokaties terug zoals het fantastische deel 3 en 4 deden.
    En die replays moeten terug:thumbs:
     
  4. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt een grapje zeker? NFS is dood! Leve GRID & FORZA!_O_
    Verder is de Boxart behoorlijk slecht. Ik denk niet dat dit een echte Boxart is en ik snap ook niet wat je er mooi aan vind :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ehm... Wapens? :{
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk aan wapens waar je de auto tegenstanders mee kunt blokkeren ;)

    Niet aan Uzi's, dergelijke :+
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    @ Steel Dogg
    denk het niet, waarom zou het dan undercover zijn...het zou helemaal gay zijn als het domme power-ups zijn:{
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    :{ik denk, ze ga gaan terug naar de goede oude tijd, gaan ze het nog meer arcade maken, met stomme wapens en geen geld. lekker droog zeg:{
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn daar echt verkeerd bezig.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het ziet ernaar uit dat het spel net zo gaat zuigen als de (fake) cover in de OpeningsPost:emo:
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    OP? ik weet hem even niet.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    OP= Opening Post
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja natuurlijk.:b:
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tot nu toe is het gewoon een scheitgame idd. Maar er zijn tot nu toe alleen nog meer 'geruchten' bekend en die boxart is gewoon het werk van een slechte photoshopper.
     
  15. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    waar halen ze het weer vandaan?
    NFS is echt wel zwaar de verkeerde toer aan het opgaan.
     
  16. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    persoonlijk vond ik underground 2 en mw de mooiste maar pro street is echt bagger ik hoop dat deze nieuwe wat beter wordt
     
  17. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    underground 2 was echt de laatste goeie voor mij.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net een klein samenvatting gelezen op het net over deze game,en inderdaad word het een nfs waar in geschoten gaat worden.
    De makers willen een game neerzetten in de vorm van de film -The transporter-met dus de nodige missies die je moet klaren.

    En nfs Pro street werd door de makers een aardige game genoemd,maar hij was niet goed en misschien de slechtste nfs ooit gemaakt.
    Waarom de makers deze richting verkiezen?
    Geen idee maar het is duidelijk dat nfs de tuner kanten zal verlaten met dit deel,tja het moest er ooit eens van komen maar deze richting is niet hetgeen waar ik op zat te wachten.
    Maar we zullen zien wat het worden gaat,kan een vermakelijke game worden maar tot in hoever is nog maar de vraag.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een link waarin staat dat er geschoten gaat worden in de game? zover ik weet wordt het een race game, niet een GTA of een optie om te schieten vanuit de auto.

    Klinkt vaag.... als in, niet goed.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36

Deel Deze Pagina