Ninja gaiden 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Ninja Gaiden 1 nooit gespeeld. Nou ja, een half uurtje ofzo. Tot de eerste baas met die nunchaku's. Daar haakte ik al af. Het is niet echt mijn genre eerlijk gezegd. Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo slecht ;) Ik houd meer van 1 tegen 1 vechten
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    je houd meer van 1 tegen 1 vechten, waarom haakte je dan af bij die baas met nunchaku's, dat was 1 tegen 1 :+..

    ik heb NGB helemaal kapot gespeeld, mission mode ook heel erg veel, ninja gaiden 2 ook uitgespeeld, alle twee topgames. Vond ze alle 2 eerlijk gezegd niet zo heel erg moeilijk, alleen deel 1 op master ninja was wel hardcore, ben nu bezig met NG2 op path of the mentor, bij het aller eerste gevecht ging ik al 6x dood :+.. maar toen ik die versloeg, ging het met de rest van de battle's wel goed, ben nog niet zo heel ver niet echt veel tijd meer gehad.
    Wat ik wel leuk vind aan deel 2 is dat je op heel veel verschillende locatie's komt, bij deel 1 vond ik het echter ook heel goed gedaan dat het allemaal zeg maar in 1 grote stad afspeelde. Ik vind ze allebij top.!
     
  3. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    @Yi-long

    de camera is niet echt storend. Heel af en toe zit je in een dode hoek te hakken maar dat komt maar zeer weinig voor. Kwa moeilijkheids graad vind ik hem best pittig. Ik heb deel 1 niet gespeeld en heb NG 2 op Acolyte uitgespeeld wat opzich goed te doen was maar af en toe best wel pittig was dus als je op warrior speelt, en later op mentor en master ninja, dan wordt de game volgens mij erg pittig.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo speelde vond ik de camera echt GIGANTISCH irritant soms! Ze zetten er dan wel zo'n reset knop in voor de camera maar die was compleet overbodig werkte de camera mee....Ik heb Deel 1 gespeelt tot de demons dus best wel in begin en dat vond ik allemaal wel te doen. Ninja gaiden 2 is er best wel easy bij vergeleken want je heal komt ook terug na een tijdje. Toch blijft het soms nog wel een lastige game kwa moves etc...zeker een game waar je tijd in moet steken
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Omdat bazen frustrerend zijn. Ik doelde meer bij 1 tegen 1 op spelen tegen een echte tegenstander, zoals online. Want de DOA serie heb ik wel heel veel gespeeld online.
     
  6. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraag: ik speel de game op warrior en tot nu toe nog geen enkel probleem gehad. Ik speel alleen met DS zodat ik in mijn eerste play-trough die achievie krijg. nu is mijn vraag of ik nadat ik hem 1keer heb uitgespeeld ik hem nog een keer kan uitspelen op een lagere moeilijksheidgraad waarbij ik mijn wapens behoud? anders zou dat betekenen dat ik al die achievie's op warrior moet gaan halen en dat gaat minder snel dan op easy.
    alvast bedankt
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt alleen je wapens behouden als je op dezelfde moeilijkheidsgraad behoudt. Ik zou toch overwegen om opnieuw te beginnen op Acolyte dan. Dat gaat echt veel sneller, als je het alleen voor de weapon achievements doet.
     
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil je de rest van wapenachievements op acolyte(easy) halen, dan moet je opnieuw beginnen in acolyte. Je behoud de wapens alleen als je begint met een save game waarmee je de game hebt uitgespeeld, dus als je op warrior hebt uitgespeeld, heb je alleen met die save alle wapens.
    Alle wapens houd je en ook behoud je het upgradelevel van je wapens, als je een wapen een keer hebt ge-upgrade bij de shop, dan behoud je na het uitspelen ook dat level (ik had de game nog een keer op acolyte uitgespeeld, met alleen het zwaard.ondertussen had ik een aantal wapens maximaal geuprade en al die wapens zitten bij een nieuw spel op dezelfde save, ook op hetzelfde level als waarmee je hem de eerste keer hebt uitgespeeld. Het zwaar dis bij een nieuw spel bv. nog steeds 4 sterren).
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Maar je zult hem toch een keer op Warrior uit moeten spelen voor die achievement. Als je dat gelukt is (Wat te doen is) kan het op Acolyte alleen maar mee vallen :).
     
  10. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    oke badankt,
    nog een vraagje : is het mogelijk om de game op Acolyte te starten en dan zonder 1 tegenstander te killen naar de lunar te rennen en de rest van de game met de lunar spelen en daarna herstarten op Acolyte en de rest van de weapon-achievie's te halen? op de manier kan ik eerst path of the mentor en master-ninja proberen en hoef ik nu dus niet te herstarten?

    @Ypuh,
    op warrior speel ik de game dan uit op met de DS en als ik hem dan op Acolyte ga spelen heb ik nog geen ander wapen dan de DS waardoor ik het eigelijk voor niks doe aangezien je de Acolyte achievie ook krijgt als je hem op warrior uitspeeld.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit gaat niet. Je hebt sowieso bij de start van de game een moment dat je moet knokken. En het enige wapen wat je dan hebt in DS. M.a.w. je kan alleen de DS-achievement halen bij je eenste speelsessie.
     
  12. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeeld, die ik overigens uber vet vind. Maar aangezien ik nog nooit Ninja Gaiden I heb gespeeld, vroeg ik mij af of het spel wel een lange speelduur heeft. Dus betekent het dat na het uitspelen van de singleplayer de game weer in de kast verdwijnt of zit er nog een leuke extra mode bij of so?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Achievements en het feit dat het steeds moeilijk wordt! Aan het begin kun je kiezen uit de difficulty's; Path of the Acolyte en Path of the Warrior. Warrior is moeilijker dan Acolyte, dus ik raad je zowiezo aan om op Acolyte te beginnen. Speel je die moeilijkheid uit, dan ga start je een nieuwe op Warrior, en daarna krijg je moeilijkere difficulty's.
     
  14. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook weer opnieuw beginnen op dezelfde moeilijkheids graad zodat je alle wapens nog hebt. Er is iig nog genoeg te doen als je de game hebt uitgespeeld.
     
  15. JelleN

    JelleN Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik hem maar ff bestellen bij gamehubs:D
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zo kon er vandaag ook eindelijk mee beginnen, nu ik mijn xbox weer terug heb.
    Ben nu in chapter 2 en vondt dat stuk met die wolven al behoorlijk pittig.
    Maar duurt het nog lang, voordat je de boog vindt? want in de demo gebruikte ik die volop, en mis hem nu wel een beetje...
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je krijgt hem aan het einde van level 2
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel. Deze game kopen of niet?
    Eerste deel gespeeld, maar afgehaakt, omdat ie te moeilijk is.
    Net de demo gespeeld; ziet er erg vet uit.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik moet je waarschuwen;)

    De demo geeft een vertekend beeld van de moeilijkheid;)
     
  20. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf hou ook niet van hele moeilijke games maar Ninja Gaiden 2 op Acolyte is helemaal niet zo moeilijk. Het is lekker uitdagend maar helemaal niet frustrerend ofzo en zeer goed te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina