Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    alleen als je over je retentie heen gaat. buv iets van 126 dagen wilt downloaden terwijl je maar 125 kan xD
    dit ligt niet aan de site, maar aan de server waar je dus mee download. oftewel als je eweka koopt kun je wel alles downloaden, en anders www.ftd.nu gebruiken.

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Goede payserver met lange retentie is de enige optie. Let wel op, want 125 dagen retentie zegt niet altijd dat je iets van 126 dagen niet meer kan downloaden en iets van 124 wel helemaal compleet binnenkomt.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    das ook weer waar, want 1 bestand kan er langer opstaan dan de rest, maar daar heb je wel pars voor xD

4. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, probleempje: Wil U 571 1080p van Visual Scumbagz meenemen, alles lukt: Sla het NZB bestand op in de NZB map(gebruik namelijk Sabnzbd+), maar vervolgens staat hij niet in de Queu, ook niet na 20x refreshen...iemand?

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het programma Sabnzbd+ niet, laat ik dat even vooropstellen. Het wil nog wel eens gebeuren dat bepaalde servers bestanden die ze niet meer kunnen downloaden, omdat ze simpelweg al oud zijn (lang op de server staan) automatisch negeert. Dus, download je een post die niet al te lang op de server staat? Tevens de vraag of je de nzb ook wel daadwerkelijk opent en niet alleen opslaat ;).

6. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Retentie heet zoiets, mijne is 120 dagen. Hij stond eerst op iets van 140 dagen en nu hebben ze een repost gedaan. Ja de nzb sla ik op en Sabnzbd+ opent deze automatisch als ik hem in een bepaalde map plaats, wat ik altijd doe, ook bij U 571.

7. dijkstra.frank

dijkstra.frank Je weet toch!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik
    - 20mb tele 2 abonement.
    - xsnews als betaalde provider
    - SABnzbd+ als downloader
    - ftd als zoekprogrammatuur

Ik ben er super tevreden mee en haal een download van meer als 1,5 mb....

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  8. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn setup:

Newsleecher
    Ziggo 4mb
    Eweka
    Snelheden tot 550 mb.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wat bedoel je met dat laatste? 8)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Neem toch aan dat het kb/s moet zijn ipv mb :9

edit// We krijgen binnenkort een 35mbit glasvezel lijn, denk dat ik me dan ook maar eens aan Usenet icm Eweka ga wagen :)

Laatst bewerkt: 23 jun 2008
  11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een newsprovider die goedkoper is dan Eweka, met bv een beperking op de snelheid? Ik download nu alle een hele tijd via Eweka, gewoon omdat het lekker makkelijk is en snel.
    Op de HU haalde ik een snelheid van 4MB per seconde, maar thuis heb ik niet zo'n snelle internet verbinding (max. 480KB per seconde). Dus ik vroeg me af of er ook goedkopere newsnetproviders zijn, maar met ongeveer dezelfde betrouwbaarheid en retentie, maar dus een limiet op de snelheid, want wat heb ik nu aan 8 lijntjes terwijl 1 of 2 ook voldoende zijn. (en eventueel dataverkeer, zoveel verbruik ik toch niet)

12. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Neig dan maar naar een newsreader erbij te nemen om even dat bestand te downloaden.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom gebruik je geen Grabit als je windows hebt? Werkte altijd prima bij mij. Ik gebruik nu SABnzbd+ op mijn macbook pro, werkt ook prima. Maar daar moet ik altijd de nzb file toevoegen in het programma, dus niet in de NZB map.

14. pain of salvation

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ja... vond het niet zo bijzonder toen ik het opende en configureerde, beetje onoverzichtelijk, en als ik het goed heb part en unrart Grabit niet uit zichzelf, correct me if i'm wrong...

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Tegenwoordig doet grabit alles.

16. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Eeh kb natuurlijk. :eek:

Heb net met 4 maten een Eweka payservertje voor 6 maanden gekocht. De connecties gedeeld, twee man per connectie. 11,25 voor 6 maanden.

Geen geld dacht ik zo.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Idd, maar omdat het er zo goedkoop uitziet ben ik overgestapt naar Newsleecher; dat is nu m'n favo.

Je bedoelt 2 connecties per man neem ik aan, een connectie delen gaat ook zo lastig ;)

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  18. Cybermaxxx

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik ook Newsleecher, heerlijk programma. Lekker duidelijk & uitgebreid.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je een film gedownload hebt krijg je deze vaak binnen als VTS bestanden. Wanneer ik nu besluit een film op mijn laptop te kijken dan moet ik altijd elke keer ieder VTS bestandje openen. Nu is mijn vraag of het ook mogenlijk is om dit net zoals een ISO bastand ik 1 keer te laten afspelen.

Ik heb dit geprobeerd met DVD Schrink, maar het lukt me niet om deze full screen te krijgen. Als ik op full screen druk dan krijg ik gewoon een zwart beeld.

EDIT://

Laat maar, ik heb de oplossing al gevonden:)

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wil jullie pret niet bederven maar vanaf afgelopen week is volgens de hufters van Brein ook downloaden verboten! Als gij download zit gij op hete kolen, kijk maar eens!

En nee dit geld niet alleen voor Torrents! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina