Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zitten spelen sinds 10 uur 's ochtends! (en zo'n gamer ben ik normaal niet).

    Heb tegen zo'n 20 verschillende gasten gespeelt (echt veel gasten online, je krijgt elke minuut wel weer een nieuw partijtje), alles gewonnen behalve tegen een gozer die gewoon heerser van de risk shots was... hij maakte er werkelijk waar NOOIT een fout mee...

    Dus nu ben ik ook aan het experimenteren met het frequent slaan van risk shots, want het blijkt dus dat je dat wel degelijk onder controle kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  2. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb trouwens bij die risk shots een beetje in de gaten dat je helemaal niet op die ballbounce-timing moet letten waar ze over zeuren in de tennis school bij de normale groundstrokes... heb er veel meer succes mee als ik de knop voor de bounce loslaat...

    Verder ligt het ook vaak aan je voetenwerk of de riskshot succes heeft of niet. Vaak time ik wel goed, maar sta ik dermate kut dat ie toch meters uit gaat.
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    pffff risk shots... Ik probeer nog gewoon de normale slagen onder controle te krijgen. Gaat al ietsje beter, heb het ook nog maar een uurtje gespeeld en schijnt dat je er wel een paar uur voor nodig hebt? Ik vergeet soms nog de knop los te laten, omdat dit in de vorige tennisgames natuurlijk gewoon niet hoefde..... :confused:
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Hoe kun je uit de lucht smashen?
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je je speler in de career-mode nu ook weer in 60 punten trainen? En deze te verdelen onder bepaalde eigenschappen (forehand, volley, backhand, service, power, top spin en welke nog meer?) ?
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yep, je kunt je speler kneden zoals je zelf wilt. Je kan nu je speler trainen tot 70 punten. Ik heb nu zelf een rating van 52. Net speelde ik in de World Tour tegen iemand van 70. Echt fantastisch leuke potjes heb ik tegen die gast gespeeld. Onwijs gevarieerde en spannende rally's. Het was ook geheel lagvrij, dus dat was even genieten geblazen. Twee keer op het nippertje gewonnen.
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    Kun je trouwens ook met je gecreerde speler online spelen? Kan nu alleen maar uit bestaande tennissers kiezen of moet je daarvoor de klassement-wedstrijden doen?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In player matches kies je uit de bestaande spelers. Wil je Ranked matches spelen, dan moet je zelfs een speler maken. Je kan geen Ranked matches spelen met Federer bijvoorbeeld. In de Ranked matches (dus de World Tour) draait het echt om je personage die je zelf gemaakt heb. Persoonlijk vind ik dat erg leuk. Ik speel nu met een vrouw, maar er spelen veel meer mensen met een man. Dus binnenkort zal ik ook maar een mannelijk personage maken. Maar eerst ga ik mijn speelster maxen tot rating 70
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je in godsnaam met een vrouw? :p
     
  10. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    is de single player world tour meer vergelijkbaar met TS1, of TS2 ( en dan bedoel ik of je een worldmap hebt, of gewoon match after match doet )
    En het is beter dan vt3 neem ik aan ;)
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    70 is wel iets realistischer dan 60 als je t mij vraagt, aangezien ik wrs Djokovic of Nadal ga namaken:)
    Bedankt voor je antwoorden, ik ga deze ook zeker wel aanschaffen volgende week!
    Mijn resterende vraag is: HOE zijn die 70 punten te verdelen, in welke vaardigheden?
    Ben ik best benieuwd naar, dan kan ik alvast een ideetje plannen hoe ik die spelers t beste kan gaan maken:cool:
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    na de review van insidegamer ga ik hem zeker kopen. bestellen voor 48E lijkt me een mooie optie. de afwisseling GRID/TS3 zie ik al zitten!
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    die videorecensies daar zijn idd wel leuk;)..haal hem denk ik volgende week ergens..heeft me erg overtuigd die recensie!!
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja precies, is gewoon leuker om naar te kijken ;)

    Die vaardigheden weet ik niet allemaal uit mijn hoofd. Het zijn er wel zo'n stuk of 10. Ik zal even kijken hoe ver ik kom: forehand, backhand, volley, power, stamina, speed....eeh, nu weet ik even niets meer. Maar op dat vlak is het uitgebreider dan Top Spin 2.
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Power, volley
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Wat is online spelen ongelofelijk vet zeg, alleen merk je wel dat je er eigenlijk niks te zoeken hebt voordat je de singleplayer uitgespeeld hebt.

    Sommige gasten kunnen echt goed tennissen :D
     
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Oeh hij is uit, ik ga hem zometeen halen :)

    Als er iemand te veel heeft verloren en wel eens tegen een noob wil spelen: voeg me toe! (Als was ik wel de heerser van de risk shots in Topspin 1, maar ja, dat was bijna iedereen :9)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem volgende week halen denk ik. De positieve geluiden hebben me overtuigd.

    Ik heb alleen geen Live, dus hoop maar dat de Exhibition matches offline, plus de Career Tour de moeite waard zijn en dat ze me een tijdje bezig kunnen houden. :) Bij Top Spin 2 was dat wel het geval, dus ik denk dat het goed komt. Wat denken jullie, is het offline ook leuk genoeg?

    Dit zijn de acht mogelijkheden waarover je je punten kunt verdelen volgens insidegamer:
    forehand, backhand, service, return, power, speed, stamina en volley.

    De meesten stonden hier al genoemd, maar bij deze in een overzicht.
     
  19. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel leuk dit spel, tot nu tenminste, ik bedoel, ik ben gemiddeld 35.. en ik moet in dat junior toernooi tegen 55 spelen, ze slaan me helemaal weg en ik ben blij als ik 1 game haal.. hoe willen ze dat in in vredesnaam in de top 3 eindig, als ik niet eens door de 1e ronde heen kom elke maand?
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    wat zijn die net spelers ieritant wat kan je er tegen doen? alleen lobje? die lobjes kan je niet snel mee reageren dat duurt abnormaal lang.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008

Deel Deze Pagina