Ja dat heb ik gedaan, maar in act2 heb ik toch nog het gevoel dat sommige plekken niet zo donker hoeven zijn.
En is het in act2 nacht? Ik dacht echt gewoon overdag, ik heb de brightness helemaal licht gezet. Maarja in de instucties staat dat je de brightness zo hoog moet zetten totdat je elke stukje vh balk apart kan zien. Nou dat zie ik pas als ik de brightness zo hoog zet dat het spel onrealistisch licht wordt.
maarja ik ga ook wel met me tv settings spelen, ik MOET dit spel zo perfect mogelijk spelen
Als je iets niet snapt kan je sowieso de mgs database raadplegen die in de store te downloaden valt.
maar veel characters uit vorige delen komen terug, dus als je die niet kent dan ga je minder op in het verhaal. Ook gebeurtenissen in vorige delen komen in deel 4 naar boven.
Dus wil je optimaal genieten dan is het wel een must dat je het verhaal enigzins snapt. Het hoeft natuurlijk niet, je kan mgs4 ook spelen met de gedachte dat liquid ocelot gewoon een terrorist is die mensen vermoord en gauw dood moet. Maar dan geniet je natuurlijk niet optimaal
Laatst bewerkt: 23 jun 2008