Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Stiekum op easy zetten, dat heb ik gedaan ;)

    Gewoon proberen blijven passeren en als je tijd hebt een lob. Netspelers zijn idd het lastigst
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  2. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, ik heb tot nu toe alleen player matches gedaan online... ik denk dat ik maar snel effe die carriere uit moet spelen voordat die toernooien in ranked beginnen...
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Eurogamer review (8.0)

    Ik geef ze groot gelijk. Kan me nog voorstellen dat als je niet online kan spelen en de Career is basic dat het dan misschien tegenvalt maar tegen anderen spelen is het meestal toch leuker en op een gegeven moment heb je de 'echte' spelers en de mini games wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  4. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een tennisspel waarbij je ook ballen uit kan meppen (en de computer dus ook).
    Mooie is dat als jij of je tegenstander moe beginnen te worden, je echt maar met kippenkracht tegen die bal staat te rossen...

    Begin van de Career is erg simpel, maar in Pro status beland moet ik toch aardig aanpoten. Eerste ronde Australian Open Federer verslagen, maar dan 2 rondjes later kansloos weggedrukt worden door ene Riboud (ofzoiets).

    Dit spel begint verslavingsgevaar te vertonen!!
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Grappige negatieve punten bij de review. Ik ben o zo blij dat de minigames weg zijn, dat is zo vervelend om steeds te spelen. Je moest altijd wel om jezelf te trainen. Maar na 2 keer had je zo'n minigame wel gezien. Gelukkig draait het nu alleen om wedstrijden tennissen. Daarom blijft de Career mode langer interessant voor mij.
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    Kun je trouwens die ''hardshots'' doseren qua kracht? Want nu willen ze wel eens de baan uitvliegen :mad:
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb precies hetzelfde! Dat is ook een van de redenen waarom ik de Career-mode van Virtua Tennis nooit echt interessant gevonden heb.
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het plan al achter junior gevonden :) gewoon 1 wedstrijd winnen, kan je je punten upgraden, en uiteindelijk win je steeds meer rondes in toernooien, en ga nu spelen voor mijn 2e toernooi zege :) ik vind het wel echt heel erg verslavend, gister bijna de hele middag gedaan :eek:
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een paar potjes over xbox live spelen. Krijg je veel XP voor
     
  10. Achillias

    Achillias Guest

    Jongens maakt het veel uit dat mijn backhand one-handed is inplaats van two-handed wat veel mensen hebben?

    Kan ik dat nog aanpassen of is dat alleen voor de show en maakt het qua voordeel niet zoveel uit in dit spel.
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    In het echt is het voordeel van een one-handed backhand dat je meer "reach" hebt (meer bereik). Met een dubble-handed backhand heb je alleen wat meer controle.
    Ik sla in het echt ook met één hand. Kan me niet voorstellen dat het echt veel verschil maakt in zo'n spelletje.
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Door minder lang de slag button in the houden (net als bij die training school - werd aangegeven met hoeveel kracht je sloeg: 1 tot 3 sterren. je hebt dus ook een 1 tot 3 sterren risk shot).
     
  13. Achillias

    Achillias Guest

    Dus geen krachtverschil? Ben inmiddels lvl 50 en ik vind dit spel echt geweldig. Me eerste Top Spin (speel het op de PS3 ) en het speelt echt zooooooooooo lekker.


    Jammer dat ik niet tegen jullie online kan spelen :p Of je moet ook de PS3 versie hebben ;).

    Online is trouwens echt super iedereen heeft ook echt een eigen playstyle en dat is het mooie ervan nooit 1 wedstrijd is het zelfde.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2008
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Met een hand sla ik harder, maar is er iets minder controle.
    Maar goed, je kunt je kracht qua slagen natuurlijk upgraden, dus er zal geen wereld van verschil inzitten.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :)

    Nu ga ik hem ook halen. Vandaag bestellen morgen of dinsdag in huis.
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Maar het is denk niet meer aan te passen wat betreft voorkeur?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2008
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het spel zelf (nog) niet, maar in deel 2 viel dit niet meer aan te passen nee. Zal nu ook niet zo zijn, is ook wel logisch.
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    Ach het werkt goed en Federer gebruikt het ook dus :)
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadal niet. Dus als het kon, moet je per Grand Slam wisselen van eenhandig naar tweehandig, en visa versa. :+
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik Robin Haase maak, zie je die naam dan ook online
    of zie je dan de gamertag?

    top spin 1 en 2 zag je dan volgens mij Robin Haase
     

Deel Deze Pagina