Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dát wilde ik horen! *)

    Bij deze staat TS3 op m'n wishlist
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Wie kan de online mode even testen want dat is eigenlijk de reden dat ik deze wil gaan halen.

    Zijn er trouwens verschillen qua graphics met de PS3 en Xbox360? wil hem namelijk voor me Playstation halen aangezien ik het voor 40 euro kan kopen voor die platform.
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Snap niet dat mensen die risk shot verandering een negative verandering vinden, bij die review van ign australie begonnen ze ook al te zeiken dat die risk shot te vaak onberekenbaar is. Maar dat is toch het hele punt waarom het "risk shot" heet, het hoort risico met zich mee te brengen en bij de eerdere top spin delen was het juist kut dat risk shot zo makkelijk was omdat iedereen dat steeds ging gebruiken wat de echte skill uit het spel haalt.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat je echt een eigen speelstijl kan ontwikkelen? Of zullen uiteindelijk alle 'betere' spelers hetzelfde doen? Hiermee doel ik op online.
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Waar het goedkoopst?
     
  6. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    niet het goedkoopst maar wel goed: gamesshoppen.nl 53 euro, nog altijd 6 euro goedkoper dan in de winkel....
    Krijg m morgen binnen, na een aantal verhalen kijk ik er heeeeeeeeeeel erg naar uit! Jammer dat ik dinsdag nog een tentamen heb... :confused:
     
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Wehkamp : 49.50
     
  8. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Play.com is ie EUR 41,99 incl. verzending.
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Ik wil reviews zien!!
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij de World Tour ben ik nog niemand tegen gekomen. Alleen een paar potjes player match gedaan. 1 keer had ik een beetje lag, maar voor de rest liep het goed.
     
  11. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Een aantal player matches nu gedaan en ik moet zeggen dat dit spel gewoon super bevalt. Door de besturing en the need for time+release kan je gewoon aces slaan!

    Je service is nu niet langer meer een slag om de rally te beginnen, je hebt er ook echt wat aan.

    Wat ook realistisch is, is dat ik soms gewoon mega-veel LT+RT eerste services in sla, en dan plots loopt het absoluut niet meer en sla ik ze allemaal uit of in het net... ik weet dan ook dat ik dan gewoon net die timing niet meer heb, wat ook in het echte tennis wel eens gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  12. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe zit het met de slagenwisselingen? Bij Top Spin 2 was dat altijd zo standaard, cross cross en rechtdoor en huppa, een puntje...

    Is er nu eindelijk variatie en is elke rally weer een uitdaging, of heb je standaardpunten?
    Zit te twijfelen om deze te gaan kopen. TS2 was even leuk, maar toen je het doorhad een eitje, VT3 eveneens. Wil me niet drie keer aan dezelfde steen stoten!
     
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is wat ik er in het engels over heb geschreven op gamefaqs (geen zin om het dubbelop te doen in het nederlands):

    "1) You can wait to see where the oponent is going and change your mind at the last second. Just like in real tennis.
    2)You can now stop worrying about angles when you get close to the ball and concentrate on ADJUSTING YOUR STEPS. That makes a huge difference. Again, like in real tennis."

    Totally agree. I just found that out not long ago... I was running towards a ball deciding to hit it on the line, but saw the guy running that way already and changed direction before I released the stroke button... it went crosscourt :D

    And yeah, you can hit great angles by adjusting your steps, just like in real tennis, where footwork and your hitting stance is important to the angle you want to hit (although some can do it with their wrist action, like Nadal :| ). I also noticed by using the top spin button, you can hit serious short crosscourt angles. Loved it how I sent some guy running left to right with hard flat strokes, then suddenly change the pace and hit a short angled shot going away from the court.
     
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een paar uurtjesss.... kan niet wachten :)
     
  15. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    review van insidegamer: een 9 !! :):)

    Top Spin 3 is de beste tennisgame van dit moment, en eigenlijk het beste tennisspel dat ik ooit heb gespeeld. De lat is veel hoger komen te liggen en de game weet dankzij de fantastische gameplay, de juiste opbouw van de carrière en de online mogelijkheden je heel, heel lang te vermaken. Een zeer goede aanschaf!
    IG Score:

    9
    Pluspunten:
    + De gameplay is uitmuntend
    + Veel bekende spelers en banen
    + Visueel in orde
    + Vermakelijke online-modus
    Minpunten:
    - De balans in de carrière-opbouw had beter gekund
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Gekocht bij Dynabite voor €49,- :) nu even spelen.
     
  17. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mis Wimbledon :mad:
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Wat een vet spel :p
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind de risk shots best moeilijk uit te voeren. Ik speel altijd maar op safe. Maar die slagen zijn wel belangrijk om rally's naar je toe te trekken. Maar over het algemeen maak ik er te veel fouten mee. Het serveren met de triggers gaat beter. Vooral online durf ik geen risk shots te spelen. Ik heb altijd het idee dat ieder beetje lag zo'n slag verpest. Ook al valt dat misschien wel mee, want verloor net ook al van een gast die de risk shots beter onder controle had.
     
  20. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook! Erg tof spel. Voor het eerst heb ik echt het gevoel een realistische tennisgame voorgeschoteld te krijgen :).

    Overigens, voeg me gerust toe voor een potje online! (heb inmiddels een gold-account voor het geval m'n gamertag nog silver aangeeft)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008

Deel Deze Pagina