Beowulf

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 nov 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb het gehaald :9
    Nu zit ik 'vast' in een of ander ijspaleis. Hier moet je nu over een muur klimmen. Dat klimmen lukt opzich prima, maar het probleem is als ik naar links moet; die afstand is te groot (lijkt het)
    Even verder klooien dus :+ (het is in ep 13 btw)

edit: Het zal wel met timing hebben te maken ofzo, maar hoe ik het ook doe; ik bereik de overkant niet.

Als ik me niet vergis kun je ook niet halverwege een episode stoppen, anders kun je de volgende dag het allemaal weer opnieuw doen. :mad:
    2 keuzes dus: Net zo lang doorgaan tot het lukt, of morgen episode 13 opnieuw doen...

Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit hier dus nog steeds vast. :mad:
    Kan iemand me even tips geven. Of de timing uitleggen.

Aan het begin van de 'swing' werkt niet, tijdens de 'swing' werkt niet en aan het einde van de 'swing' werkt niet. Wanneer moet ik die lamzak dan laten springen? :confused:

edit: Het is gelukt en de game is inmiddels uitgespeeld.
    Voor de mensen die later nog willen weten hoe het moet:
    Laat Beowulf 2/3 keer naar links zwaaien, en houd daarna B ingedrukt. Dan maakt ie die verre sprong.
    In mijn zoektocht naar tips zag ik dat deze fout best vaak werd gemaakt; het werd altijd 'vergeten' om B ingedrukt te houden.

Die laatste 2 eindbazen waren wel behoorlijik simpel :emo:
    Alleen de draak duurde nog best lang, maar dat kwam niet door de moeilijkheidsgraad: Er ging gewoon bijna geen leven van hem af.

Misschien nog een 2e run op Thane maken voor een paar achievements.

Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze game aan te raden voor 10 euro?

Ik houd van brute actie en QTE's :+

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker echt goed dit game
    De reviews waren niet super maar het was toch een goed game en voor 10e moet je deze zeker in huis halen.En brute actie is er zeker , deze tittel is duidelijk 18+.
    En de song dat je moet meezingen is echt prachtig

Laatst bewerkt: 17 dec 2008
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zit het met de QTE's?

Zijn ze net zo houterig als in Conan? Of meer zo vloeiend als in God of War?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Geen idee, want heb Conan niet gespeeld. Behalve de demo en die was zwaar kut. Beowulf is vloeiender. God of War ook nooit gespeeld dus kan niet zeggen hoe het in vergelijking is tot die game.

Beowulf vind ik op zich lekker weg spelen voor een game uit de budgetbak. Alleen lastig met die war drums in het begin en soortgelijke dingen. Ben daar niet echt goed in hehe.

Deel Deze Pagina