Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Precies, jij snapt het!

@ Frangster
    Heb je wel eens een interview gezien van de mensen van Volition? Zo niet dan moet je die maar eens gaan kijken, hun hebben namelijk respect voor de GTA franchises. Maar ze hebben van Saints Row een eigen franchises neergezet, die elementen heeft waar je het gewoon aan kan herkennen. Daarnaast als je eenmaal een interview hebt gezien van hun, en dan deze trailer nog eens kijkt dan zie je gewoon dat ze op een grappige manier een knipoog geven naar GTA.

Want GTA en SR gaan allebei een andere kant op, waar GTA serieuzer is geworden gaat SR verder met zijn ding, en dat is fun/lol trappen in een stad die net zoveel (of misschien meer...) te bieden heeft. En nogmaals de mensen die het origineel hebben gespeeld weten ongeveer wel wat hun te wachten staat, en dat is gewoon vermakelijke gameplay. Want zoals Cookie X ook al zei, waren er zoveel elementen in het origineel erg goed (en sommige zelfs beter/uitgebreider dan in GTA) uitgewerkt.

Over Mafia...
    Mafia 2 is een game die niet mainstream genoeg is om bij een groot gedeelte van de GTA fanboys gewaardeerd te worden. Vele daarvan kennen het orgineel niet eens. Dat houd dus in dat de mensen die denken dat free-roaming = GTA denken een teleurstelling staat te wachten. ;) Voor zover ik weet kan je bijvoorbeeld (van het origineel uitgaand dan, want weet uiteraard niet hoe dat zit in deel:2) vliegen, autos pimpen, fietsen, zijn de wapens minder onrealistisch, minder bloed etc..etc en ligt de moeilijkheids graad een stuk hoger. Oftewel het past niet in hun GTA straatje, maartoch gaan mensen ook die game vergelijken met hun geliefde franchises niks aan te doen. Maar een game tot de grond toe afbranden wat veel al bijvoorbaat bij SR gebeurd vind ik gewoon een zielige ontwikkeling, alsof er maar 1 game per genre kan zijn.

Ach we zien het allemaal wel, heb geen glazenbol maar gun andere games die in hetzelfde genre zitten wel een kans van slagen.

Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  2. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje laat (nieuws is al een paar dagen bekend) maar ik zeg het toch maar:

Saints row 2 komt ook naar de PC.

THQ has decided to add a PC version to gangland sequel Saints Row 2.

It's set to be released at the same time as its fellow 360 and PS3 inmates, according to GameSpot, which were recently delayed from August to 17th October.

The game was pushed back to allow more polish as well as give the publisher a chance to make some more posters and telly adverts. It also moves it away from the downloadable episodes for the Xbox 360 version of established rival Grand Theft Auto IV.

Saints Row 2 brings with it online co-op, more customisation options, a wider array of vehicles including ones in the air, better graphics and a much darker storyline.

Developer Volition has said it wouldn't launch this year if it didn't think it could compete with GTA IV. Pop over to our Saints Row 2 preview to see how it's shaping up.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=144406

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb ze ook beiden in me kast staan :) gewoon om elkaar af te wisselen passen ze perfect naast elkaar..:b:

4. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook SR en GTA IV. Alleen ik vond de multiplayer van SR niet zo leuk als in GTA IV.

Maar SR is gewoon met wat meer fantasie en de ''bling bling'' stijl. Dat staat mij ook wel aan, zo'n brede neger die met een bazooka op politie helicopters schiet. :9

SR 2 is zeker ook een must have voor mij. :cool:

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel op dit moment meer Saints Row dan GTA IV.....
    GTA speel ik helemaal niet meer eigenlijk...kvind dat er te weing te doen is
    en je word niet echt goed beloont als je iets hebt gedaan...wat geld maar meer niet..=(
    Met saints row ben ik weer mee begonnen en nu al een dikke pimp bontjas shotgun en auto.. focking nice hummer limo...gouden pistool...dat noem ik vette beloningen..:thumbs:

Ik hoop dat Saints Row 2 ook van dat soort dingen heeft..
    Fun heeft het in elk geval wel..ik heb echt zin om mensen met stront
    te overladen met die truck!!:lol:_O_

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, na al die activities hoop ik dat ze vette beloningen hebben zoals jij het zegt :D

Dat vond ik in SR 2 zo leuk aan Snatch, de beloningen.. Een pimpstok-shotgun, een pimpauto en een pimpoutfit, geweldig :D

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat bracht absoluut wat motivatie om alle activities te doen. Dat was uiteindelijk voor mij ook de reden om hem 100% te halen. Alle gouden/platinum wapens en natuurlijk de pimp kleding.

Hoop alleen dat alle functies/dingetjes van deel 1 ook in deel 2 zitten + nog een klein beetje meer. Ik heb liever een Saints row 1.5 dan een Saints row 2 die totaal andere opties bied. SR1 blijft één van mijn favorieten 360 spellen namelijk :)

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had toch net even vergeleken GTA IV - Saint's Row. En ik merkte toch wel dat SR1 op veel punten tekort schoot. De besturing van GTA IV is fijner (op het uit de auto schieten na, en de auto aim na, de free aim in SR ruled). Ook iets is dat de camera te snel draait in SR (maar misschien is dat omdat ik nu GTA IV gewend ben), en je ventje rent te snel. Graphisch ziet het er echt niet slecht uit, op de ventjes na.

Trouwens nog iets wat me opviel. In SR2 staan er (dacht ik) op de plek van Saint's Row wolkenkrabbers van o.a. Ultor, waar we een uitgebreid filmpje van hebben gehad. Nou zag ik toen ik de eerste missie van SR1 deed (dat gevecht), in het filmpje van tevoren het Ultor teken op een shirt staan van iemand uit de Saint's. En ik zag ook in een kledingwinkel een groot bord in de muur gemaakt van Ultor. Wijst dat ergens op?

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    mischien ga je bij ultor werken:D

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook de naam van het stadion.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En ook de achternaam van Mars, de god van de oorlog.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En het zijn de tegenstanders in Red Faction, een andere game van Volition. :) Blijf dat wel grappig vinden dat ze dat in Saints Row hebben gestopt, oftewel dat je eigelijk vecht tegen dezelfde tegenstanders.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja ik zag ook een paar dagen geleden dat dat stadion ultor dome ofziets heet..

wel grappig... Bij een bushokje, dicht bij het los carnales crib zag ik gisteren ook posters met Ultor erop..
    In een screenshot van saints row 2 zie je ook zon busje (soort van FBI busje) maar dan met Ultor erop.

Edit: http://xbox360.ign.com/dor/objects/...s-row-2-20080416003702384.html?page=mediaFull

Hier zie je em... links onder. zon gast van het official saints row forum had dit gevonden.

Ik heb trouwens in de nieuwe trailer een mini bike gespot.. op dat stukje waar je allemaal die kleine beeldjes krijgt en dan rechtsonderin...Best vet _O_

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die screenshot zou erop kunnen wijzen dat Ultor in opstand komt tegen de Politie of iets van plan is? Kan ook zijn dat dit al lang en breed is vermeld hoor..

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nee volgens mij werkt Ultor en de politie samen....

Op dat plaatje werken ze ook samen dus zal wel zo zijn;)
    Ik denk zelf dat je Ultor achter je aan krijgt als je 5 sterren ofzo hebt..
    Ultor heeft namelijk wel de vetste wapens!

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind je? Ik vind het juist goed, dan kom je tenminste nog ergens. :eek:
    Vind persoonlijk dat die dude van GTA4 tenenkrommend langzaam rent af en toe. Vooral het draaien gaat tergend langzaam. 8)
    ''Realistisch'' misschien, maar geef mij maar de snelheid die in Saints Row zit.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Realistisch? Ik snap niet dat men vindt dat Nico realistisch beweegt hoor. Hij reageert niet zoals normale mensen dat doen. Ik weet het niet hoor, maar ik doe er geen 3 seconden over om me om te draaien. Ook het sprinten van Nico is poeptraag, dat is echt niet realistisch zoals hij rent.

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja volgens mij had ik zoiets ook ergens gelezen. Dat de Ultor financieel en mankracht in de politie had gestoken. Om de politiekracht op te kunnen krikken. En dus via achterkamertjes politiek ongezien dingen konden doen. oid weet niet precies meer. :+

Vandaar ook de aanhaalingtekens die ik eromheen heb gezet. :+

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, ik heb zo mijn twijfels over deze game. Mede omdat er over Saints Row 1 hetzelfde gezegd werd. Allemaal goeie, positieve puntjes. Nadelen waren er haast niet. Nee hoor, in de wereld van de reviews/previews niet, nee. Stop hem maar in je Xbox 360. Éen en al fout 8)

Ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel dat dit wel eens hetzelfde probleem zal gaan hebben. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina