Als ik niet handmatig K-Lite gedownload heb, dan staat deze niet op mijn computer, right? En naast de DivX codecs, welke moet ik dan nog?
Net voor de zoveelste keer een vastloper op mijn laptop gehad. Begin het wel een beetje zat te worden Zometeen maar weer eens het zootje opnieuw installeren, kijken of ie dan weer een tijdje stabiel kan draaien.
Heb maar 1 probleem met Vista en dat zijn met de drivers van mijn videokaart (Nvidia GoForce Go 6100). Heb mijn laptop bijna 1 jaar en er is nog steeds geen oplossing. Vista stuurt mij naar Microsoft of Nvidia en Nvidia stuurt mij weer door naar Acer. De laatst beschikbare Acer drivers zijn van 02/21/2007
Zo'n soortgelijk probleem had ik een tijdje gelden met mijn draadloze netwerk kaart. Kreeg opeens een Bluescreen, maar er waren geen nieuwe drivers beschikbaar. Vista blijft vreemd. Toch blijf ik het gebruiken, vraag me niet waarom.
Ik weet dat ik dit in het verkeerde topic vraag, maar sinds er hier een aantal vaste helpers zijn stel ik mijn (volgende...) vraag hier. Dit probleem heb ik met uTorrent (microTorrent). Hierdoor doen mijn torrents er altijd erg lang over om te downloaden, simpelweg omdat de seeders geen goed contact met mij kunnel eggen. Ik heb geen idee echter hoe ik deze 'poort' open zet of weet ik't. Als ik uTorrent nét opstart is het rode bolletje een geel driehoekje en gaan mijn downloads veel sneller, tot het in een rood bolletje verandert. Dat gebeurt altijd, zal niet langer dan 5 minuten duren. Wat moet ik doen?
Ja, was ik al mee bezig, maar snap ik alsnog iets niet. In die handleiding staat over IP e.d. dat je die moet opschrijven, mochten je eigen handelingen verkeerd uitpakken. Bij mij staan er enkel punten en spaties! Dus ben nog neit van plan iets te veranderen. Ook heb ik moeite om via dat DOS-venster (noem ik't maar ff) uit te vogelen welk IP, DSN etc. is. Ik heb een SpeedTouch510, zonder een verdere uitgang. Op PortForward staan enkel SpeedTouch510x. Met (x) als waarde v, .8 etc. De vorige keer had ik een versie geslecteerd (denk Alt) en werd mij ook gevraagd wat voor systeem ik gebruik. Nu werd dat niet gevraagd en zie ik ook een hoop andere stappen. Ik ben echt helemaal niet mee, wat zie ik nu weer over het hoofd. EDIT: Heb't al gevonden. Take down the IP address, Subnet Mask, Default Gateway, and Name Servers Welke zijn dit van dit lijstje?
http://www.laptopvideo2go.com/ IP van je pc via kabel: 192.168.0.133 draadloos: 192.168.0.108 (waarom tegelijkertijd actief?) Subnet: 255.255.255.0 Gateway ip van je router: 192.168.0.1 DNS (name servers): 192.168.0.1
Dat DNS adres moet je echter wel niet invullen in Windows als je een statisch ip wil, want dat zal zeer waarschijnlijk niet werken. Ik heb al altijd de echte DNS adressen moeten ingeven voor mijn netwerkje hier thuis. En nee, de echte adressen staan niet in de lijst. Je kan ze waarschijnlijk zien op je router/modem (maar bij mij geeft m'n router er andere dan de echte) of anders op het internet.
Mja hij zal dynamische adressen hebben. Dus die andere waarden (behalve subnet en gateway) zullen ook wel veranderen af en toe.
Ow god. Had dus dankzij Gerjan een andere versie van Movie Maker gedownload. Werkte goed, want nu loopt hij vast wanneer ik video toevaag aan de tijdlijn. Net als met de WMM die ik gekregen had bij Vista. Dat gebeurde gisteravond, toen ik die codec pack had. Kan het daar mee te maken hebben? Want hier word je écht niet goed van.
Sinds mijn PC weer werkt draai ik gewoon XP maar aangezien de PC nu aanzienlijk beter is dan mijn vorige configuratie vraag ik mij af of ik nu wel Home Premium kan draaien. Specs: Intel Celeron D, 3,2 GhZ 1 GB RAM DDR2 (Wil ik nog graag upgraden) 64 mb/128mb Shared videokaart 150 GB Hard disk Wat ik voornamelijk doe is, Internet, MSN, Grabit, Office, WMP/Itunes en Photoshop
Het is voldoende om Vista te draaien, maar idd wel even je RAM upgraden en een iets betere videokaart zou het ook moeten doen.
Oke dan Ga ik eerst even opzoek naar goedkoop DDR2 geheugen Die videokaart heb ik die gelijk nodig of zou het hier ook wel mee moeten kunnen? En, ik hoef niet zo'n high-end kaartje dus heb je misschien een suggestie voor een mooie kaart met een nette prijs?
Nee videokaart heb je niet gelijk nodig, maar het is wel handig voor bijvoorbeeld een grafisch programma als Photoshop de rekenkracht voor het programma zelf is dan natuurlijk sneller. En voor een videokaart zou ik toch een kaart aanraden met meer mb dus zeg maar 256mb/512mb, dan gaat alles wat sneller ook op je desktop.
Oke top Ik heb nu 1GB DDR2 geheugen, dat wil ik ook wel upgraden maar hoe kom ik erachter welke ik moet hebben? Bij Alternate hebben ze veel verschillende soorten. Met Everest zie ik ook geen naam staan.