Ik heb gehoort dat flexxxie zich graag als teddy beer verkleed en dan sex heeft met een andere teddy beer of te wel Teddy sex
ja de grap zou veel leuker zijn als je hem zo doet: ik heb gehoord dat flexxx zich als een ijsje verkleed en dan andere ijsjes op gaat likken en daar hoeft hij zich niet voor te schamen want er zijn veel meer mensen die dat doen he flexxx?
jij bent wel VERZOT op ijsjes eh? volgens mij sinds ik zei dat je ijsjes ging eten met je vader. maakt niet uit,, ben het wel gewend die FANBOYS
ja joh ik ben stiekem een groot fan van jou. ik heb mijn kamer vol hangen met foto's van jou en voeg dagelijks berichtjes toe op de website www.ikbenfanvanaidan.nl maar nog 1 vraagje: heb jij ook magnums? xD
Ja daarom ja... Ja daarom ja... En het is idd een forum! Het is een forum idd! Conclusie: 1 x zeggen is duidelijk genoeg hoor!
OMG je hebt ben & jerry's! nu ben ik echt je grootste fan! kunnen we misschien een keertje samen een ijsje eten?
no lifer: ook wel bekend als iemand geen leven heeft. dit is op 2 manieren op te vatten: 1: geen leven is een overleden persoon 2: geen leven is dat je dingen doet die niet boeiend zijn in de ogen van een ander. een correspondentie hier op van de heer scarluuk: i don't give a crap of what you think zie ook: lol