Dat 10 was figuurlijk bedoeld smartass.. En jullie hebben mij nooit om een clanmatch gevraagd terwijl je dat best kan doen als Dr3amer niet tegen jullie wil. Beetje meer initiatief van jullie kant dan.. Bovendien is het game-beleid bij mij thuis want onder de schop genomen dus ik kan sowieso minder clanmatchen dan eerst..
Zo ik zit in een room en die TZ Dreamer komt ook en begint me opeens uit te schelden.Ik weet niet waarom. Deadshot heeft gezegt dat we zijn vriendin hadden uitgescholden ofzo tegen hem (want we hadden hem op lan(die dreamer) gezien en zijn vriendin was er ook bij) maarjah ik had ruzie met deadshot en drm zei die dat toen dus.
Ja wij hebben ruzie met ing deathshot hij kon ons niet handelen dus zat hij die dreamer zo optefokken dat dreamer ons nu wil slaan maar maakt niet uit. ieder ze ding.
Zit DTP Bigsmoke bij jullie? anders zijn jullie echt zielige gasten! hem snel een acount laten maken zodat hij kan spelen tegen ons. Ik hoorde dat hij veruit de beste was! zonder Bigsmoke zijn jullie niks
Bigsmoke? Misschien dat Nemesizz Bigsmoke is want hij is een vriend van Dr3amer, maar ik weet het niet zeker. Ik vraag het hem wel als hij terugkomt van vakantie.
Onze website is vernieuwd, Als je je registreert kan je veel meer zien dan alleen de Homepage en een lege forum. http://www.truestarz.nl Geef jullie meningen zoals wat zou er nog op kunnen, of verbeterd worden?
We zoeken nog leden voor het Gears of War team, aangezien de game Battlefield: Bad Company eraan komt, en een paar leden van Gears of War overstappen naar BF:BC. Als iemand geinteresseerd is reageer in dit topic of voeg mij toe op MSN of op XBL MSN: gb_SUGoldStriKe@hotmail.com XBL: TZ I GoldStriKe of de Gears of War - Team Leider: XBL: TZ I Sliv
Gisteren zijn er 3 CoD 4 spelers geleaved, dat is zeer jammer, de reden is bekend, ( zie je hier: http://www.truestarz.nl/news.php ) Colin, ik wil jouw even spreken zo snel mogelijk, als je op msn kan komen ofzo. dan gaan we even duidelijke afspraken maken.
Hoi... Jullie (mss ik ook wel een beetje) Waren gister echt GENIAAL tegen dat "ninja" team! Vanavond weer mss!?
ik hoorde dat jullie gister van LaG verloren hadden. LOL alleen shellfish en deathling kunnen daar een beetje spelen.